cErfik Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Yeah! 7228544[/snapback] Fuck ass seff må det være 20 så jeg ikke kommer inn... Bra fornøyd med nye game albumet og er psyked på konserten 17/12 NP:Afu ra - Mic Stance 7229211[/snapback] Biaatch. I Oslo, ikke sant? Hadde planer om å dra dit, men så fant vi ut at det er 18-årsgrense. NP: Dizzee Rascal - Graftin' 7229511[/snapback] Nah rett her i Bergen city Hadde jeg vært 20+ og hatt spenn så hadde jeg så heftig vært på premo kvelden ass. Kommer nok til og bli helt insane. NP:Dipset - Birdcall Prrrrrrrrr Endret 6. november 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Yeah! 7228544[/snapback] Fuck ass seff må det være 20 så jeg ikke kommer inn... Bra fornøyd med nye game albumet og er psyked på konserten 17/12 NP:Afu ra - Mic Stance 7229211[/snapback] Biaatch. I Oslo, ikke sant? Hadde planer om å dra dit, men så fant vi ut at det er 18-årsgrense. NP: Dizzee Rascal - Graftin' 7229511[/snapback] Nah rett her i Bergen city Hadde jeg vært 20+ og hatt spenn så hadde jeg så heftig vært på premo kvelden ass. Kommer nok til og bli helt insane. NP:Dipset - Birdcall Prrrrrrrrr 7230967[/snapback] Stikker inn der med en kompis. Blir lett Premo vors før festen Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kingsize.no Forventninger? 7230141[/snapback] Wow, det der kan virkelig bli fett. 7230491[/snapback] Ja fy faen, den listen der er sinnsykt; T.I. Jim Jones Lil Wayne Nas Snoop Dogg Young Jeezy Rick Ross Jadakiss Styles P Fat Joe E-40 Twista Norega Ghostface Bun B Chamillionaire Young Dro WC Pitbull Clipse Slim Thug Er ikke noe fan av Twista da, men resten er top notch Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 vel, tviler på at alle kommer til å gi sine beste linjer Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Yeah! 7228544[/snapback] Fuck ass seff må det være 20 så jeg ikke kommer inn... Bra fornøyd med nye game albumet og er psyked på konserten 17/12 NP:Afu ra - Mic Stance 7229211[/snapback] Biaatch. I Oslo, ikke sant? Hadde planer om å dra dit, men så fant vi ut at det er 18-årsgrense. NP: Dizzee Rascal - Graftin' 7229511[/snapback] Nah rett her i Bergen city Hadde jeg vært 20+ og hatt spenn så hadde jeg så heftig vært på premo kvelden ass. Kommer nok til og bli helt insane. NP:Dipset - Birdcall Prrrrrrrrr 7230967[/snapback] Nei, jeg snakka om Game-konserten. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nei, jeg snakka om Game-konserten. Ja samme gjorde jeg Natti natt alle hoder. NP:Slick Rick - Children's story Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Nei, jeg snakka om Game-konserten. Ja samme gjorde jeg Natti natt alle hoder. NP:Slick Rick - Children's story 7233992[/snapback] Ah, skjønner, jeg bare blanda setningene dine. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nei, jeg snakka om Game-konserten. Ja samme gjorde jeg Natti natt alle hoder. NP:Slick Rick - Children's story 7233992[/snapback] Ah, skjønner, jeg bare blanda setningene dine. 7234165[/snapback] Hehe ingen problem.. Er lei av og være syk og hjemme, selv om dette kun er dag2. Kjeder ræven av meg så fyrer litt dirty shit i dag. NP:yung joc ft. nitti c-bone - Dope boy magic Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Den nye The Game-låta kan høres på: www.allhiphop.com synes kanskje at Fabolous kom aller best ut av den låta der Lenke til kommentar
rareben Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er ikke jeg noen fan av hip hop, MEN P diddy er littt kult. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er ikke jeg noen fan av hip hop, MEN P diddy er littt kult. 7236301[/snapback] Da er du fremdeles ingen fan av hiphop. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er ikke jeg noen fan av hip hop, MEN P diddy er littt kult. 7236301[/snapback] Da er du fremdeles ingen fan av hiphop. 7236366[/snapback] Vel et sted i riktig retning kan man vel si? Tror smak og behag er ganske spredt her i denne tråden og mye delte meninger. Diddy er ikke helt min kopp med sizzurp heller men, noe fett har da karen levert. Og han har gjort endel bra for hip-hop miljøet gjennom tidene. Driver og hører på The Game - One Blood (remix) er endel bra vers og en fet remix. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Compton låta til game er sinnsyk. Har bumpa den i mange dager nå. anbefales. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 http://www.gigasize.com/get.php/162376/The...ComptonGame.mp3 Kul nok, Fabo var kul, Dblock var fett, Ja Rule overasket meg, WC er konge, jada masse godsaker på denne. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ville bare minne om at Jump Off har lastet opp del en av finalen: Jump Off Final Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Takk, hadde glemt det! Begge lag var syyyke, men er fremdeles sikker på at The Saurus/Illmaculate kommer til å vinne hele dritten 7059943[/snapback] Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Takk, hadde glemt det! Begge lag var syyyke, men er fremdeles sikker på at The Saurus/Illmaculate kommer til å vinne hele dritten 7059943[/snapback] 7237824[/snapback] Yopes jeg også, men jeg mener det var ganske close og det var in no way noe "murder" spør du meg , Possesed var syk hele kampen og Whathisface hadde også noen bitende punchlines. Desverre så det ut som at publikumet var litt biasa mot UK dog ".... im frying u son... at spin the mic he was trying to run/ under the mic as it spun/" ^^ Syk Possesed linje Endret 7. november 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sånn, da var terningen kastet. Jeg tilbringer 14 timer på tog i løpet av to dager for å se Premo. Men det skal faen meg bli verdt det! Gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå skal jeg sette meg tilbake å høre gjennom nyeste til Fat Joe, håper det er bedre enn det forrige Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Daaang premo hadde vært fett.. Har sett Guru solo i bergen før - beste hadde jo seff å sett de begge to sammen :x Typisk at jeg bare er 19.. Håper jeg får bumpet meg inn på the game konserten. Har kanskje mulighet til noen free tickets også men det er veeeldig uklart. Nyeste albummet spilles ofte her om dagene - meget bra.. Spiller også mye av tech n9ne sitt nyeste album, noen som har sjekket det ut? - hsds Endret 7. november 2006 av hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg