And.rs Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei, noen her som har kjøpt seg The game albumet eller? Må si jeg er imponert over denne cden! Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei, noen her som har kjøpt seg The game albumet eller? Må si jeg er imponert over denne cden! Synest skiva er veldig bra jeg også. Han har jo fått veldig mye drahjelp av stjerneprodusenter som Dre, Timbaland, Just Blaze, Havoc, Hi-Tek og Kanye. I tillegg til de mange gjesteopptredene av blant annet 50, Kanye, Faith Evans, Eminem, Busta, Mary J. Blidge og Nate Dogg. Lurer på om ikke vi får en ny 50. Dre har i hvert fall signert en ny mestselgende artist på Aftermath. Er det flere enn meg som synest han minner litt om 50? Han snøvler ikke fult så mye, men er et eller annet der som gjør at jeg synest at de ligner i flow og stemme. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei, noen her som har kjøpt seg The game albumet eller? Må si jeg er imponert over denne cden! Synest skiva er veldig bra jeg også. Han har jo fått veldig mye drahjelp av stjerneprodusenter som Dre, Timbaland, Just Blaze, Havoc, Hi-Tek og Kanye. I tillegg til de mange gjesteopptredene av blant annet 50, Kanye, Faith Evans, Eminem, Busta, Mary J. Blidge og Nate Dogg. Lurer på om ikke vi får en ny 50. Dre har i hvert fall signert en ny mestselgende artist på Aftermath. Er det flere enn meg som synest han minner litt om 50? Han snøvler ikke fult så mye, men er et eller annet der som gjør at jeg synest at de ligner i flow og stemme. ja albumet til The Game var dritt bra.. West Side Story er bare digg. noen som har fått tak i videoen til West Side Story..? forresten Skurke Sprett og BSC (DirtySør) (rappe gruppe som jeg er med i) ruller gata her i byen.. Endret 24. januar 2005 av dmx Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei, noen her som har kjøpt seg The game albumet eller? Må si jeg er imponert over denne cden! Synest skiva er veldig bra jeg også. Han har jo fått veldig mye drahjelp av stjerneprodusenter som Dre, Timbaland, Just Blaze, Havoc, Hi-Tek og Kanye. I tillegg til de mange gjesteopptredene av blant annet 50, Kanye, Faith Evans, Eminem, Busta, Mary J. Blidge og Nate Dogg. Lurer på om ikke vi får en ny 50. Dre har i hvert fall signert en ny mestselgende artist på Aftermath. Er det flere enn meg som synest han minner litt om 50? Han snøvler ikke fult så mye, men er et eller annet der som gjør at jeg synest at de ligner i flow og stemme. ja albumet til The Game var dritt bra.. West Side Story er bare digg. noen som har fått tak i videoen til West Side Story..? forresten Skurke Sprett og BSC (DirtySør) (rappe gruppe som jeg er med i) ruller gata her i byen.. hehe, har du noen gode sanger a? I så fall kan u sende over på msn??? Syns også at The game minner litt om 50 cent, men The game (syns jeg) har et litt bedre budskap i tekstene... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg hører nesten bare på norsk underground hip hop jeg Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg hører nesten bare på norsk underground hip hop jeg Da er du kul Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg hører nesten bare på norsk underground hip hop jeg Da er du kul hehe, kjeft Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja du er underground meg i ræva! Hvis du er så underground Pet, hvem av disse er da norsk underground artister?: Lars Rubix PelleParafin Jo Flo PedoGrafi Intakt Pa9kk Føkkdegduerlikeundergroundsommorrami Venom Evig Poesi kandutelletilti Nils med skills hæ? Hæ? HÆÆ?? og en ting til: Du er tysker! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 høres ut som noen har mansen i dag Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Rick Rubin er genial. slayer, redtape, slayer..... jess han er ganial... ok men ontopic... jeg liker metal og rock best jeg må jo inrømme det... det er muligens det som ligger nermest etersom jeg spiller gitar og derfor liker sanger med tøffe gitar riff/soloer men jeg har vel egentlig ikke noe imot rap... skal nok inrømme at det ligger en liten del g-unit 50 cent og eminem på ipoden ja. liker egentlig det rage against the machine da de blander jo egentlig rock og rap.. men uansett rap er kult så lenge det er slike undergrundsgreier og har en kul beeat med bra tekst og ikke bare i'm the boss i got plasma tv i got all this bitches og slikt:P men rap er og blir noe eget. får jo si det slik da... stor fan av jimi hendrix og han var jo gudfar både for metal(feedback masse vreng osv.. ) og rap( blues og tromme beats ) synes vi skal ha fred mellom metal!!!!!!!!!!!!1111111111one one oen!!!! gjengen og rappe gjengen jeg... selv om det er jævlig morsomt å disse rapperne he he Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja du er underground meg i ræva! Hvis du er så underground Pet, hvem av disse er da norsk underground artister?: Lars Rubix PelleParafin Jo Flo PedoGrafi Intakt Pa9kk Føkkdegduerlikeundergroundsommorrami Venom Evig Poesi kandutelletilti Nils med skills hæ? Hæ? HÆÆ?? og en ting til: Du er tysker! noen trenger å lene seg tilbake og slappe av :!: Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei, noen her som har kjøpt seg The game albumet eller? Må si jeg er imponert over denne cden! Det albumet er absolutt fett. Synd det er så mange som hater G-Unit og velger å ikke like The Game bare derfor. Hot productions! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg hører nesten bare på norsk underground hip hop jeg hahaha. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Liker både Black Metal og Rap eg Favoritten er selfølgelig Dr Dre og eg håpet at han slipper detox i nærmaste framtid om han har tenkt og gjøre det. Andre artister innen RAP sjangern som faller i min smak er: Ludacris, G-unit, Trick Daddy, The Game Og Ice Cube. Er vel et par stk til, men er Dre som er den soleklare favoritten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...=2460&sc=1&str= Nice sang da. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei, noen her som har kjøpt seg The game albumet eller? Må si jeg er imponert over denne cden! Synest skiva er veldig bra jeg også. Han har jo fått veldig mye drahjelp av stjerneprodusenter som Dre, Timbaland, Just Blaze, Havoc, Hi-Tek og Kanye. I tillegg til de mange gjesteopptredene av blant annet 50, Kanye, Faith Evans, Eminem, Busta, Mary J. Blidge og Nate Dogg. Lurer på om ikke vi får en ny 50. Dre har i hvert fall signert en ny mestselgende artist på Aftermath. Er det flere enn meg som synest han minner litt om 50? Han snøvler ikke fult så mye, men er et eller annet der som gjør at jeg synest at de ligner i flow og stemme. ja albumet til The Game var dritt bra.. West Side Story er bare digg. noen som har fått tak i videoen til West Side Story..? forresten Skurke Sprett og BSC (DirtySør) (rappe gruppe som jeg er med i) ruller gata her i byen.. hehe, har du noen gode sanger a? I så fall kan u sende over på msn??? Syns også at The game minner litt om 50 cent, men The game (syns jeg) har et litt bedre budskap i tekstene... jepp det kan jeg hvis jeg får msn din eller du kan legge meg til [email protected]..? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...=2460&sc=1&str= Nice sang da. bump. er lei av Jin.. har sett freestyle ham så mange ganger at det kje går ann.. men han er jo BRA i å freestyle da. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er det noen som vet status på det nye Noreaga cdn? Venter liksom på den, skulle ikke den vært sluppet nå? Noen som har hørt noen av disse? Er de verdt en lytt? On the Grind ~ Big Noyd Livin Life Like Lumberjacks ~ Goodie Mob Presents Lumberjacks Buck 65 ~ This Right Here Is Buck 65 Ghostface ~ Pretty Toney Album Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hørt at nyeste plata til Patton blir hip hop opplegg..kommer 8 februar. Noen som har hørt noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg