Oovz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nå er det snart tid for årets største fest, fjøsfesten på NVH. I og med at det kan bli lite hiphop utover kvelden med mindre jeg arrangerer nachspiel, lader jeg opp med classic shit og enda litt mer classic shit. Ha det gøy i kveld, homies! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nå er det snart tid for årets største fest, fjøsfesten på NVH. I og med at det kan bli lite hiphop utover kvelden med mindre jeg arrangerer nachspiel, lader jeg opp med classic shit og enda litt mer classic shit. Ha det gøy i kveld, homies! 7310931[/snapback] Ah yeah gode låter. Lader opp til fylla jeg også nå, blir nok litt hip hop der jeg skal i kveld, men så vet du aldri når bitches skal styre musikken Fikk ny kopi av Fade og Paddywax Oslo State of Mind Part 3 i går så nå er det mye godlåter som går rundt her NP:Afc, Highwon, Fjärde Världen & Sam-E Xclusive Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Hør på: Lord Finesse - The Awakening If I was at the bottom of the toilet you niggaz still couldn't shit on me Endret 18. november 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Cold Rock a Partyhttp://youtube.com/watch?v=_GtjgSw4ous&mode=related&search= Åhh, takk for å minne tilbake til den. Fy fader jeg får gode minner av den sangen. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Nå er det snart tid for årets største fest, fjøsfesten på NVH. I og med at det kan bli lite hiphop utover kvelden med mindre jeg arrangerer nachspiel, lader jeg opp med classic shit og enda litt mer classic shit. Ha det gøy i kveld, homies! 7310931[/snapback] Remixen til Bitch Please(Bitch Please II) er bedre da : Dr. Dre feat. Xzibit & Eminem & Proof -Bitch Please 2 Og når vi først snakker om klassikere: Notorius B.I.G - Warning Warren G & Nate Dogg - Regulators 2Pac - Until The End Of Time Warren G & Sissel - Prince Igor Notorious B.I.G - Juicy Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Still D.R.E. NaS - Get down Ice Cube feat. Dr. Dre & Mc Ren - Hello Ice Cube - It Was A Good Day Endret 18. november 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Og når vi først snakker om klassikere: Crooklyn Dodgers - Crooklyn Crooklyn Dodgers - Return of the Crooklyn Dodgers Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Bare jeg som har lyst til å lære meg mixing? Sjekk ut J-Rocc: "And thats just the basics of it" Yeah right... Sjekk ut mer av J-Rocc og Melo-D. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 <3 @ Jay-Z - Kingdom Come. Beach Chair feat. Chris Martin og Lost Ones feat. Chrissette Michelle er knall. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Remixen til Bitch Please(Bitch Please II) er bedre da : Dr. Dre feat. Xzibit & Eminem & Proof -Bitch Please 2 7313079[/snapback] Bra sang det også ja, men er ikke en "remix", den sangen er på Marshall Mathers LP...dermed er det en Eminem-sang også. Ikke Dr. Dre. NP: CunninLynguists - Lynguistics Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Remixen til Bitch Please(Bitch Please II) er bedre da : Dr. Dre feat. Xzibit & Eminem & Proof -Bitch Please 2 7313079[/snapback] Bra sang det også ja, men er ikke en "remix", den sangen er på Marshall Mathers LP...dermed er det en Eminem-sang også. Ikke Dr. Dre. NP: CunninLynguists - Lynguistics 7316744[/snapback] I know, men jeg ser fortsatt på den som en remix Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Remixen til Bitch Please(Bitch Please II) er bedre da : Dr. Dre feat. Xzibit & Eminem & Proof -Bitch Please 2 Og når vi først snakker om klassikere: Notorius B.I.G - Warning Warren G & Nate Dogg - Regulators 2Pac - Until The End Of Time Warren G & Sissel - Prince Igor Notorious B.I.G - Juicy Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Still D.R.E. NaS - Get down Ice Cube feat. Dr. Dre & Mc Ren - Hello Ice Cube - It Was A Good Day 7313079[/snapback] Still D.R.E., Regulators og It was a good day er sykt bra Hører på kanye west - last call jeg Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da var Kingdom Come, Blue Carpet Treatment og Pac's Life i butikkhyllene! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Litt for psykadelisk kanskje? Quasimoto - Bullyshit edit: Psykadelisk! Ikke pyskadelisk. Endret 20. november 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Litt for pyskadelisk kanskje? Quasimoto - Bullyshit 7322663[/snapback] Det minnet meg om Eminems gamle saker Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Litt for pyskadelisk kanskje? Quasimoto - Bullyshit 7322663[/snapback] Du må nesten ha med Come on feet og Rappcats pt. 3 også. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva annet kan man si enn 2 pac Ameru Shakur R. I. P Fant den tilfeldigvis i min daglige Youtube-surfing. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Wtf, den hadde fint lite å gjøre med 2pac. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Wtf, den hadde fint lite å gjøre med 2pac. 7323539[/snapback] Haha, no shit? De spilte jo til og med Ghetto Ghospel, og klarte ikke skrive navnet hans. Og ser du på de andre filmene deres ser man at de er norske. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hoho, fjortizzkidz Quasimoto eier! Come On Feet og Bullyshit har så genial video <3 Block McCloud feat. China - The Haunted Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 er den låta fra Block McClouds album på daybyday? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg