Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er verdens raskeste rapper? Og han har en bra sang, men husker ikke hva den heter.. Er ei dame som synger, så synger/rapper han, først i "vanlig tempo", også møkkfort.. Jævelig tøff sang, kul "beat" og.. Fet bass i den..

7185762[/snapback]

Verdens raskteste rapper er Rebel XD, sist gong eg sjekka ivertfall, ikkje sikkert det er han du meiner då. :)

Edit: Ifølge WikiPedia er det nå "No Clue" Check it out

Endret av Doughman
Lenke til kommentar

"Kick, Push" tenker du nok på. Er vel førstesingelen fra food &liquor. Nå er riktignok Kick Push part II (også på albumet) hakket bedre, det er nå min mening.

Ellers bør hele albumet sjekkes ut, en av årets positive overraskelser for min del (redd at hypen bare var hype).

EDIT: Leif + Onyx hadde i grunnen allerde svart.

Lenke til kommentar
Albumet er dritfett ja. AZ sitt var også fett, kulere enn AWOL (selv om jeg digget det og).

Hvilke album gjenstår å glede seg til da? Game sitt blir nok aight, Saigon sitt blir classic hvis det dropper iår og Ghostface slipper nytt i Desember! Halleluja :)

7186456[/snapback]

Ghostface igjen i år? Damn, på hugget han! Jaja, håper det holder samme høyde som Fishscale da. :)

Lenke til kommentar

Ja, han dropper more fish den 22. Sikkert ikke like bra, jeg kan se for meg noe ala mixtapen han lagde med Trife ifjor. Men damn, han presterer hver gang så jeg håper det ligger under treer iår.

Vet noen hvor jeg kan finne en liste over planlagte utgivelser for året?

edit; HELVETE jeg gleder meg til Clipse albumet

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar
Ja, han dropper more fish den 22. Sikkert ikke like bra, jeg kan se for meg noe ala mixtapen han lagde med Trife ifjor. Men damn, han presterer hver gang så jeg håper det ligger under treer iår.

Vet noen hvor jeg kan finne en liste over planlagte utgivelser for året?

edit; HELVETE jeg gleder meg til Clipse albumet

Jepp, here you go.

Clipse, da mener du Hell Hath No Fury. Ja, kan sikkert bli bra det. Vi har jo allerede hørt den ene singelen, Mr. Mee Too sammen med Pharell.

Lenke til kommentar
Aw, som jeg gleder meg til Pac's nye album.

Pac's Life var jo rå. :)

7182177[/snapback]

Kan ikke si jeg deler den oppfatningen. Synes du Loyal to the Game var en bra skive?

De burde la mannen hvile i fred. Det var en grunn til at han ikke gav ut materialet når han var i live.

Og dessuten blir det feil å mikse vokaler for å få Pac til å skrike G-Unit på sanger.

7184049[/snapback]

Nei, jeg syntes ikke Loyal to the Game var en veldig bra skive. Det var en greit gjennomført skive med et par bra spor (les:don't you trust me, a crooked nigga too m.m) men på den annen side har de andre albumet etterhans død hvert veldig bra. Nå er jeg tvers igjennom 2Pac-fan, men.

Og det var en grunn til at han ikke gav ut materiale? Den siste tiden rett før han døde kom han til studio og spilte inn 10+ låter hver dag, han hadde ikke tid til å gi ut alt.

Dessuten var jo tittellåta drit fet. (pac's life)

Lenke til kommentar

En håndfull kvalitets låter som jeg bumper mye om dagen...

Hi-Tek feat. J. Dilla, Nas, Busta Rhymes & Marsha Ambrosius - Music For Life

A.G. - If I Wanna

The Diplomats - Stop-N-Go

AZ feat. M.O.P. - Sit Em Back Slow

The Game - Doctor's Advocate

The Game - Ol' English

The Game - Why You Hate The Game

Jay-Z - Kingdome Come

8Ball - M Gang

Endret av Alieu
Lenke til kommentar
Gjest