Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Nyeste til Clipse høres ut som en klassiker. Blir ett av årets topp 3 album for min egen del, sier litt når så mye kult har kommet iår

7298867[/snapback]

Clipse-skiva fikk XXL-rating i XXL...ikke det at det sier så mye, men men...

Uansett, jeg er fortsatt hekta på Imagine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nyeste til Clipse høres ut som en klassiker. Blir ett av årets topp 3 album for min egen del, sier litt når så mye kult har kommet iår

7298867[/snapback]

Clipse-skiva fikk XXL-rating i XXL...ikke det at det sier så mye, men men...

Uansett, jeg er fortsatt hekta på Imagine...

7299675[/snapback]

"Imagine it never happin'

Imagine no rappin'

Imagine niggas trapped

Imagine it havin’ action

Imagine how niggas could be actin’

If you never got shit crackin"

og

"Imagine Russell still strugling

No Def Jam it's anotoher nigga hustlin'"

Elsker den songen.

Lenke til kommentar
Oh man satt og kikka på litt videoer på youtube, så kom jeg over denne godsaken her!

Check check check it out ;)

7304883[/snapback]

Yessir! :yes:

MC Lyte er en av de bedre kvinnelige rapperne der ute.

Jobber med å få lastet opp videoene fra konserten...får ikke lov til å laste dem opp med hw.no sin opplastingsfunksjon, så må finne en annen smart løsning.

NP: KRS-One - Rappaz R N Dainja...begynte å digge denne sangen etter konserten. It's skills!

Lenke til kommentar
Clipse, Snoop, Jay-Z, Lil Wayne, TI, Ghostface, Trae, Z-ro, Jim Jones, AZ, AOTP, Apathy, Aceyalone, Soul Position, Camron, Bysta Rhymes, Boot Camp og Agallah (har jeg glemt noen)

Dette må være det beste hip-hop året på en stund, itilegg dropper Nas, Jeezy og Ghostface :)

7304475[/snapback]

er noen flere og: AG, Oh No, MF Grimm, Jedi Mind Tricks, Planet Asia, E-40, CL Smooth, Count Bass D, Mr Lif, Lupe Fiasco

alle disse har vel og gitt ut veldig bra, bra eller ålreite album

7304590[/snapback]

CunninLynguists og PackFM (si hva dere vil om mixtapene hannes, men den cden her var fantastisk!)

Og American Hunger var fantastisk!

Lenke til kommentar

Da har jeg bestillt 4 plater som kanskje er mitt kommersielle kjøp noen gang:

Birdman & Lil Wayne - Like Father Like Son (Hørt at denne fæle kyssinga demmers visstnok har fått masse oppstyr, kvalme saker, men jeg velger å kjøpe plata. Garantert god musikk.

The Game - Doctors Advocate (Skal visst være sånn at Compton-gutten rævsleiker Dr.Dre på det hardeste her, men jeg likte den første skiva, og gir ham en sjangse igjen. Dessuten skal nok plata være god beatwise.)

Lloyd Banks - Rotten Apple (Som vanlig er det noen kongesanger her, håper på at han fortsetter å gi ut god musikk. Kanskje den eneste fra G-Unit jeg har hatt sansen for sammne med Young Buck.)

Jim Jones - Hustlers POME (Syns denne karen alltid leverer sakene jeg, selv om han er på det beste en middelmådig rapper.)

Har ikke akkurat kjøpt disse platene for å høre 2006 beste vers, men jeg må si disse er friske ansikt i rappen, selv om Game er litt av et ego -.- :thumbdown:

Noen andre som har hørt disse platene? Jeg velger å vente til jeg får dem i posten.

Andre som har tenkt å kjøpe dem?

Lenke til kommentar
Da har jeg bestillt 4 plater som kanskje er mitt kommersielle kjøp noen gang:

Birdman & Lil Wayne - Like Father Like Son (Hørt at denne fæle kyssinga demmers visstnok har fått masse oppstyr, kvalme saker, men jeg velger å kjøpe plata. Garantert god musikk.

The Game - Doctors Advocate (Skal visst være sånn at Compton-gutten rævsleiker Dr.Dre på det hardeste her, men jeg likte den første skiva, og gir ham en sjangse igjen. Dessuten skal nok plata være god beatwise.)

Lloyd Banks - Rotten Apple (Som vanlig er det noen kongesanger her, håper på at han fortsetter å gi ut god musikk. Kanskje den eneste fra G-Unit jeg har hatt sansen for sammne med Young Buck.)

Jim Jones - Hustlers POME (Syns denne karen alltid leverer sakene jeg, selv om han er på det beste en middelmådig rapper.)

Har ikke akkurat kjøpt disse platene for å høre 2006 beste vers, men jeg må si disse er friske ansikt i rappen, selv om Game er litt av et ego -.-  :thumbdown:

Noen andre som har hørt disse platene? Jeg velger å vente til jeg får dem i posten.

Andre som har tenkt å kjøpe dem?

7309789[/snapback]

Har de 2 første og syntes de var bra, venter på litt penger så kommer Game skiva i hylla med cover og hele pakka.. Rotten apple har jeg hørt litt fra, og grei nok skive. Men tror ikke den kommer i hylla for og si det sånn, må sjekke ut litt mer før jeg bestemmer meg.

NP:Tupac - I don't give a fuck

Lenke til kommentar
Oh man satt og kikka på litt videoer på youtube, så kom jeg over denne godsaken her!

Check check check it out ;)

7304883[/snapback]

Fytti rakkern! Da kan man jo si at vi fikk en klassiker fra MC Lyte i 06 og da!

Fikk lyst på å dra fram noen klassikere :dribble: :

I go On,on,on and on...

http://youtube.com/watch?v=omyfcnmiyN8&mode=related&search=

Ruff Neck

http://youtube.com/watch?v=amIBFRyIghs&mode=related&search=

Cold Rock a Party

http://youtube.com/watch?v=_GtjgSw4ous&mode=related&search=

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer