Mammuten Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvem er verdens raskeste rapper? Og han har en bra sang, men husker ikke hva den heter.. Er ei dame som synger, så synger/rapper han, først i "vanlig tempo", også møkkfort.. Jævelig tøff sang, kul "beat" og.. Fet bass i den.. 7185762[/snapback] Lil Kim feat. Twista - Thug Luv Takk for hjelp! Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, det står på nedlasting hjemme, gleder meg til å høre gjennom nå. Har hørt ett par sanger og Doctor's Advocate med Busta ga meg frysninger på ryggen 7189322[/snapback] Fekk ikkje sjekka den før no. Nettopp den ja.. Genial song! På linja med songen med dei samma artistane; Busta Rhymes Ft. The Game-Like Father, Like Son. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvem er verdens raskeste rapper? Og han har en bra sang, men husker ikke hva den heter.. Er ei dame som synger, så synger/rapper han, først i "vanlig tempo", også møkkfort.. Jævelig tøff sang, kul "beat" og.. Fet bass i den.. 7185762[/snapback] Lil Kim feat. Twista - Thug Luv Takk for hjelp! 7194088[/snapback] Twista er definitivt ikke verdens raskeste rapper. Ikke nå ihvertfall. ---- Ah, Lady Sovereign kom med debutalbumet Public Warning i dag, med Def Jam. Har fortsatt ikke fått tak i det, jeg vil høre NÅ! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvem er verdens raskeste rapper? Og han har en bra sang, men husker ikke hva den heter.. Er ei dame som synger, så synger/rapper han, først i "vanlig tempo", også møkkfort.. Jævelig tøff sang, kul "beat" og.. Fet bass i den.. 7185762[/snapback] Lil Kim feat. Twista - Thug Luv Takk for hjelp! 7194088[/snapback] Twista er definitivt ikke verdens raskeste rapper. Ikke nå ihvertfall. ---- Ah, Lady Sovereign kom med debutalbumet Public Warning i dag, med Def Jam. Har fortsatt ikke fått tak i det, jeg vil høre NÅ! 7194761[/snapback] Jeg vet. Er vel en kar ved navn "No Clue" ellerno sånt.. Det var Twista, så om Rebel XD, så kom "No Clue" .. (Om det ikke var det sangen het..) Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvem er verdens raskeste rapper? Og han har en bra sang, men husker ikke hva den heter.. Er ei dame som synger, så synger/rapper han, først i "vanlig tempo", også møkkfort.. Jævelig tøff sang, kul "beat" og.. Fet bass i den.. 7185762[/snapback] Lil Kim feat. Twista - Thug Luv Takk for hjelp! 7194088[/snapback] Twista er definitivt ikke verdens raskeste rapper. Ikke nå ihvertfall. ---- Ah, Lady Sovereign kom med debutalbumet Public Warning i dag, med Def Jam. Har fortsatt ikke fått tak i det, jeg vil høre NÅ! 7194761[/snapback] Jeg vet. Er vel en kar ved navn "No Clue" ellerno sånt.. Det var Twista, så om Rebel XD, så kom "No Clue" .. (Om det ikke var det sangen het..) 7194814[/snapback] Verdens raskteste rapper er Rebel XD, sist gong eg sjekka ivertfall, ikkje sikkert det er han du meiner då. Edit: Ifølge WikiPedia er det nå "No Clue" Check it out 7185886[/snapback] Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Aw, som jeg gleder meg til Pac's nye album.Pac's Life var jo rå. 7182177[/snapback] Kan ikke si jeg deler den oppfatningen. Synes du Loyal to the Game var en bra skive? De burde la mannen hvile i fred. Det var en grunn til at han ikke gav ut materialet når han var i live. Og dessuten blir det feil å mikse vokaler for å få Pac til å skrike G-Unit på sanger. 7184049[/snapback] Nei, jeg syntes ikke Loyal to the Game var en veldig bra skive. Det var en greit gjennomført skive med et par bra spor (les:don't you trust me, a crooked nigga too m.m) men på den annen side har de andre albumet etterhans død hvert veldig bra. Nå er jeg tvers igjennom 2Pac-fan, men. Og det var en grunn til at han ikke gav ut materiale? Den siste tiden rett før han døde kom han til studio og spilte inn 10+ låter hver dag, han hadde ikke tid til å gi ut alt. Dessuten var jo tittellåta drit fet. (pac's life) 7187402[/snapback] Lurte bare på om du gledet deg til den nye skiva på grunn av Loyal to the Game, noe jeg ville ha syntes var litt rart. 7192034[/snapback] Så klart ikke. Loyal to The Game var temmelig døll. Men jeg er blitt helt forelska i tittellåta til neste album alt. Np: 2Pac - Pac's life Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Men seriøst hva faen er det Lil Wayne fansen snakker om jeg tviler på at han er hetero av og til, men anyways fuck det. Det som irriterer meg er at folk kaller han verdens beste nålevende rapper når folk som Guru, Eminem, Nas og AZ lever jeg mener WTF! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Men seriøst hva faen er det Lil Wayne fansen snakker om jeg tviler på at han er hetero av og til, men anyways fuck det. Det som irriterer meg er at folk kaller han verdens beste nålevende rapper når folk som Guru, Eminem, Nas og AZ lever jeg mener WTF! 7198325[/snapback] Lil wayne ser jeg på som det samme som alt det andre kommersielle drittet out there. Endret 1. november 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jaja, nå fikk jeg noe å gjøre på, kjedelig dag på jobben Lil Wayne>>>>Guru, Em, Nas og AZ. Alle du nevner, bortsett fra AZ har jo fallt av bigtime.. Jeg har masse musikk av samtlige rappere, og mener selv at Weezy utklasserer alle fire. Kansje dere ikke føler stemmen, det er smak og behag, men flowen hans er sinnsyk, tekstmessig er han waaay foran de du nevner og han har bøttevis med karisma/ personlighet. Noe som 90% av rappere nowadays mangler. Kommersielt dritt? Den vil jeg gjerne ha en begrunnelse på, du er jo Eminem fan... ? At Wayne er råest om dagen er min mening, men skal man nevne rappere som er på hans nivå, nytter det ikke å nevne rappere som ikke har vist sitt beste siden 90tallet. Lupe Fiasco, TI, Ghost, Common, The Game og Jigga er vell de jeg mener er på samme nivå for tiden.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Wayne er en veldig flink rapper, som du sier Kissa, veldig god flow, mye karisma, bra tekster, men: Jeg syns at stemmen hans i lengden blir irriterende, og beatsa er av og til forjævlige veldig vanskelig?. Endret 1. november 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jaja, nå fikk jeg noe å gjøre på, kjedelig dag på jobben Lil Wayne>>>>Guru, Em, Nas og AZ. Alle du nevner, bortsett fra AZ har jo fallt av bigtime.. Jeg har masse musikk av samtlige rappere, og mener selv at Weezy utklasserer alle fire. Kansje dere ikke føler stemmen, det er smak og behag, men flowen hans er sinnsyk, tekstmessig er han waaay foran de du nevner og han har bøttevis med karisma/ personlighet. Noe som 90% av rappere nowadays mangler. Kommersielt dritt? Den vil jeg gjerne ha en begrunnelse på, du er jo Eminem fan... ? At Wayne er råest om dagen er min mening, men skal man nevne rappere som er på hans nivå, nytter det ikke å nevne rappere som ikke har vist sitt beste siden 90tallet. Lupe Fiasco, TI, Ghost, Common, The Game og Jigga er vell de jeg mener er på samme nivå for tiden.. 7198733[/snapback] Jeg må protestere sterkt, karisma/ personlighet godt mulig, stemmen er grei nok men Ludacris på sitt beste slår han ned i støvlene som den beste rapperen fra Dirty South, og flowen til Chamillionare er jo mer crazy på sitt beste(selvom jeg ikke liker Cham), dessuten synes jeg han mumler nå jævelig mye mens han rapper for å få noe å fylle teksten sin med. Og til slutt her er min mening i dag altså, Nas, Lupe Fiasco, Ludacris, The Game, AZ, DMX, Eminem, >>>> Lil Wayne. Jeg synes det er litt mainstream dritt ja, ihvertfall "Stuntin Like My Daddy"(utrolig korny navn på en sang forresten ). Ludacris er the King Of The South og jeg tviler på at han kommer til å la Lil Wayne få tittelen med det første, når han begynner og lage meningsfull musikk og ikke bare cars bitches etc så skal jeg vurdere om jeg skal rangere han høyere(av samme grunn rangerer jeg DMX foran Luda). Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Wayne er en veldig flink rapper, som du sier Kissa, veldig god flow, mye karisma, bra tekster, men: Jeg syns at stemmen hans i lengden blir irriterende, og beatsa er av og til forjævlige veldig vanskelig?. 7199100[/snapback] Det spørsmålet der er umulig spør du meg Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Men seriøst hva faen er det Lil Wayne fansen snakker om jeg tviler på at han er hetero av og til, men anyways fuck det. Det som irriterer meg er at folk kaller han verdens beste nålevende rapper når folk som Guru, Eminem, Nas og AZ lever jeg mener WTF! Og T.I. <- Fantastisk rapper. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 i karpe diem-deja vu....sier de at de tror romerike er de samma som romeriket.....hva mener de med det Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 *snip* 7199171[/snapback] Hør på Carter 2, Release Therapy og Sound of revenge. Ikkeno problem å høre hvem som er best av de imo. Nå blir jo dette en ganske teit diskusjon siden vi har våre meninger og ikke kommer til å ombestemme oss uansett, men når du sier at DMX er bedre rapper enn Weezy, ja da kan det være det samme... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 i karpe diem-deja vu....sier de at de tror romerike er de samma som romeriket.....hva mener de med det 7199299[/snapback] At de ikke er så smarte? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) i karpe diem-deja vu....sier de at de tror romerike er de samma som romeriket.....hva mener de med det 7199299[/snapback] At de ikke er så smarte? 7199445[/snapback] ja men hva betyr romeriket? lissom siden de sier det har det en annen m,ening Endret 1. november 2006 av daffylaffy Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Romerike - Område øst for Oslo, i Akershus. Inneholder Skedsmo, Lørenskog og masse bondekommuner. Romerriket - Stort imperie som strekte seg utover Europa for mange mange år siden. Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 AZ - The Format (albumet) er hot! Han er fortsatt relevant, sammenlignet med mye annet dirty shit. DMX er jo helt på tur og burde lagt micen på hylla for flere album siden. Weezy har en sykt irriterende stemme og en del beats suxx big time, men han kan skrive og han kan spytte. Gi han beats fra Dre, Blaze, Timbo, Kanye, JR Rotem, Hi-Tek, Neptunes, Premo, Heatmakerz, Alchemist, Cool & Dre, Scott Storch, Dilla, Swizzy , Jelly Roll, 9th Wonder, DJ Toomp, Battlecat, Havoc, The Runners, Show, Lord Finesse, Madlib, Buckwild, Needlz så for weezy en klassiker. Dritt lei den cheesy synth baserte south sounden. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det kan veldig godt hende denne linken er publisert her før, men orker ikke lese igjennom Her ble altså hip-hoppen oppfunnet: http://www.break.com/index/the_birth_of_hip_hop.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg