Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er tilbake fra en by med mange irriterende innbyggere: Bergen. Og jeg har nå både sett Premo dra et klubbsett av sanger jeg sjelden har sett maken til, men fikk også hilst på ham in person og gitt ham den respekten han fortjener. For en fyr! Dere som ikke var der kan begynne å angre sånn ca. nå.

7262087[/snapback]

Er stort og få møte noen som premo ass, og har merket meg her i tråden at du er utrolig fan av han (kan ikke si at jeg ikke er hehe). Hadde jeg bare vært 20år så hadde jeg faen meg vært der jeg og. Bra du hadde det fett, opplevelse for livet det der.

NP:Tommy Tee feat Chingy, Vinni & Diaz - Live To Learn

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
både sett Premo dra et klubbsett av sanger jeg sjelden har sett maken til, men fikk også hilst på ham in person og gitt ham den respekten han fortjener.

Har du bilde, eller? :)

7263020[/snapback]

Har dessverre ikke bilde av meg og Premo, kameraet mitt loka, og det var kø, så fikk ikke så lang tid at jeg kunne låne et av kompisene mine. Men her er kompisen min og Premo:

post-20937-1163255091_thumb.jpg

Og så noen bilder fra konserten:

post-20937-1163255143_thumb.jpg

post-20937-1163255170_thumb.jpg

post-20937-1163255211_thumb.jpg

Har også en del mobilvideoer med scratching i aksjon, som jeg også kan laste opp hvis dere vil se. Og jeg beklager den noe jalla kvaliteten på bildene, men mobilkamera+øl=ikke bra.

NP: M.O.P. - Downtown Swinga ('96)

Lenke til kommentar
både sett Premo dra et klubbsett av sanger jeg sjelden har sett maken til, men fikk også hilst på ham in person og gitt ham den respekten han fortjener.

Har du bilde, eller? :)

7263020[/snapback]

Har dessverre ikke bilde av meg og Premo, kameraet mitt loka, og det var kø, så fikk ikke så lang tid at jeg kunne låne et av kompisene mine. Men her er kompisen min og Premo:

Og så noen bilder fra konserten:

Har også en del mobilvideoer med scratching i aksjon, som jeg også kan laste opp hvis dere vil se. Og jeg beklager den noe jalla kvaliteten på bildene, men mobilkamera+øl=ikke bra.

NP: M.O.P. - Downtown Swinga ('96)

7263799[/snapback]

Åh last opp vids, hypp på og se ass. Virker som en sykt sykt fet kveld :D

Driver og lader opp til fylla nå med mye Krs-one

NP:Krs-one - Slap them up

Lenke til kommentar
Jeg gir det nye albumet til Jay terningkast to. Under avarage.

Skal høre på snoop sitt nye album nå, det må nesten bli bra :D

7265079[/snapback]

Ja, hørte Snoop sitt var dritfett. Skal sette det på nå, har kun hørt på Jigga idag.

7265127[/snapback]

Tror snoop sitt er off the hook, har bare hørt advance utgaven som jeg har hatt liggende en stund og mye bra der. Må coppe albumet også.

Men nå stikker jeg i dusjen for ølen er tom og resten av brødrene hans kaller. Kos dere i kveld alle mann og kvinner.

NP:sedlighetsroteln - ring snuten

Lenke til kommentar
Jeg gir det nye albumet til Jay terningkast to. Under avarage.

Skal høre på snoop sitt nye album nå, det må nesten bli bra :D

7265079[/snapback]

Ja, hørte Snoop sitt var dritfett. Skal sette det på nå, har kun hørt på Jigga idag.

7265127[/snapback]

Tror snoop sitt er off the hook, har bare hørt advance utgaven som jeg har hatt liggende en stund og mye bra der. Må coppe albumet også.

Men nå stikker jeg i dusjen for ølen er tom og resten av brødrene hans kaller. Kos dere i kveld alle mann og kvinner.

NP:sedlighetsroteln - ring snuten

7265235[/snapback]

Ahh. gode gamle snoop. Kan bekrefte at albumet er ild. Det er to låter som skiller seg ut foreløpig. "Gangbangin" og "get a light". Den første er ft. game.

Jævlig bra saker! :thumbup:

Lenke til kommentar

Sitter og sjekker ut Jay-Z skiven nå.. Virker bra! Etterpå blir det en runde med blue carpet treatment så pøser vi på med mer tech n9ne og game. Kvelden er fremdeles ung og jeg koser meg :)

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Forresten, når er det skiva til jay z og snoop kommer ut i norge?Egentlig litt dritt at ting leaker en måned før utgivelsesdatoen i norge :S klarer ikke vente så lenge..

7266544[/snapback]

20. november og 21. november tror jeg.

Rart at ingen gleder seg til 2Pacs nye. :dontgetit:

Nå sitter jeg forresten med Blue Carpet Treatment, høres bra ut så langt.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Ah, har fortsatt ikke fått høre Snoop eller Jay-Z. Vil høre nåå.

<--Sjekk ut.. Faith SFX har skills.

7265860[/snapback]

Er det Dizzee som rapper?

De første minnte meg på Dizzee :shrug:

7266657[/snapback]

Neh, Dizzee er ikke med. Forresten så eier verset til Ears og Jammer.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...