ArmenMinAU Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eminem Presents the re-up var bra En del bra sanger! 7329601[/snapback] Du har ikke hørt den. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 BEP er stort sett meget dårlige, men kan lage et par brae sanger (og jeg snakker ikke om 'my humps') 7329931[/snapback] BEP har jo et par bangers som nevnt, husker for et par år siden (pre fergie) så mekket de en sang med Macy gray som jeg følte endel.. Black Eyed Peas feat Macy Gray - Request Line (sjekk den ut og gjør opp din egen mening) Ikke så mye nytt på min front innenfor hip-hop i det siste, går for det meste i Tiern og lars - Kulturclash skiva enda. NP:N.W.A - Drink It Up (den er så lættis, på høyde med automobile ) Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Wow! Eminem har kommet med en ny låt, som faktisk er jævlig bra. Den heter "No apologies". Beaten er konge og lyricsa er kvalitet. Ble helt sjokka jeg. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Eminem Presents the re-up var bra En del bra sanger! 7329601[/snapback] Du har ikke hørt den. 7329974[/snapback] Haha, har jeg vel, bare let det på internet så finner du albumet, ble lagt ut idag! Wow! Eminem har kommet med en ny låt, som faktisk er jævlig bra. Den heter "No apologies". Beaten er konge og lyricsa er kvalitet. Ble helt sjokka jeg. 7330105[/snapback] Den er på albumet Endret 21. november 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Og backpacker er det dummeste "skjellsordet" ever.... BEP er stort sett meget dårlige, men kan lage et par brae sanger (og jeg snakker ikke om 'my humps') Sa jeg at backpacker var et skjellsord...? Gjorde noen det? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ingen som har sagt det nei, men det blir brukt som et skjellsord, uansett om du mente det som et skjellsord eller ikke Og re-up har lekket for en stund siden Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det som hadde lekket før var bare fake. Men ja dette ser ut til å være den rette ja. No apologies er faktisk bra, men kanskje det var gammelt materiale? Resten av sakene hans var ikke noe særlig å skryte av hvertfall. Men en god sang. Får se om han lager en video til den. Og Proof hadde jo en sang også faktisk. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Og det var ikke noe bra Hadde håpet på noe bedre enn dette Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noen som har tracklist til Re-up? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 01. Eminem - Shady Narcotics 02. Eminem, Obie Trice, Stat Quo, Bobby Creekwater & Ca$his - We're Back 03. Obie Trice - Pistol Pistol (Remix) 04. Bizarre & Kuniva Of D12 - Murder 05. Ca$his - Everything Is Shady 06. Eminem & 50 Cent - The Re-Up 07. 50 Cent, Eminem, Ca$his & Lloyd Banks - You Don't Know 08. Eminem & 50 Cent - Jimmy Crack Corn 09. Proof Of D12 - Trapped 10. Mr. Porter & Swifty McVay - Whatever You Want 11. Ca$his - Talkin' All That 12. Stat Quo - By My Side 13. Obie Trice & Ca$his - We Ride For Shady 14. Bobby Creekwater - There He Is 15. Stat Quo - Tryin' Ta Win 16. Stat Quo & Bobby Creekwater - Smack That (Remix) 17. Eminem - Public Enemy #1 18. Stat Quo - Get Low 19. Eminem & 50 Cent - Ski Mask Way (Remix) 20. Nate Dogg, Eminem, Obie Trice & Bobby Creekwater - Shake That (Remix) 21. Obie Trice, Kuniva Of D12, Bobby Creekwater, Ca$his & Stat Quo - Cry Now (Shady Remix) 22. Eminem - No Apologies Hvis du vil ha hele mixtapen så anbefaler jeg å laste ned med torrents istedenfor alt annet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ville egentlig bare se om den jeg har er den ekte, og det ser det jo ut til at det er. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvem har produsert? Noen Dre beats eller bare skvip fra Em? Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Var noen fete låter på cden. Ems siste låt var sinnsyk. Pluss en med fiddy, som er kvalitet den og Dra har ikke produsert noe der, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvilken med 50? Så vidt jeg hørte var det bare No Apologies som var noe særlig bra av Em. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Syns det var kjipe greier, men klart bedre enn Encore. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Satt og så på litt videoer på youtube i dag og kom over denne "godbiten" her innenfor hvit rap Enjoy NP:Guerilla black feat beenie man - Compton Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Satt og så på litt videoer på youtube i dag og kom over denne "godbiten" her innenfor hvit rap Enjoy NP:Guerilla black feat beenie man - Compton 7335672[/snapback] "Hvit rap"? Sorry men det høres både merkelig ut og rasistisk Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Satt og så på litt videoer på youtube i dag og kom over denne "godbiten" her innenfor hvit rap Enjoy NP:Guerilla black feat beenie man - Compton 7335672[/snapback] "Hvit rap"? Sorry men det høres både merkelig ut og rasistisk 7335724[/snapback] Nå er jeg ikke helt med her? Når jeg tar den linken er det et par hvite britiske karer som rapper... Stutter Rap - Morris Minor & Majors Og rasisitisk? Er ikke helt med på den? EDIT:Tok den nå, ble kanskje formulert litt feil det med hvit rap. Skulle stått hvite rappere der. Endret 22. november 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 er vel ikke akkurat serriøs den videon der Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Neh, og at det står at det er en parodi i kommentar feltet burde man kanskje skjønne det ___ Shabazz The Disciple feat. Killah Priest & Lil Dap - Thieves In Da Nite (Heist) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg