Gjest medlem-105082 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 MC Hammer! Det var tider det! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Notorius B.I.G - Warning En god gammel klassiker Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Takk, hadde glemt det! Begge lag var syyyke, men er fremdeles sikker på at The Saurus/Illmaculate kommer til å vinne hele dritten 7059943[/snapback] 7237824[/snapback] Yopes jeg også, men jeg mener det var ganske close og det var in no way noe "murder" spør du meg , Possesed var syk hele kampen og Whathisface hadde også noen bitende punchlines. Desverre så det ut som at publikumet var litt biasa mot UK dog ".... im frying u son... at spin the mic he was trying to run/ under the mic as it spun/" ^^ Syk Possesed linje 7238000[/snapback] Edit Possesed hadd mange fete linjer, men den spin the mic linja var Whatshisface sin Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kan være dette er nevnt allerede, men her er tracklisten med produsenter på nye plata til Jay-Z: http://www.kulturo.no/nyheter/cd/jay-z_-_c...trandstol/33229 Syns det var litt merkelig at Coldplay dukker opp, men det kan bli interessant... Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sjekk denne her. Aries spears som imitterer dmx, snoop, cool j og jay z. Helt lættis: Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kan være dette er nevnt allerede, men her er tracklisten med produsenter på nye plata til Jay-Z: http://www.kulturo.no/nyheter/cd/jay-z_-_c...trandstol/33229 Syns det var litt merkelig at Coldplay dukker opp, men det kan bli interessant... 7242238[/snapback] Fete produsenter, Chris Martin kan bli spennende. Men føler ikke gjestene, Usher, Beyonce og Neyyo liksom, jeg vil heller ha Nas og andre DefJam feats.. Kult med Dre beats! Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skulle gjerne sett en eller to Timbaland produksjoner på Kingdom Come Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nå skal jeg sette meg tilbake å høre gjennom nyeste til Fat Joe, håper det er bedre enn det forrige Hvordan er det? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tja, den er ok. Fint at han ikke har noen J-Lo, R. Kelly feats denne gang. Greie beats osv, Make it rain er jo kul. Jeg er ikke skuffet, men den ga ikke noe spesielt inntrykk, må gi den litt tid/ flere gjennomhøringer. Du kan få en link av meg tho, høre selv Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sjekk denne her. Aries spears som imitterer dmx, snoop, cool j og jay z. Helt lættis: 7242811[/snapback] Jepp, Aries Spears har Jay-Z-imitasjonen ON LOCK. Helt sinnsykt bra. Så en episode av Mad TV hvor han begynte å dra den til Beyoncé Aah, 1 dag igjen til Premo....gleder meg mer og mer! Dagens låt er Rakim - When I Be On The Mic, og dere skjønner sikkert grunnen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tja, den er ok. Fint at han ikke har noen J-Lo, R. Kelly feats denne gang. Greie beats osv, Make it rain er jo kul. Jeg er ikke skuffet, men den ga ikke noe spesielt inntrykk, må gi den litt tid/ flere gjennomhøringer. Du kan få en link av meg tho, høre selv Jeg har hør Make It Rain. Men siden det ikke er så bra, så dropper jeg det. Tror det holder med Make It Rain inntil videre. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Gleder meg nå! Nytt Snoop og 2Pac-album på samme dag! np: Snoop Dogg - That's That Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sjekk denne her. Aries spears som imitterer dmx, snoop, cool j og jay z. Helt lættis: 7242811[/snapback] Jepp, Aries Spears har Jay-Z-imitasjonen ON LOCK. 7243482[/snapback] Ja, den var helt SYKT LIK! Anyway, skulle også veldig gjerne sett Timbaland på Kingdom Come. Er litt spent på Neptunes-prestasjonene også, synes Pharell og Chad har tapt seg veldig det siste året. uansett, gleder meg til plata, den kan bli virkelig bra. Men så er det også typisk sånne ting man blir veldig skuffet av til slutte:( Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jay-Z-albumet blir sikkert helt middels, og lovprisa av alt og alle. anbefaling: Organism 12 - Petar på döda saker med pinnar Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jay-Z-albumet blir sikkert helt middels, og lovprisa av alt og alle. anbefaling: Organism 12 - Petar på döda saker med pinnar 7245094[/snapback] Word, er sånn typisk når en "legende" har blitt borte en stund og kommer tilbake med et album i so og si ny stil (gjelder ikke alle dog, men noen). Det Organism 12 albumet er håwtness ass. NP:Organism12 - Maskrosbarn Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 svensk hiphop er fett, nå er det Petter - Mitt sjätte sinne Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 svensk hiphop er fett, nå er det Petter - Mitt sjätte sinne 7245837[/snapback] Svensk hiphop er jo bare helt bangin. Nå setter jeg på Scandalnavia skiva jeg ass gode minner om gode tider.. NP:Kevin og Mae - En av Fem Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 en av fem er lættis.. Synes ikke Fat Joe skiva var noe særlig, men make it rain er feit som faen. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 en av fem er lættis.. Synes ikke Fat Joe skiva var noe særlig, men make it rain er feit som faen. 7246169[/snapback] Åssen vil du beskrive skiva til Fat Joe? verdt og sjekke ut eller? NP:X-ecutioners feat M.O.P - Let it bang Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Svensk hiphop er jo bare helt bangin. Nå setter jeg på Scandalnavia skiva jeg ass gode minner om gode tider.. NP:Kevin og Mae - En av Fem 7245989[/snapback] Aaah, den fikk jeg til jula 2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg