Mammuten Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvem er verdens raskeste rapper? Og han har en bra sang, men husker ikke hva den heter.. Er ei dame som synger, så synger/rapper han, først i "vanlig tempo", også møkkfort.. Jævelig tøff sang, kul "beat" og.. Fet bass i den.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Pitbull? Eller Twista? Er sangen du mener Slow Jamz, med Kanye West, Jamie Foxx & Twista? Endret 30. oktober 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hvem er verdens raskeste rapper? Og han har en bra sang, men husker ikke hva den heter.. Er ei dame som synger, så synger/rapper han, først i "vanlig tempo", også møkkfort.. Jævelig tøff sang, kul "beat" og.. Fet bass i den.. 7185762[/snapback] Verdens raskteste rapper er Rebel XD, sist gong eg sjekka ivertfall, ikkje sikkert det er han du meiner då. Edit: Ifølge WikiPedia er det nå "No Clue" Check it out Endret 30. oktober 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg skal sjekke ut begge nå..! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Var ikke "Slow Jams" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dagens låt for meg er: Lupe Fiasco - Sunshine Så enig. Få dere med denne gutta. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dagens låt for meg er: Lupe Fiasco - Sunshine Så enig. Få dere med denne gutta. 7186246[/snapback] Så sant, så sant. Verdt å høre. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lupe Fiasco har en annen sang og, "push, skate push, skate" ellerno synger han..? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lupe Fiasco har en annen sang og, "push, skate push, skate" ellerno synger han..? Ja, tittelen på sangen er Kick, Push. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 "Kick, Push" tenker du nok på. Er vel førstesingelen fra food &liquor. Nå er riktignok Kick Push part II (også på albumet) hakket bedre, det er nå min mening. Ellers bør hele albumet sjekkes ut, en av årets positive overraskelser for min del (redd at hypen bare var hype). EDIT: Leif + Onyx hadde i grunnen allerde svart. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Albumet er dritfett ja. AZ sitt var også fett, kulere enn AWOL (selv om jeg digget det og). Hvilke album gjenstår å glede seg til da? Game sitt blir nok aight, Saigon sitt blir classic hvis det dropper iår og Ghostface slipper nytt i Desember! Halleluja Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lupe Fiasco har en annen sang og, "push, skate push, skate" ellerno synger han..? 7186336[/snapback] Kick, Push, Kick, Push, Coast.. Hehe Faen.. satt bare å trykka i winamp.. Så kom Sunshine opp.. Elsker når sånt skjer! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Albumet er dritfett ja. AZ sitt var også fett, kulere enn AWOL (selv om jeg digget det og). Hvilke album gjenstår å glede seg til da? Game sitt blir nok aight, Saigon sitt blir classic hvis det dropper iår og Ghostface slipper nytt i Desember! Halleluja 7186456[/snapback] Ghostface igjen i år? Damn, på hugget han! Jaja, håper det holder samme høyde som Fishscale da. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Ja, han dropper more fish den 22. Sikkert ikke like bra, jeg kan se for meg noe ala mixtapen han lagde med Trife ifjor. Men damn, han presterer hver gang så jeg håper det ligger under treer iår. Vet noen hvor jeg kan finne en liste over planlagte utgivelser for året? edit; HELVETE jeg gleder meg til Clipse albumet Endret 30. oktober 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, han dropper more fish den 22. Sikkert ikke like bra, jeg kan se for meg noe ala mixtapen han lagde med Trife ifjor. Men damn, han presterer hver gang så jeg håper det ligger under treer iår. Vet noen hvor jeg kan finne en liste over planlagte utgivelser for året? edit; HELVETE jeg gleder meg til Clipse albumet Jepp, here you go. Clipse, da mener du Hell Hath No Fury. Ja, kan sikkert bli bra det. Vi har jo allerede hørt den ene singelen, Mr. Mee Too sammen med Pharell. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dagens låt er: Michael Jackson - Thriller You are my man! Du minte meg på det, nå må jeg høre på det! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Aw, som jeg gleder meg til Pac's nye album.Pac's Life var jo rå. 7182177[/snapback] Kan ikke si jeg deler den oppfatningen. Synes du Loyal to the Game var en bra skive? De burde la mannen hvile i fred. Det var en grunn til at han ikke gav ut materialet når han var i live. Og dessuten blir det feil å mikse vokaler for å få Pac til å skrike G-Unit på sanger. 7184049[/snapback] Nei, jeg syntes ikke Loyal to the Game var en veldig bra skive. Det var en greit gjennomført skive med et par bra spor (les:don't you trust me, a crooked nigga too m.m) men på den annen side har de andre albumet etterhans død hvert veldig bra. Nå er jeg tvers igjennom 2Pac-fan, men. Og det var en grunn til at han ikke gav ut materiale? Den siste tiden rett før han døde kom han til studio og spilte inn 10+ låter hver dag, han hadde ikke tid til å gi ut alt. Dessuten var jo tittellåta drit fet. (pac's life) Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) En håndfull kvalitets låter som jeg bumper mye om dagen... Hi-Tek feat. J. Dilla, Nas, Busta Rhymes & Marsha Ambrosius - Music For Life A.G. - If I Wanna The Diplomats - Stop-N-Go AZ feat. M.O.P. - Sit Em Back Slow The Game - Doctor's Advocate The Game - Ol' English The Game - Why You Hate The Game Jay-Z - Kingdome Come 8Ball - M Gang Endret 30. oktober 2006 av Alieu Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Blackalicious - Alphabet Aerobics Dette må sjekkes ut. Imponerende. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Blackalicious - Alphabet Aerobics Dette må sjekkes ut. Imponerende. 7187585[/snapback] sykt, gimme more Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg