Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner han godt jeg.

- Det blir litt vanskelig å sette Carter I&II under ''Klassikere''. Det må til litt mere enn det synes jeg. Når det gjelder Premo, så ville det ha skjært seg hvis DJ Premier aka. Premo hadde laget beats til Lil' Wayne. Vi må huske at Wayne er fra South - DJ Premier er fra NY. Og forresten, anmelderne i Kingsize har jeg ingen respekt for:

Dette er tatt ut fra anmeldelsen til Carter II;

''”Lock and load” med Kurupt, ”Hit Em Up”, ”Weezy Baby”, ”Hustler musikk” og ”Reciept”. Oi! Det var jo nesten hele skiva jo? Lil Wayne er god, men ikke for god, men så god at jeg anbefaler denne skiva til de fleste. ''

Bestem deg gutt, er albumet bra eller ikke bra? Herregud.

7214476[/snapback]

Men alle var vell enige om at verken Carter 1 og 2 var klassikere? Les hva det står gutt.. Dessuten syntes jeg "AHAHAHAHAHA" var malplassert/ dårlig humor no matter what..

Og når det gjelder premo/Wayne så fatter jeg ikke problemet, so what om de representerer to forskjellige stiler, to forskjellige deler av USA blabla... Mannen har solgt beats til Christina Aguilera liksom... :/

Blueprint konserten var dritfet, dro masse kult fra Soul Position albumene og avslutta med Final Frontier, sinnsykt kul konsert. :w00t:

Lenke til kommentar

Ok, whatever. La oss bare slutte Wayne-diskusjonen. Jeg melder meg iallefall ut, tror jeg har fått frem poenget mitt.

I dag blir det fæst. Har hentet fram alle de gamle Jackson-skivene jeg hørte på når jeg var liten, og fant ut at jeg hadde bra musikksmak allerede i 4-5-års-alderen! :D

Men men, MJ er ikke hiphop, så nok om han. Vil bare anbefale Rock With You fra Off the Wall-skiva.

Men dagens låt er uansett Gnarls Barkley - Gone Daddy Gone. Funky låt!

Lenke til kommentar
Watch Mr Know-it-all go. Hva med å akseptere at folk har forskjellige meninger i stedet for å komme med bastante utbrudd som det der?

PS. Eminem suger pikk, og har alltid gjort det 8)

50 cent, derimot, har i hvert fall fete beats å støtte seg på.

6999765[/snapback]

Eminem er verdens beste rapper, greit at du mener noe annet.

Når vi snakker om 50 cents fete beats å støtte seg på...

50 cent har ikke laget noe selv, eneste han har er bolermuskler og en stemme som man får når man blir skutt i trynet av en uzi.

Snakker om Gangster!

Lenke til kommentar
Yeah!

7228544[/snapback]

Fuck ass :( seff må det være 20 så jeg ikke kommer inn...

Bra fornøyd med nye game albumet og er psyked på konserten 17/12 :D

NP:Afu ra - Mic Stance

7229211[/snapback]

DAMN!

Hvorfor i Bergen?? Verden er et kjipt sted!

Edit: Nå kan det faktisk se ut som om jeg tar turen over fjellet. Isåfall må dem av dere som drar si ifra, så jeg får hilst på dere!

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...