Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitt og hører på "Ski mask way" av fiddy. Av en eller annen grunn DIGGER jeg The massacre alt for mye. Hørt på den cden med jevne mellomrom helt siden den kom ut.

7117700[/snapback]

Sorry, men Massacre-skiva kan best beskrives med følgende bilde: kontjuh1.gif

Det gikk hardt for seg i Sverige i går, og nå er det fylla igjen. Dagens låt er Snoop Dogg feat. B-Real - Vato. Ha en fet kveld, peoples!

Lenke til kommentar
Sitt og hører på "Ski mask way" av fiddy. Av en eller annen grunn DIGGER jeg The massacre alt for mye. Hørt på den cden med jevne mellomrom helt siden den kom ut.

7117700[/snapback]

Det gikk hardt for seg i Sverige i går, og nå er det fylla igjen. Dagens låt er Snoop Dogg feat. B-Real - Vato. Ha en fet kveld, peoples!

7119922[/snapback]

Enig med the massacre skiva ass...

Den snoop låta er helt vill, introen er ståpikk som faen..

Lader opp til fylla jeg også.

np:young dro - shoulder lean

Lenke til kommentar

Åh yeah fant fram beatnuts albumene mine igjen her i går så nå spilles dem for fullt igjen ;)

Slenger med et par godlåter fra disse kara

The Beatnuts - It's Da Nuts feat. Al Tariq

The Beatnuts - Se Acabo Remix feat. Method Man

The Beatnuts - Muchachacha f. Willie Stubz & Swinger

The Beatnuts - Watch Out Now

NP:The Beatnuts - Hot feat Greg Nice

Lenke til kommentar

50 hadde noen bra låter på "Get Rich Or Die Tryin" som den dissen mot Ja Rule

"Back Down" :D . Men i de siste 1.5 årene har han blitt brutalt voldtatt på Mic`en av

Fat Joe, Jadakiss, Styles P, Sheek Louch, The Game og Nas, min teori er at 50 ble for grådig og har startet å lage mer og mer shitty lyrics på grunn av rikdommen og stjernestatusen sin. Nå inbiller han seg at han er "The King Of New York" også :whistle: .

Jeg har hørt gamle 50 saker og det er ganske greit, jeg tror nok ghost-writingen på "Get Rich Or Die Tryin" hjalp han, men nå er jo Em elending også så det nytter vel ikke å be om hjelp fra den kanten.

Lenke til kommentar

7117700[/snapback]

7119922[/snapback]

ah ok. sorry. Da digger jeg den visst ikke likevel. Bra du sa ifra før jeg satte den på.

Lenke til kommentar

7119922[/snapback]

ah ok. sorry. Da digger jeg den visst ikke likevel. Bra du sa ifra før jeg satte den på.

7134318[/snapback]

Haha, please...jeg har lov til å kommentere dine meninger. Jeg synes den cden er pop-trash. Skal jeg ikke få lov til å skrive det? Feel free til å poste liknende ting hvis du ikke liker noe jeg anbefaler her.

Anyways, dagens låt er Run-DMC - Kings of Rock.

Lenke til kommentar

7119922[/snapback]

7134318[/snapback]

Haha, please...jeg har lov til å kommentere dine meninger. Jeg synes den cden er pop-trash. Skal jeg ikke få lov til å skrive det? Feel free til å poste liknende ting hvis du ikke liker noe jeg anbefaler her.

Anyways, dagens låt er Run-DMC - Kings of Rock.

7134586[/snapback]

lol@ deg som tok det jeg skrev så seriøst.

Game kommer til norge 18.desember, fy faen som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett noen nevne Sweatshop union. De er jo konge. Nokså ukjente folk fra Canada. Men de har fete beats med mad ryhmes.

Alle albumene er verdt å høre på.

Alle albumene til Jedi mind tricks også =P

Vinnie Paz baby! Yeah, Jedi mind tricks!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...