Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Dudley Perkins - Testin Me

 

7137524[/snapback]

ei, kommenter låta/videon

Det er litt sært, men samtidig er det veldig funky/sjelfullt/morsomt/koselig/chill

(produsert av Madlib, selvsagt)

:)

7163203[/snapback]

 

Likte den jeg ass, skikkelig chill låt. Beaten var rolig og stemmen til karen var rolig.

 

Pumper fortsatt kulturclash her i gården, løp og kjøp dere som ikke har den ;)

 

NP:Tier'n & Lars feat Jan Eggum - Sånn kan det gå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men denne er en av de beste sommerlåtene noensinne. Jeg digger ikke Will Smith solo. Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff derimot...en av de mest undervurderte duoene. Boom, shake shake shake the room!

 

Noen som har fått hørt på Jay-Z - Lost Ones? Alvorlig chill låt, med konsistens i teksen.

Jaja, men det er så lenge siden jeg hadde hørt Miami, så jeg måtte bare tipse dere om den. Summertime er fantastisk digg, har ikke hørt så mye fra Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff, men jeg har sangen her.

 

Digger selvfølgelig Will solo. :)

Lenke til kommentar
Husker dere denne sangen? :p

7165092[/snapback]

Ja, men denne er en av de beste sommerlåtene noensinne. Jeg digger ikke Will Smith solo. Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff derimot...en av de mest undervurderte duoene. Boom, shake shake shake the room!

 

Noen som har fått hørt på Jay-Z - Lost Ones? Alvorlig chill låt, med konsistens i teksen.

7166968[/snapback]

 

 

Jeg liker faktisk ikke den låten, jeg synes den blir for kjedelig og beaten er jo wack ;)

Lenke til kommentar
Fant noe nye saker fra BWS-rapperen Juice:

 

 

 

 

Jeg tror han kommer til eksplodere i nærmeste framtid, den fyren har skillz :thumbup:

7171341[/snapback]

 

Hmm.. Han der gav meg ingenting, så imho kan ha bare forbli underground, har nok av "crack, pussy cash"-rappere som det er.

7171412[/snapback]

 

 

Ehrm, jeg synes personelig at det er feil å dømme rappere du ikke har hørt noe særlig av :whistle: . Selv NAS har jo rappet om "crack, pussy cash", så check yo self before you wreck yo self :p

Lenke til kommentar
Fant noe nye saker fra BWS-rapperen Juice:

 

 

 

 

Jeg tror han kommer til eksplodere i nærmeste framtid, den fyren har skillz :thumbup:

7171341[/snapback]

 

Hmm.. Han der gav meg ingenting, så imho kan ha bare forbli underground, har nok av "crack, pussy cash"-rappere som det er.

7171412[/snapback]

 

 

Ehrm, jeg synes personelig at det er feil å dømme rappere du ikke har hørt noe særlig av :whistle: . Selv NAS har jo rappet om "crack, pussy cash", så check yo self before you wreck yo self :p

7171470[/snapback]

 

Derfor jeg skrev imho. Men når du lager en sang som heter "who is juice", og det da er "crack, pussy cash".. Hva skal jeg tro ? Mange om beinet i den senere tid, man må ha noe special for å bli noe

Lenke til kommentar
Husker dere denne sangen? :p

7165092[/snapback]

Ja, men denne er en av de beste sommerlåtene noensinne. Jeg digger ikke Will Smith solo. Fresh Prince og DJ Jazzy Jeff derimot...en av de mest undervurderte duoene. Boom, shake shake shake the room!

 

Noen som har fått hørt på Jay-Z - Lost Ones? Alvorlig chill låt, med konsistens i teksen.

7166968[/snapback]

 

 

Jeg liker faktisk ikke den låten, jeg synes den blir for kjedelig og beaten er jo wack ;)

7170281[/snapback]

Hvilken av låtene? Hvis du snakker om Summertime slutter jeg å ta deg seriøst her og nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...