Thend Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) D&D Allstars (Mad Lion, Doug E. Fresh, KRS-One, Fat Joe, Smif-N-Wessun, Jeru the Damaja & DJ Premier) - 1, 2 Pass It youtube har denna og Endret 23. november 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ahh, gode gamle Tech N9ne.. Skaffet det nyeste albumet hans forrige uke, det skapte minner mann. Første sang jeg hørte av han var Imma Tell eller noe sånt tror jeg den het. Skal se om jeg klarer å finne den igjen. Det er vel ikke bare jeg som liker han her? <-Ah btw, ny avatar. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 D&D Allstars (Mad Lion, Doug E. Fresh, KRS-One, Fat Joe, Smif-N-Wessun, Jeru the Damaja & DJ Premier) - 1, 2 Pass It youtube har denna og 7342132[/snapback] Sånt liker vi Snart cunninlynguists-konsert her i Oslo nå. Gleder meg...blir sikkert jævlig bra. Dagens låt for meg er Termanology - Watch how it go down remix feat. M.O.P. & Papoose. Har hørt den før, men har ikke gått opp for meg at den er ganske kul før nå. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Cunninlynguists blir fett. Hører på The Firm - Affirmative Action akkurat nå. fet sang. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ah, misunner dere. Ble Mobb Deep i Bergen på meg tho, ikke så verst det heller. Ser at Sam Scarfo og 40 Glocc blir med ( og ALCHEMIST ), den er kjip. Ville heller hatt Big Noyd med Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jaja, fikk ihvertfall med meg Cunnin på Quart i år.. Noen andre her som var der? Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Eg var på Cunninlynguists på quarten, det var ein ganske kul konsert, største minuset var at det gikk så tidlig og at det nesten ikke var folk der. Det hadde sikkert vært kulere om dei hadde fått opptre under klubb-quart. Allikevel så tykkjer eg at Styles P, Bun B og Pharrell var betre. (fekk desverre ikkje sjå Devin The Dude) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Her er hvertfall Eminem - No Apologies hvis dere ikke har hørt den ennå. Overraska av denne ene sangen. Resten var vel egentlig bare crap. http://www.youtube.com/watch?v=gW0v1yQUmlk Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nå har jeg ikke vært på konsert på måneder! Tips meg! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hoi hoi i tråden Har kjøpt meg 2 cder jeg følte måtte ligge i hylla nå som jeg hadde penger så nå er T.I - King i hylla sammen med Lady Sovereign - Vertically Challenged (EP) følte jeg måtte ha dem orginale når de kun var 100kr stykket On other news, var og kjøpte meg annlegg til bilen i dag så nå kan jeg bumpe det som bumpes skal på et verdig nivå med bass og god lyd gleder meg som en unge til og montere det i morra Dagens tips fra mitt hjørne er: Kano & Low Deep Feat Ghetto, Big Seac, Demon & Doctor - Get Set [Run the Road Edition] Peace til alle hoder og hodetter. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Hoi hoi i tråden Har kjøpt meg 2 cder jeg følte måtte ligge i hylla nå som jeg hadde penger så nå er T.I - King i hylla sammen med Lady Sovereign - Vertically Challenged (EP) følte jeg måtte ha dem orginale når de kun var 100kr stykket On other news, var og kjøpte meg annlegg til bilen i dag så nå kan jeg bumpe det som bumpes skal på et verdig nivå med bass og god lyd gleder meg som en unge til og montere det i morra Dagens tips fra mitt hjørne er: Kano & Low Deep Feat Ghetto, Big Seac, Demon & Doctor - Get Set [Run the Road Edition] Peace til alle hoder og hodetter. 7352178[/snapback] Hvorfor kjøpte du ikke Lady Sovereigns Public Warning, debutalbumet? Get Set er godlåt. Bestilte nettopp JMEs tredje og fjerde mixtape. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Goodie Mob er faen feeeeeeett, whoos that peaking in the window, POW! noobody know.. Cee Lo er min helt, har han en dårlig utgivelse bak seg? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvorfor kjøpte du ikke Lady Sovereigns Public Warning, debutalbumet? Fant den ikke på det platekompaniet jeg var på, skal kjøpe den når jeg kommer over den. Er jo et fett fett album. NP:Masta Ace - Splash Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Jeje, de skal ihvertfall ha det, for jeg så det på Platekompaniet her i dag. Np: Wiley - Cool Off Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har noen Common fans lyst til å anbefale et album som er verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Har noen Common fans lyst til å anbefale et album som er verdt å sjekke ut? 7353469[/snapback] Jeg har Be og Like Water for Chocolate, og må si at jeg likte Like Water for Chocolate best. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du ødelegger! Skulle liksom sjekke dette ut i morgen jeg da.. Må ikke svare så fort. Jaja, tusen takk. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeje, de skal ihvertfall ha det, for jeg så det på Platekompaniet her i dag. Np: Wiley - Cool Off 7353072[/snapback] Er nok endel platekompaniet som har den, men ikke der jeg var(Vestkanten Loddefjord, Bergen) så skulle jeg egentlig bare spontan kjøpe et par cder og tok de 2 som fenget meg der og da Jeje nettopp stått i en time på motorveien med punktert bakdekk, lite gøy så nå er det natta pils og god låt. NP:Tiern og Lars - Null stress, Null mas Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Har noen Common fans lyst til å anbefale et album som er verdt å sjekke ut? 7353469[/snapback] Like Water for Chocolate, Be & Ressurection= For førstegangslyttere anbefaler jeg Be. Alle kan like Be (ref. avatar), smooth sounds fra Kanye og J.Dilla. Hør og bli overbevist. Faen, ble lok i kveld. Sånn går det nå engang når fylla improviseres. NP: Common - Be (Intro) Endret 25. november 2006 av Oovz Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ok, takker. Skal stikke og høre på de(+ noen andre som jeg skal sjekke ut) på kompaniet i dag. Jeg tror de har Public Warning der, c3rfik hvis du er ute etter den. Platekompaniet på Torgalmenningen. Starter lørdagen safe: Lil' Wayne - Shooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg