Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yopes nå vill haterne få sitt :cool:

"The Game 360 Bars -

You need a hot 16?.. I need 100 thou

Cause half of these rap nigga's just be running they mouth

The other half, in the ATL runnin' the south

10 Mill in the bank, 7 bedroom house

I'm rich, so on my 30th birthday I'm out

Nigga, I'm so ahead of time, and I spit better lines

Better rhymes everytime, nigga's hate on me so much, I feel like I'm Kevin Federline

Fuck it im rich, for nothing, tell the media to get off of my dick"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg skal til butikken though, dette albumet fortjener min støtte :thumbup:
Lenke til kommentar
Aw, som jeg gleder meg til Pac's nye album.

Pac's Life var jo rå. :)

7182177[/snapback]

Kan ikke si jeg deler den oppfatningen. Synes du Loyal to the Game var en bra skive?

De burde la mannen hvile i fred. Det var en grunn til at han ikke gav ut materialet når han var i live.

Og dessuten blir det feil å mikse vokaler for å få Pac til å skrike G-Unit på sanger.

7184049[/snapback]

Nei, jeg syntes ikke Loyal to the Game var en veldig bra skive. Det var en greit gjennomført skive med et par bra spor (les:don't you trust me, a crooked nigga too m.m) men på den annen side har de andre albumet etterhans død hvert veldig bra. Nå er jeg tvers igjennom 2Pac-fan, men.

Og det var en grunn til at han ikke gav ut materiale? Den siste tiden rett før han døde kom han til studio og spilte inn 10+ låter hver dag, han hadde ikke tid til å gi ut alt.

Dessuten var jo tittellåta drit fet. (pac's life)

7187402[/snapback]

Etter x antall album etter hans død tror jeg nok du er nede på et nivå som tilsier at det sannsynligvis aldri ville sett dagens lys uansett, men point taken.

Lurte bare på om du gledet deg til den nye skiva på grunn av Loyal to the Game, noe jeg ville ha syntes var litt rart.

NP: Talib Kweli feat. Planet Asia & Phil Da Agony - Drugs, Basketball & Rap

Lenke til kommentar
Aw, som jeg gleder meg til Pac's nye album.

Pac's Life var jo rå. :)

7182177[/snapback]

Kan ikke si jeg deler den oppfatningen. Synes du Loyal to the Game var en bra skive?

De burde la mannen hvile i fred. Det var en grunn til at han ikke gav ut materialet når han var i live.

Og dessuten blir det feil å mikse vokaler for å få Pac til å skrike G-Unit på sanger.

7184049[/snapback]

Nei, jeg syntes ikke Loyal to the Game var en veldig bra skive. Det var en greit gjennomført skive med et par bra spor (les:don't you trust me, a crooked nigga too m.m) men på den annen side har de andre albumet etterhans død hvert veldig bra. Nå er jeg tvers igjennom 2Pac-fan, men.

Og det var en grunn til at han ikke gav ut materiale? Den siste tiden rett før han døde kom han til studio og spilte inn 10+ låter hver dag, han hadde ikke tid til å gi ut alt.

Dessuten var jo tittellåta drit fet. (pac's life)

7187402[/snapback]

Etter x antall album etter hans død tror jeg nok du er nede på et nivå som tilsier at det sannsynligvis aldri ville sett dagens lys uansett, men point taken.

Lurte bare på om du gledet deg til den nye skiva på grunn av Loyal to the Game, noe jeg ville ha syntes var litt rart.

NP: Talib Kweli feat. Planet Asia & Phil Da Agony - Drugs, Basketball & Rap

7192034[/snapback]

Enig hvorfor kan de ikke bare la Big L, Tupac og BIG hvile i fred :thumbdown:

Eminem Marshall Mathers -

Pissed off, cause Biggie and 'Pac just missed all this

Watchin all these cheap imitations get rich off 'em

and get dollars that shoulda been there's like they switched wallets

:w00t:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer