Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Altså det meste som er gitt ut av Pac de seneste årene er jo dårlig. Sure noen perler innimellom men det meste er jo wack. Dette er jo ting som ikke er hans beste værk derfor ikke tidligere utgitt.

 

Er helt for og la mannen hvile i fred og ikke spe ut noe han selv ikke ville gi ut, noe vi ikke vet pga han er død så la det ligge mann!!!..

 

 

Selv kjører jeg mye svenskt i dag, bla Looptroop - Fort Europe skiva, og mye MBMA. Alle liker vel disse kara ;)

 

NP og anbefaler:Motorisk Afasi &Spakur - Kalla på vakten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så dumt når folk støtter 2pac ting som har kommet ut etter han døde... R U Still Down er imo hannes siste album (Vet han var død når det kom ut). 2pac var en god rapper, gjerne ikke verdensmester reint teknisk, men han var god. Han ga ut gode cder, og jobbet med Dre, Snoop, Tech N9ne, Red & meth... Det som kommer ut nå er med Ashanti og T.I... Sorry, men jeg føler det ikke...

 

Er helt for og la mannen hvile i fred og ikke spe ut noe han selv ikke ville gi ut, noe vi ikke vet pga han er død så la det ligge mann!..

 

 

Enig...

 

"You don't know shit about a dead mans perspective" -Immortal Technique

Lenke til kommentar
Det er så dumt når folk støtter 2pac ting som har kommet ut etter han døde...  R U Still Down er imo hannes siste album (Vet han var død når det kom ut). 2pac var en god rapper, gjerne ikke verdensmester reint teknisk, men han var god. Han ga ut gode cder, og jobbet med Dre, Snoop, Tech N9ne, Red & meth... Det som kommer ut nå er med Ashanti og T.I... Sorry, men jeg føler det ikke...

7292345[/snapback]

 

2Pac har hatt de beste tekstene og har alltid skilt seg ut fra andre rappere imo.

 

Og det du sier med at han nå er med Ashanti & T.I., Snoop er også med på dette albumet, det samme er Bone Thugs-N-Harmony, flere medlemmer av Outlawz, Loyal to The Game var med Nate Dogg, Outlawz-medlemmer og Obie Trice. Better Dayz var med Nas, Outlawz og Big Syke.

 

Og elfølgelig vil vi heller finne fram All Eyez on Me i stedet for Loyal to The Game, men det er jo en klassiker som solgte 9x platina, så det blir feil å sammenligne.

 

 

Jeg kan godt nevne noen helt konge låter som har kommet etter hans død:

Ressurection:

Ghost

Runnin' (Gåsehud)

One Day At A Time (Em's versjon)

 

R U Still Down:

Hellrazor

I Wonder If Heaven Got A Ghetto

Nothing to Loose (helt sjef)

 

Better Dayz:

Ghetto Star

Thugz Mansion (elsk)

Never Call You B**** Again

Better Dayz

This Life I lead

They Don't Give A Fuck About Us

Street Fame

My Block (Remix)

Fame

 

Until The End Of Time:

Ballad of A Dead Soulja

F*** Friends

Lil' Homies :love:

Lett 2 My Unborn

When Thugz Cry :love:

Last Ones Left

 

 

Alle disse er fantastiske låter som har kommet etter hans død.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Ja, setter heller på All Eyez On Me enn gamle acapellas på Eminem produksjon og kjiipe gjester. Seriøst, sett at 2pac sto opp fra de døde og fikk høre Ghetto Gospel, mannen hadde skutt seg sjøl.. Biggie duets var også rææv, og det er visst ett Big L album på vei, grøss..

7292386[/snapback]

 

Word up, tror han hadde blitt skuffet over mye dritt som blir gitt ut i hans navn. Greit nok noen ting som kommer ut er dødsfett, men det er nok ikke noe mannen selv hadde godtatt.

 

Biggie duets var jo det noen greie tracks på, men samme gjelder her for som pac.

Big L albumet må jo bli dårlig, mannen hadde jo gitt ut det meste som var vært og gi ut, mener det kom noe greier a while back og det var wack. Og Big L er jo ikke en sånn som hadde rim i evigheter selvom han hadde tons med skills.

 

Nei la de døde være død. Gi heller ut classics på nytt imo.

 

 

 

Og tupac var ikke den mest tekniske rapperen som var ute og gikk, selvom han var spessiel på sin måte og en jævla bra rapper..

 

Nei natti natt og peace, fortsetter gjerne diskusjonen med mine synspunk senere selvom de er ganske klare her :)

 

NP:Petter - Celia synd och fredrik snortare.

Lenke til kommentar
2Pac har hatt de beste tekstene og har alltid skilt seg ut fra andre rappere imo.

Teknisk har han hatt langt fra de beste tekstene... Seriøst, sammenlign tekstene hannes med noe fra GZA, Chino XL eller noe Ras Kass fra Soul on Ice... Teknisk har han ikke njubsjangs... (syns personlig at han ikke er 'beste rapper noensinne' uansett, men det er en helt annen diskusjon)

 

 

Og elfølgelig vil vi heller finne fram All Eyez on Me i stedet for Loyal to The Game, men det er jo en klassiker som solgte 9x platina, så det blir feil å sammenligne.

7292782[/snapback]

 

Skal vi se på klassiske 2pac album?

IMO, min liste over klassiske eller nær klassiske pac album:

Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z.

Me Against the World

All Eyez on Me

R U Still Down? (Remember Me)

 

Ligg merke til at alt er fra før hannes død(med unntak av RUSD, men den bør vel kunne kalles et 'skikkelig' pac album?)... Det er det som er poenget... 2pac VAR god. Nå er han død.

Lenke til kommentar
Og elfølgelig vil vi heller finne fram All Eyez on Me i stedet for Loyal to The Game, men det er jo en klassiker som solgte 9x platina, så det blir feil å sammenligne.

7292782[/snapback]

 

Skal vi se på klassiske 2pac album?

IMO, min liste over klassiske eller nær klassiske pac album:

Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z.

Me Against the World

All Eyez on Me

R U Still Down? (Remember Me)

 

Ligg merke til at alt er fra før hannes død(med unntak av RUSD, men den bør vel kunne kalles et 'skikkelig' pac album?)... Det er det som er poenget... 2pac VAR god. Nå er han død.

7296706[/snapback]

 

 

All Eyez On Me var et eksempel jeg trakk fram. Og Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z. var dritt i forhold til resten.

Og 2Pac blir ikke en dårligere rapper selv om han kommer med album som ble spilt inn før han døde?

Lenke til kommentar

Kvaliteten på det "han" slipper ut er dårligere jo, for ikke nødvendigvis at han hadde følt at det er det beste han kan. Og artister som bryr seg om musikken sin gir ikke ut stash de ikke er fornøyd med selv.

 

Og Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z. var dritt i forhold til resten.

 

Er jo et feita album med skikkelig skitten stil, og det liker jeg hvertfall..

 

vel jeg melder meg ut av pac's døde musikk (get it?) for nå, føler mitt er sagt og meninger er som bevist forskjellige.

 

NP:Alkaholiks feat Ol dirty bastard - Hip Hop Drunkies

Lenke til kommentar
Kvaliteten på det "han" slipper ut er dårligere jo, for ikke nødvendigvis at han hadde følt at det er det beste han kan. Og artister som bryr seg om musikken sin gir ikke ut stash de ikke er fornøyd med selv.

7298321[/snapback]

 

Fyi så kom Pac til studio og spilte inn 20 låter+ hver dag halvåret før han døde, han hadde ikke tid yil å utgi alt. Så klart, noe av det er gamle ting som har blitt spilt inn men det meste kom rett før hans død.

Lenke til kommentar
Ja jeg har fått det med meg... Har også fått med meg musikken til eminem etter '02, og 'guess what?'... Jeg er ikke imponert.....

7298175[/snapback]

 

 

Co sign, Eminem burde kutte ut gangsta-bullshitet :hrm: , og gå tilbake til den "gamle" versjonen av seg selv :thumbup:

7298218[/snapback]

Helt enig, men tror neppe han klarer det.

 

Selv hører jeg kun på låter fra før 2002 og ned til midten på 90-tallet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...