Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Forresten, når er det skiva til jay z og snoop kommer ut i norge?Egentlig litt dritt at ting leaker en måned før utgivelsesdatoen i norge :S klarer ikke vente så lenge..

7266544[/snapback]

 

20. november og 21. november tror jeg.

 

Rart at ingen gleder seg til 2Pacs nye. :dontgetit:

 

 

 

Nå sitter jeg forresten med Blue Carpet Treatment, høres bra ut så langt.

7266723[/snapback]

 

 

Desverre så er ikke det nye albumet til pac mye å skryte av. Loyal to the game var mye råere. Det faktisk kun 3 tracks jeg liker. ( untouchable 1, soon as i get home + untouchable "outro" ) :thumbdown: Og de tar ikke av de heller for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snoop ft. Dre og Dangelo- Imagine

 

En av årets låter, ingen tvil

7267423[/snapback]

True story. :love:

 

Dre og Snoop er en kombinasjon som blir flammer HVER gang, og når Dre i tillegg bidrar med DEN beaten, må det bare bli bra...

 

Er det bare jeg som vil ha Detox etter å ha hørt Imagine?

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Forresten, når er det skiva til jay z og snoop kommer ut i norge?Egentlig litt dritt at ting leaker en måned før utgivelsesdatoen i norge :S klarer ikke vente så lenge..

7266544[/snapback]

 

20. november og 21. november tror jeg.

 

Rart at ingen gleder seg til 2Pacs nye. :dontgetit:

 

 

 

Nå sitter jeg forresten med Blue Carpet Treatment, høres bra ut så langt.

7266723[/snapback]

 

 

Desverre så er ikke det nye albumet til pac mye å skryte av. Loyal to the game var mye råere. Det faktisk kun 3 tracks jeg liker. ( untouchable 1, soon as i get home + untouchable "outro" ) :thumbdown: Og de tar ikke av de heller for å si det sånn.

7267165[/snapback]

 

Så vidt jeg vet er bare mixtapes laget av fans "leaked"? De versjonene jeg har sett har vært fake.

Lenke til kommentar
Forresten, når er det skiva til jay z og snoop kommer ut i norge?Egentlig litt dritt at ting leaker en måned før utgivelsesdatoen i norge :S klarer ikke vente så lenge..

7266544[/snapback]

 

20. november og 21. november tror jeg.

 

Rart at ingen gleder seg til 2Pacs nye. :dontgetit:

 

 

 

Nå sitter jeg forresten med Blue Carpet Treatment, høres bra ut så langt.

7266723[/snapback]

 

 

Desverre så er ikke det nye albumet til pac mye å skryte av. Loyal to the game var mye råere. Det faktisk kun 3 tracks jeg liker. ( untouchable 1, soon as i get home + untouchable "outro" ) :thumbdown: Og de tar ikke av de heller for å si det sånn.

7267165[/snapback]

 

Så vidt jeg vet er bare mixtapes laget av fans "leaked"? De versjonene jeg har sett har vært fake.

7271942[/snapback]

 

Den er ute, clean verion altså.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt Kingdom Come her?

 

Jeg likte albumet, men det var skuff i forhold til black album

7269633[/snapback]

 

 

har ikke hørt det ennå, men har hørt at det skal være skuff/kjedelig, vi får se

7269713[/snapback]

Syns ikke det var kjedelig, men litt skuffende pga mine utrolig høye forventinger. Er likosm noe som mangler...det lille ekstra...litt trykk?

 

Nå gleder jeg meg bare til Nas - Hip hop is Dead. Utrolige forventninger til det også, så jeg er nesten sikker på at jeg blir skuffet.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt Kingdom Come her?

 

Jeg likte albumet, men det var skuff i forhold til black album

7269633[/snapback]

 

 

har ikke hørt det ennå, men har hørt at det skal være skuff/kjedelig, vi får se

7269713[/snapback]

Syns ikke det var kjedelig, men litt skuffende pga mine utrolig høye forventinger. Er likosm noe som mangler...det lille ekstra...litt trykk?

 

Nå gleder jeg meg bare til Nas - Hip hop is Dead. Utrolige forventninger til det også, så jeg er nesten sikker på at jeg blir skuffet.

7275019[/snapback]

 

Jeg er ganske enig, det er kvalitet tvers gjennom, men når kongen kommer tilbake fra pensjonist-tilværelsen, forventer man en ny klassiker liksom. Nas albumet gleder meg ikke til, forventer ett nytt Illmatic hver gang, og blir dritskuffa. Så nå er forventningene lave, selv om Streets Diciple hadde sine øyeblikk (hadde vært mye kulere med bare en cd)

Lenke til kommentar
Noen som har hørt Kingdom Come her?

 

Jeg likte albumet, men det var skuff i forhold til black album

7269633[/snapback]

 

 

har ikke hørt det ennå, men har hørt at det skal være skuff/kjedelig, vi får se

7269713[/snapback]

Syns ikke det var kjedelig, men litt skuffende pga mine utrolig høye forventinger. Er likosm noe som mangler...det lille ekstra...litt trykk?

 

Nå gleder jeg meg bare til Nas - Hip hop is Dead. Utrolige forventninger til det også, så jeg er nesten sikker på at jeg blir skuffet.

7275019[/snapback]

 

Jeg er ganske enig, det er kvalitet tvers gjennom, men når kongen kommer tilbake fra pensjonist-tilværelsen, forventer man en ny klassiker liksom. Nas albumet gleder meg ikke til, forventer ett nytt Illmatic hver gang, og blir dritskuffa. Så nå er forventningene lave, selv om Streets Diciple hadde sine øyeblikk (hadde vært mye kulere med bare en cd)

7275815[/snapback]

 

 

 

"I Am..." er svært undervurdert though "Hate Me Now", "NaS Is Like" og mange andre syke tracks. I tillegg har jo han også "Stillmatic", "God`s Son". "Street's Disciple" har jo også en syk låt da "Just A Moment" anyone? :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...