Dark Archon Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Finals Siste del er her, ser ut some The Saurus og Illmac velfortjent tok seieren Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg er tilbake fra en by med mange irriterende innbyggere: Bergen. Og jeg har nå både sett Premo dra et klubbsett av sanger jeg sjelden har sett maken til, men fikk også hilst på ham in person og gitt ham den respekten han fortjener. For en fyr! Dere som ikke var der kan begynne å angre sånn ca. nå. 7262087[/snapback] Er stort og få møte noen som premo ass, og har merket meg her i tråden at du er utrolig fan av han (kan ikke si at jeg ikke er hehe). Hadde jeg bare vært 20år så hadde jeg faen meg vært der jeg og. Bra du hadde det fett, opplevelse for livet det der. NP:Tommy Tee feat Chingy, Vinni & Diaz - Live To Learn Endret 11. november 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 både sett Premo dra et klubbsett av sanger jeg sjelden har sett maken til, men fikk også hilst på ham in person og gitt ham den respekten han fortjener. Har du bilde, eller? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Fy faen julen kom tidlig i år! Jay-Z -Kingdome come og Snoop dogg-Tha blue carpet threatment på samme dag. Shiiit. Blaster Jay nå, beste skiva hans siden Reasonable doubt. 7262311[/snapback] For ikke å nevne Pac's Life til 2Pac, som også komemr samme dag. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 både sett Premo dra et klubbsett av sanger jeg sjelden har sett maken til, men fikk også hilst på ham in person og gitt ham den respekten han fortjener. Har du bilde, eller? 7263020[/snapback] Har dessverre ikke bilde av meg og Premo, kameraet mitt loka, og det var kø, så fikk ikke så lang tid at jeg kunne låne et av kompisene mine. Men her er kompisen min og Premo: Og så noen bilder fra konserten: Har også en del mobilvideoer med scratching i aksjon, som jeg også kan laste opp hvis dere vil se. Og jeg beklager den noe jalla kvaliteten på bildene, men mobilkamera+øl=ikke bra. NP: M.O.P. - Downtown Swinga ('96) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg elsker Jay-Z. Forøvrig håper jeg Chris Martin produserer flere beats(!) Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg gir det nye albumet til Jay terningkast to. Under avarage. Skal høre på snoop sitt nye album nå, det må nesten bli bra Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 både sett Premo dra et klubbsett av sanger jeg sjelden har sett maken til, men fikk også hilst på ham in person og gitt ham den respekten han fortjener. Har du bilde, eller? 7263020[/snapback] Har dessverre ikke bilde av meg og Premo, kameraet mitt loka, og det var kø, så fikk ikke så lang tid at jeg kunne låne et av kompisene mine. Men her er kompisen min og Premo: Og så noen bilder fra konserten: Har også en del mobilvideoer med scratching i aksjon, som jeg også kan laste opp hvis dere vil se. Og jeg beklager den noe jalla kvaliteten på bildene, men mobilkamera+øl=ikke bra. NP: M.O.P. - Downtown Swinga ('96) 7263799[/snapback] Åh last opp vids, hypp på og se ass. Virker som en sykt sykt fet kveld Driver og lader opp til fylla nå med mye Krs-one NP:Krs-one - Slap them up Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg gir det nye albumet til Jay terningkast to. Under avarage. Skal høre på snoop sitt nye album nå, det må nesten bli bra 7265079[/snapback] Ja, hørte Snoop sitt var dritfett. Skal sette det på nå, har kun hørt på Jigga idag. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg gir det nye albumet til Jay terningkast to. Under avarage. Skal høre på snoop sitt nye album nå, det må nesten bli bra 7265079[/snapback] Ja, hørte Snoop sitt var dritfett. Skal sette det på nå, har kun hørt på Jigga idag. 7265127[/snapback] Tror snoop sitt er off the hook, har bare hørt advance utgaven som jeg har hatt liggende en stund og mye bra der. Må coppe albumet også. Men nå stikker jeg i dusjen for ølen er tom og resten av brødrene hans kaller. Kos dere i kveld alle mann og kvinner. NP:sedlighetsroteln - ring snuten Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ja, ser ut som Blue Carpet er bedre enn Jay sitt, må høre mer. Og HOV dreper Camron på Dig a hole, thats a fact! Only Time You Went Plat/ My Chain Was On Ya Neck Thats A Natural Fact/ Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg gir det nye albumet til Jay terningkast to. Under avarage. Skal høre på snoop sitt nye album nå, det må nesten bli bra 7265079[/snapback] Ja, hørte Snoop sitt var dritfett. Skal sette det på nå, har kun hørt på Jigga idag. 7265127[/snapback] Tror snoop sitt er off the hook, har bare hørt advance utgaven som jeg har hatt liggende en stund og mye bra der. Må coppe albumet også. Men nå stikker jeg i dusjen for ølen er tom og resten av brødrene hans kaller. Kos dere i kveld alle mann og kvinner. NP:sedlighetsroteln - ring snuten 7265235[/snapback] Ahh. gode gamle snoop. Kan bekrefte at albumet er ild. Det er to låter som skiller seg ut foreløpig. "Gangbangin" og "get a light". Den første er ft. game. Jævlig bra saker! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ah, har fortsatt ikke fått høre Snoop eller Jay-Z. Vil høre nåå. <--Sjekk ut.. Faith SFX har skills. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Sitter og sjekker ut Jay-Z skiven nå.. Virker bra! Etterpå blir det en runde med blue carpet treatment så pøser vi på med mer tech n9ne og game. Kvelden er fremdeles ung og jeg koser meg - hsds Endret 11. november 2006 av hsds Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ja, ser ut som Blue Carpet er bedre enn Jay sitt, må høre mer. Og HOV dreper Camron på Dig a hole, thats a fact! Only Time You Went Plat/ My Chain Was On Ya Neck Thats A Natural Fact/ 7265312[/snapback] Enig, men man må ikke glemme at Jay-Z er en "biter not a writer" Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Forresten, når er det skiva til jay z og snoop kommer ut i norge?Egentlig litt dritt at ting leaker en måned før utgivelsesdatoen i norge :S klarer ikke vente så lenge.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Ah, har fortsatt ikke fått høre Snoop eller Jay-Z. Vil høre nåå. <--Sjekk ut.. Faith SFX har skills. 7265860[/snapback] Er det Dizzee som rapper? De første minnte meg på Dizzee Endret 11. november 2006 av Camron Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Forresten, når er det skiva til jay z og snoop kommer ut i norge?Egentlig litt dritt at ting leaker en måned før utgivelsesdatoen i norge :S klarer ikke vente så lenge.. 7266544[/snapback] 20. november og 21. november tror jeg. Rart at ingen gleder seg til 2Pacs nye. Nå sitter jeg forresten med Blue Carpet Treatment, høres bra ut så langt. Endret 11. november 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ah, har fortsatt ikke fått høre Snoop eller Jay-Z. Vil høre nåå. <--Sjekk ut.. Faith SFX har skills. 7265860[/snapback] Er det Dizzee som rapper? De første minnte meg på Dizzee 7266657[/snapback] Neh, Dizzee er ikke med. Forresten så eier verset til Ears og Jammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg