KissaMcDuck Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kjøpte det på Mandag, men helvete så det hakker. Får ikke hørt det DVDen er feit da uansett. Haha, Leo er mannen på skits, "eg såg ein rød ball over himmelen 3ganger..." Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Uansett, har noen fått tak i Birdman & Lil Wayne albumet? Oioi, Wayne er i storform. Birdman er jo grisewack da, men Weezy outshiner han så jævlig på hvert track. Sjekk godlåtene Like father like son, 1st key Stuntin like my daddy og About All That feat Joey Crrrrack... eeeller send meg en PM BEST RAPPER ALIVE, nesten helt seriøst. Ikke mange som drar på som han fortia Show me my opponent! *spiselyder* Show me opponent!! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Uansett, har noen fått tak i Birdman & Lil Wayne albumet? Jeg hører ikke på to karer som driver med dette på fritiden: Sorry Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Awww cmon! Vet ikke hvor seriøs du er, men hvis du lar ett phtoshoppet bilde gjøre slik at du går glipp av så fet musikk er du en dust. Om det ikke er redigert, si at de kysset, so what? Trenger ikke være homser fordi de gir ett lite kyss djeez. "When i was 16, i bought my first Mercedez, ive musta fucked 1000bitches and they girlfriends" Og jeg tror han.. Se bortifra Ghostface, og nevn er rapper som er bedre for tiden.. Endret 26. oktober 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ray Long vilt bra rapper, men han har vel bare en mixtape og noen features ute, og ingen har hørt om han Broren til Megalon aka Tommy Gunn som noen kanskje kjenner igjen fra noen MF Grimm- og MF Doom-album. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Awww cmon! Vet ikke hvor seriøs du er, men hvis du lar ett phtoshoppet bilde gjøre slik at du går glipp av så fet musikk er du en dust. Om det ikke er redigert, si at de kysset, so what? Trenger ikke være homser fordi de gir ett lite kyss djeez. "When i was 16, i bought my first Mercedez, ive musta fucked 1000bitches and they girlfriends" Og jeg tror han.. Se bortifra Ghostface, og nevn er rapper som er bedre for tiden.. 7157347[/snapback] Hehe, chill, jeg har bare aldri likt Wayne (eller noen andre fra Hot Boyz/Cash Money). Er noe med stemmen hans jeg ikke liker. Greier bare ikke høre på ham. Uansett, var bare ment som et humoristisk innslag, er nok photoshoppet uansett. Ryktene om Wayne og Baby har gått rundt i mange år allerede, og dette er det første "beviset" som har kommet frem i lyset. Anyways, beaten i førstesingelen er kul, men orker fortsatt ikke høre på Endret 26. oktober 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 haha, jeg har motsatt syn, jeg syns beaten er fæl, mens rappinga til wayne er bra Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, ok Oovz. Jeg catcher sjelden jokes over internett, hehe. unge thendrup; Det er helt fantastisk at du liker Lil Wayne :!:, kult når folk digger musikk som vanglivis ikke er deres kopp te. Hører myye på gammel Mobb Deep for tia også, faen så jeg gleder meg til konserten!! Hvis jeg greier å dra med meg noen :/ Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kjøpte det på Mandag, men helvete så det hakker. Får ikke hørt det DVDen er feit da uansett. Haha, Leo er mannen på skits, "eg såg ein rød ball over himmelen 3ganger..." 7157066[/snapback] Oh man nedsig ass, gå og bytt den, skiva er dødsheit.. Hakke sjekket dvden enda, må huske og ta den inn fra bilen først "Det kommer røyk ut av nesen rull vinduet ned" "Og på annlegget spilles T T T Tiern og Laars NP:Blackjack feat N.A.S.T.Y - Girls Luv Nasty... Pøøøyce.. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Var på Karpe Diem for 2 uker sida... drittøft Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Awww cmon! Vet ikke hvor seriøs du er, men hvis du lar ett phtoshoppet bilde gjøre slik at du går glipp av så fet musikk er du en dust. Om det ikke er redigert, si at de kysset, so what? Trenger ikke være homser fordi de gir ett lite kyss djeez. "When i was 16, i bought my first Mercedez, ive musta fucked 1000bitches and they girlfriends" Og jeg tror han.. Se bortifra Ghostface, og nevn er rapper som er bedre for tiden.. 7157347[/snapback] "Like Father Like Son" . Birdman må jo være den wackeste rapperen noensinne! Pleier han ikke å skrike "woooohhhhh" i låtene sine eller noe? Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Awww cmon! Vet ikke hvor seriøs du er, men hvis du lar ett phtoshoppet bilde gjøre slik at du går glipp av så fet musikk er du en dust. Om det ikke er redigert, si at de kysset, so what? Trenger ikke være homser fordi de gir ett lite kyss djeez. "When i was 16, i bought my first Mercedez, ive musta fucked 1000bitches and they girlfriends" Og jeg tror han.. Se bortifra Ghostface, og nevn er rapper som er bedre for tiden.. 7157347[/snapback] "Like Father Like Son" . Birdman må jo være den wackeste rapperen noensinne! Pleier han ikke å skrike "woooohhhhh" i låtene sine eller noe? 7158180[/snapback] Feilquote? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Awww cmon! Vet ikke hvor seriøs du er, men hvis du lar ett phtoshoppet bilde gjøre slik at du går glipp av så fet musikk er du en dust. Om det ikke er redigert, si at de kysset, so what? Trenger ikke være homser fordi de gir ett lite kyss djeez. "When i was 16, i bought my first Mercedez, ive musta fucked 1000bitches and they girlfriends" Og jeg tror han.. Se bortifra Ghostface, og nevn er rapper som er bedre for tiden.. 7157347[/snapback] "Like Father Like Son" . Birdman må jo være den wackeste rapperen noensinne! Pleier han ikke å skrike "woooohhhhh" i låtene sine eller noe? 7158180[/snapback] Feilquote? 7158454[/snapback] Nei jeg ville bare insistere på at Birdman virker ganske homo Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Aah, I'm back on my west coast shit... Hvis det er noen av dere som har subwoofer, watt den opp og sett på Westside Connection - Bow Down. "If you from the westside of your town, make them other fools bow down" Classic shit! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Dudley Perkins - Testin Me 7137524[/snapback] ei, kommenter låta/videon Det er litt sært, men samtidig er det veldig funky/sjelfullt/morsomt/koselig/chill (produsert av Madlib, selvsagt) Endret 27. oktober 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Cyssero - So Fresh Er jeg med i gjengen nå eller? Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ill Bill ft Uncle Howie, Necro & Goretex - Glenwood Projects. Real shit. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Awww cmon! Vet ikke hvor seriøs du er, men hvis du lar ett phtoshoppet bilde gjøre slik at du går glipp av så fet musikk er du en dust. Om det ikke er redigert, si at de kysset, so what? Trenger ikke være homser fordi de gir ett lite kyss djeez. "When i was 16, i bought my first Mercedez, ive musta fucked 1000bitches and they girlfriends" Og jeg tror han.. Se bortifra Ghostface, og nevn er rapper som er bedre for tiden.. 7157347[/snapback] "Like Father Like Son" . Birdman må jo være den wackeste rapperen noensinne! Pleier han ikke å skrike "woooohhhhh" i låtene sine eller noe? 7158180[/snapback] Litt morsomt hvordan Wayne setter Birdman totalt i skyggen i hver eneste låt, ja. Børstet støv av et Bone Crusher album i går, han er gal. I ain't nevah scared! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Stat Quo - Get Low , ganske grei låt fet beat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg