cErfik Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dudley Perkins - Testin Me 7137524[/snapback] ei, kommenter låta/videon Det er litt sært, men samtidig er det veldig funky/sjelfullt/morsomt/koselig/chill (produsert av Madlib, selvsagt) 7163203[/snapback] Likte den jeg ass, skikkelig chill låt. Beaten var rolig og stemmen til karen var rolig. Pumper fortsatt kulturclash her i gården, løp og kjøp dere som ikke har den NP:Tier'n & Lars feat Jan Eggum - Sånn kan det gå Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Husker dere denne sangen? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Husker dere denne sangen? 7165092[/snapback] "Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell records, Well I do, so fuck him and fuck you too." Endret 28. oktober 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Husker dere denne sangen? 7165092[/snapback] Ja, men denne er en av de beste sommerlåtene noensinne. Jeg digger ikke Will Smith solo. Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff derimot...en av de mest undervurderte duoene. Boom, shake shake shake the room! Noen som har fått hørt på Jay-Z - Lost Ones? Alvorlig chill låt, med konsistens i teksen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Minner tilfeldige besøkende om reglene i førsteposten. Et innlegg som skulle fortelle verden at posteren hadde hørt rap og ikke likte det noe særlig er fjernet. Geir Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Husker dere denne sangen? 7165092[/snapback] "Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell records, Well I do, so fuck him and fuck you too." 7166966[/snapback] slim shady, bitch! recognize Endret 28. oktober 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Husker dere denne sangen? Ja, men denne er en av de beste sommerlåtene noensinne. Jeg digger ikke Will Smith solo. Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff derimot...en av de mest undervurderte duoene. Boom, shake shake shake the room! Noen som har fått hørt på Jay-Z - Lost Ones? Alvorlig chill låt, med konsistens i teksen. Jaja, men det er så lenge siden jeg hadde hørt Miami, så jeg måtte bare tipse dere om den. Summertime er fantastisk digg, har ikke hørt så mye fra Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff, men jeg har sangen her. Digger selvfølgelig Will solo. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Allright folks, ser ut som godeste Bueprint kommer til oljebyen Fra myspacen hans; Nov 3 2006 8:00P TBA Stavanger JAAAA!! Konge, fikk ikke sett han når han var her sist med Slug så dette blir gøy folkens.. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Husker dere denne sangen? 7165092[/snapback] Ja, men denne er en av de beste sommerlåtene noensinne. Jeg digger ikke Will Smith solo. Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff derimot...en av de mest undervurderte duoene. Boom, shake shake shake the room! Noen som har fått hørt på Jay-Z - Lost Ones? Alvorlig chill låt, med konsistens i teksen. 7166968[/snapback] Jeg liker faktisk ikke den låten, jeg synes den blir for kjedelig og beaten er jo wack Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kanye West - Roses Gud så deilig den sangen er. Noen andre som synes det samme ? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fant noe nye saker fra BWS-rapperen Juice: Jeg tror han kommer til eksplodere i nærmeste framtid, den fyren har skillz Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fant noe nye saker fra BWS-rapperen Juice: Jeg tror han kommer til eksplodere i nærmeste framtid, den fyren har skillz 7171341[/snapback] Hmm.. Han der gav meg ingenting, så imho kan ha bare forbli underground, har nok av "crack, pussy cash"-rappere som det er. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fant noe nye saker fra BWS-rapperen Juice: Jeg tror han kommer til eksplodere i nærmeste framtid, den fyren har skillz 7171341[/snapback] Hmm.. Han der gav meg ingenting, så imho kan ha bare forbli underground, har nok av "crack, pussy cash"-rappere som det er. 7171412[/snapback] Ehrm, jeg synes personelig at det er feil å dømme rappere du ikke har hørt noe særlig av . Selv NAS har jo rappet om "crack, pussy cash", så check yo self before you wreck yo self Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fant noe nye saker fra BWS-rapperen Juice: Jeg tror han kommer til eksplodere i nærmeste framtid, den fyren har skillz 7171341[/snapback] Hmm.. Han der gav meg ingenting, så imho kan ha bare forbli underground, har nok av "crack, pussy cash"-rappere som det er. 7171412[/snapback] Ehrm, jeg synes personelig at det er feil å dømme rappere du ikke har hørt noe særlig av . Selv NAS har jo rappet om "crack, pussy cash", så check yo self before you wreck yo self 7171470[/snapback] Derfor jeg skrev imho. Men når du lager en sang som heter "who is juice", og det da er "crack, pussy cash".. Hva skal jeg tro ? Mange om beinet i den senere tid, man må ha noe special for å bli noe Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Da har jeg akkurat sett beat street, feet film ass... Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Fant noe nye saker fra BWS-rapperen Juice: Jeg tror han kommer til eksplodere i nærmeste framtid, den fyren har skillz 7171341[/snapback] Er vel ikke M.C Juice? Edit: Nvm, må være to forskjellige folk Endret 28. oktober 2006 av Aldrack Lenke til kommentar
souljah Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dj Shadow - the outsider har er noen fine kutt liker spesielt "backstage girl" Phonte Coleman + Dj Shadow litt info om phonte coleman http://en.wikipedia.org/wiki/Phonte Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Husker dere denne sangen? 7165092[/snapback] Ja, men denne er en av de beste sommerlåtene noensinne. Jeg digger ikke Will Smith solo. Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff derimot...en av de mest undervurderte duoene. Boom, shake shake shake the room! Noen som har fått hørt på Jay-Z - Lost Ones? Alvorlig chill låt, med konsistens i teksen. 7166968[/snapback] Jeg liker faktisk ikke den låten, jeg synes den blir for kjedelig og beaten er jo wack 7170281[/snapback] Hvilken av låtene? Hvis du snakker om Summertime slutter jeg å ta deg seriøst her og nå... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Han mener nok Summertime. Det er umulig å ikke like den. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Han mener nok Summertime. Det er umulig å ikke like den. 7173292[/snapback] True story. Å si at den beaten er wack er bare ignorance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg