Propaganda Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hip-hop jam på rockefeller i oslo den 19 februar!!! Følgende artister stiller på scenen: -Equicez + Philip -Son of Light -Warlocks -Tungtvann -Jaa9 & OnklP -Kleen Cut -Oral B -Nils m/Skills -Dj Herkules -Sean66 + crew kjører boogieshow. -Rap-battle: Oral B vs Nils m/Skills -Break-battles -NBA Street battle på storskjerm: Goldfinger vs Kleen Cut -Blackout stiller med stand. "Grovt skadeverk" vises på storskjerm i en egen lounge. Det blir selvfølgelig mulighet til å kjøpe filmen + mye annen moro fra sjappa. -Fatcap stiller med stand, her vil det bli solgt tskjorter + graffiti/streetart-bøker, gamle fatcap, nye fatcap ++. Fatcapmag.com er snart ute med webshop. Mer info kommer. -Det blir også en egen lounge med spill fra EA Games. Play your eyes out! Det er 18års grense, billetter legges ut til uka på posten og billettservice. Prisen blir vanlig rockefeller-pris, 180 + avgift = 200 riksdollars. Men her er det mye moro for penga. Vel møtt! Knockout Productions Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 -Rap-battle: Oral B vs Nils m/Skills skulle ønske jeg kunne vert der å sett nils m/skills gruse oral b Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 -NBA Street battle på storskjerm: Goldfinger vs Kleen Cut :!: Det er 18års grense Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg trur Oral bee blir jævla lættis,bare fordi karen er møkka wack...chill å få meg seg Grovt Skadeverk filmen en gang til,denna gangen med masse folk og pils... hell yea! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her...Synes sånt blir så usaklig, rett og slett. Musikk må ha en god tekst, og muligens et budskap. Men det er altså min mening. Noen som mener noe annet? Det vet jeg at noen her gjør, men; Så det er ikke god tekst og kanskje et budskap i en rock/metal-sang altså? HERREGUD. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ikke begynn med den jævla teite diskusjonen igjen da...alle har forskjellig smak,og sånn er det,blir for dumt å syte å krangle over det.... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her...Synes sånt blir så usaklig, rett og slett. Musikk må ha en god tekst, og muligens et budskap. Men det er altså min mening. Noen som mener noe annet? Det vet jeg at noen her gjør, men; Så det er ikke god tekst og kanskje et budskap i en rock/metal-sang altså? HERREGUD. herregud da, det er hans personlige mening. pluss at i en metall sang er det umulig å hære hva de sier også. og jeg skulle likt å høre en metall artist drive med ordspill i sangene sine... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her...Synes sånt blir så usaklig, rett og slett. Musikk må ha en god tekst, og muligens et budskap. Men det er altså min mening. Noen som mener noe annet? Det vet jeg at noen her gjør, men; Så det er ikke god tekst og kanskje et budskap i en rock/metal-sang altså? HERREGUD. Aaaaah, drit nå oppi det, jeg har forklart EN DULLION ganger etterpå at jeg ikke visste så mye om rock før som jeg gjør nå etterpå!!! OK? Fint. Endret 28. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) herregud da, det er hans personlige mening.pluss at i en metall sang er det umulig å hære hva de sier også. og jeg skulle likt å høre en metall artist drive med ordspill i sangene sine... Hæ? Jeg bare lurer på om du spiller dust eller om du bare er usaklig. Jeg tror du har så lite kunnskap om metall, at du ikke kan skille mellom Death-metall og Metall. Death metall er skriking, mye bråkete gitarspilling og ikke så mye innhold, mens metall er det litt mer mening i. Sett deg inn i en sak før du argumenterer i det hele tatt. Jeg siterer fra Nothing Else Matters: Thrust I seek and I find In you, every day bring us something new. Open mind for a different view, and Nothing else Matters. Kanskje ikke mest typiske metall sang da, men det er ihvertfall rolig metall. herregud ass, er det så gøy å være kverulant? hvorfor i satan skulle vel jeg gidde å bry meg om de forskjellige typene metall? dette er en tråd om Hip Hop ikke metall så hvorfor skulle vi bry oss om metall/rock og alt annet som finnes der ute av musikk? så hvis du absolutt har lyst til å fortelle alle hvor flott metall er, lag en egen tråd... PS. slutt å forsøple denne tråden... OK? Endret 28. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Norsk rap som? Lars Rubix Nabolaget Jaa9 & Onkel P Spesifikk Dekar St John Jay Gatas Parlement Warlocks Intakt Ingen Ringere Keem One Clutch Virus Kontroll N.G. Tier'n Aenndi Slowmo Solid Roma Dialekto Karpe Diem Borracho Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Side Brok FIXED. :o Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 De eneste norske rapperne jeg liker er Skranglebein og Nils med Skills. Vet ikke hvorfor egentlig, men blir bare ikke fenget av den norske rappen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nils med skils er jo ikke så fet han da Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Nils med skils er jo ikke så fet han da Men han har skills! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 OK, denne tråden er nå gjort om, denne tråden er ikke lenger til å diskutere hvorfor "metal er bedre enn hip hop" osv. Les første post for "regler" Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 bra du fiksa litt på reglene, nå slipper vi kansje at folk som rlz kommer inn og terroriserer tråden Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 General Patton vs The X -Ecutioners innkjøpt. Elsker det utradisjonelt. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Norsk rap som? Lars Rubix Jay Aenndi Slowmo hihi, jeg har produsert for de 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg