Alieu Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er det noe som bør sjekkes ut, er det Doctor's Advocate! http://www.megaupload.com/?d=USF4GJDM Umulig å innfri forventningene 100%, men det er fortsatt mad hot... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, det står på nedlasting hjemme, gleder meg til å høre gjennom nå. Har hørt ett par sanger og Doctor's Advocate med Busta ga meg frysninger på ryggen Lenke til kommentar
Espein Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 The game - Doctor Advocate albumet var bra!! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Yopes nå vill haterne få sitt "The Game 360 Bars - You need a hot 16?.. I need 100 thou Cause half of these rap nigga's just be running they mouth The other half, in the ATL runnin' the south 10 Mill in the bank, 7 bedroom house I'm rich, so on my 30th birthday I'm out Nigga, I'm so ahead of time, and I spit better lines Better rhymes everytime, nigga's hate on me so much, I feel like I'm Kevin Federline Fuck it im rich, for nothing, tell the media to get off of my dick" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg skal til butikken though, dette albumet fortjener min støtte Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Blackalicious - Alphabet Aerobics Dette må sjekkes ut. Imponerende. 7187585[/snapback] sykt, gimme more 7187670[/snapback] Fant ingen video, men det er ei Blackalicious-låt som heter Chemical Calisthenics, som er i samme gate. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Aw, som jeg gleder meg til Pac's nye album.Pac's Life var jo rå. 7182177[/snapback] Kan ikke si jeg deler den oppfatningen. Synes du Loyal to the Game var en bra skive? De burde la mannen hvile i fred. Det var en grunn til at han ikke gav ut materialet når han var i live. Og dessuten blir det feil å mikse vokaler for å få Pac til å skrike G-Unit på sanger. 7184049[/snapback] Nei, jeg syntes ikke Loyal to the Game var en veldig bra skive. Det var en greit gjennomført skive med et par bra spor (les:don't you trust me, a crooked nigga too m.m) men på den annen side har de andre albumet etterhans død hvert veldig bra. Nå er jeg tvers igjennom 2Pac-fan, men. Og det var en grunn til at han ikke gav ut materiale? Den siste tiden rett før han døde kom han til studio og spilte inn 10+ låter hver dag, han hadde ikke tid til å gi ut alt. Dessuten var jo tittellåta drit fet. (pac's life) 7187402[/snapback] Etter x antall album etter hans død tror jeg nok du er nede på et nivå som tilsier at det sannsynligvis aldri ville sett dagens lys uansett, men point taken. Lurte bare på om du gledet deg til den nye skiva på grunn av Loyal to the Game, noe jeg ville ha syntes var litt rart. NP: Talib Kweli feat. Planet Asia & Phil Da Agony - Drugs, Basketball & Rap Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Aw, som jeg gleder meg til Pac's nye album.Pac's Life var jo rå. 7182177[/snapback] Kan ikke si jeg deler den oppfatningen. Synes du Loyal to the Game var en bra skive? De burde la mannen hvile i fred. Det var en grunn til at han ikke gav ut materialet når han var i live. Og dessuten blir det feil å mikse vokaler for å få Pac til å skrike G-Unit på sanger. 7184049[/snapback] Nei, jeg syntes ikke Loyal to the Game var en veldig bra skive. Det var en greit gjennomført skive med et par bra spor (les:don't you trust me, a crooked nigga too m.m) men på den annen side har de andre albumet etterhans død hvert veldig bra. Nå er jeg tvers igjennom 2Pac-fan, men. Og det var en grunn til at han ikke gav ut materiale? Den siste tiden rett før han døde kom han til studio og spilte inn 10+ låter hver dag, han hadde ikke tid til å gi ut alt. Dessuten var jo tittellåta drit fet. (pac's life) 7187402[/snapback] Etter x antall album etter hans død tror jeg nok du er nede på et nivå som tilsier at det sannsynligvis aldri ville sett dagens lys uansett, men point taken. Lurte bare på om du gledet deg til den nye skiva på grunn av Loyal to the Game, noe jeg ville ha syntes var litt rart. NP: Talib Kweli feat. Planet Asia & Phil Da Agony - Drugs, Basketball & Rap 7192034[/snapback] Enig hvorfor kan de ikke bare la Big L, Tupac og BIG hvile i fred Eminem Marshall Mathers - Pissed off, cause Biggie and 'Pac just missed all this Watchin all these cheap imitations get rich off 'em and get dollars that shoulda been there's like they switched wallets Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) oi oi.. nye skiva til AZ var Fiaaaah! Sjekk ut AZ-Sit em back! Ellers går det mye i Jim Jones- We fly high for tiden. BALLLLLLLLIN! Endret 31. oktober 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Little Brother Ft. Joe Scudda - Lovin It Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 BALLLLLLLLIN! 7192137[/snapback] Ikke her også! Ballin'? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha.. nice bilde Men seriøst: BAAAAAAAAAAAALLLIN Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Blackalicious - Deception Endret 31. oktober 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 We fly high no lie u knowwwww this Jim Jones er kul Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 We fly high no lie u knowwwww this Jim Jones er kul 7192340[/snapback] Du tar feil, og du veit det. Det er bare Keith som er virkelig kul. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i "Ralph Myerz & The Jack Herren Band feat. OnklP & Nico D - Boombox Breakdown" ? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) We fly high no lie u knowwwww this Jim Jones er kul 7192340[/snapback] Hørte på låta nå , den var fryktelig Her er en link til en låt i samme klasse : Chevy Ridin High - Dre feat Rick Ross Endret 31. oktober 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Little Brother Ft. Joe Scudda - Lovin It Jaja, fresh sang. Takk for den. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 unge thendrup anbefaler herved hele forrige albumet til Little Brother, The Minstrel Show. Veldig ålreit. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Noen som har Twista - Thug luv ? Feel free til å adde meg på msn.. [email protected] Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 unge thendrup anbefaler herved hele forrige albumet til Little Brother, The Minstrel Show. Veldig ålreit. Ja, det kan jeg skjønne at du gjør. Må skaffes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg