stoltz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kan noen anbefale noe gode chille sanger? Sanger i samme duren som : Ice Cube - It was a good day The Streets - Dry your eyes Timbuktu - The botten is nådd osv.. 7088578[/snapback] Ice Cube - Dead Homiez Bone Thugs-N-Harmony - Blowin' N Rollin' Lil' Wayne - Shooter Jurassic 5 - Freedom Nas - Thugz Mansion Feat. 2Pac & J. Phoenix Blandt mine favoritter. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen her som vet hvem som har produsert introen og outroen på Lupe Fiasco-plata? Eventuelt noe annet om den beaten, den er helt sykt nice. Den plata har gått en del runder i spilleren nå, ja... Sjekk Wikipedia. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jaha, Fabolous skutt i New York. - Har ikke lest artikkelen enda. 7089130[/snapback] Han døde ikke hvertfall. Men ville ikke satt han i signaturen min som "RIP Fabolous" om han gjorde. Det er noe som mer bedre rappere som har mer innflytelse som Proof, 2Pac, Biggie, Run DMC osv osv. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er noe som mer bedre rappere som har mer innflytelse som Proof, 2Pac, Biggie, Run DMC osv osv. 7091035[/snapback] Hvordan kan du finne på å sette Proof inn i den sammenhengen der? Kasta - Pro Maksa mye artig på youtube Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Det er noe som mer bedre rappere som har mer innflytelse som Proof, 2Pac, Biggie, Run DMC osv osv. 7091035[/snapback] Hvordan kan du finne på å sette Proof inn i den sammenhengen der? Kasta - Pro Maksa mye artig på youtube 7091242[/snapback] Den låten var feita, alltid digg med kule sanger du ikke aner hva de snakker om i NP:Dr. Dre - feat Knocturnal - Bad Intensions EDIT: Kan noen anbefale noe gode chille sanger? Sanger i samme duren som : Ice Cube - It was a good day The Streets - Dry your eyes Timbuktu - The botten is nådd osv.. 7088578[/snapback] Kan komme med noen låter jeg mens jeg først titter innom Altså hele timbuktu skiva - The botten is nådd er full av gode chille låter. Masta Ace - Beautiful Looptroop - Fly away Cunning Linguists ft. Masta Ace - Seasons Common f/Sadat X, Talib Kweli - One-Nine-Nine-Nine her et er par sanger jeg kan chille fint til ass.... NP:EPMD - Da Joint (har du ikke hørt den, gjør noe med det!) Endret 17. oktober 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) edit; Nevermind Endret 17. oktober 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen her som vet hvem som har produsert introen og outroen på Lupe Fiasco-plata? Eventuelt noe annet om den beaten, den er helt sykt nice. Den plata har gått en del runder i spilleren nå, ja... Sjekk Wikipedia. 7090991[/snapback] Har sjekka der, men så vidt jeg kan se står det fint lite der om hvem som har produsert sangen. På outro står Fiasco som komponist, men tviler i grunn på at han har produsert den selv.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er noe som mer bedre rappere som har mer innflytelse som Proof, 2Pac, Biggie, Run DMC osv osv. 7091035[/snapback] Hvordan kan du finne på å sette Proof inn i den sammenhengen der? Kasta - Pro Maksa mye artig på youtube 7091242[/snapback] Skal ikke verdens beste hypeman fortjene litt ære? Han er kanskje ikke så legendarisk, men han fortjener det etter det jeg har sett. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Verdens beste hypeman? Hva med Flava Flav? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I'm in your mouth when you wake up in da mornin' I'm da stink on your breath when you're yawnin' I'm in da milk in the cows of the cornin' Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Verdens beste hypeman? Hva med Flava Flav? 7092920[/snapback] Truest story. Greit proof var en flink hypeman, men han er ingen ting i mot Flava Flav. Da tutler jeg meg forseint på skolen, og må være igjen etter skoletid i elevrådet boooring.... pøyce NP:Cypress Hill - A to the K Endret 18. oktober 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ah, på tide å gå for meg også. Idiotene fortalte meg aldri om en kollokviegruppe klokka 09.00 i dag, så nå blir det ekstralesing på meg Dagens låt er blant Just Blaze sine beste produksjoner: Fabolous - Breathe. Peace Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ah da var jeg hjemme i det dritt været her i dag er så kjipt med sånt vær. Fyrer på noe beatnuts nå før jeg skal ut.. NP:Beatnuts feat Greg Nice - Hot Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er litt kul om man skrur opp lyden litt Shareefa feat Ludacris - I need a boss. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ahahaha, en i klassen viste meg den tøffeste sangen noensinne: Behzad En benchåt fra Norge osv, haha. Noe litt mer seriøst, for de som liker The Streets: Professor Green - When You Wasn't Famous Remix. Så den faktisk på ZTV for noen timer siden. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ahahaha, en i klassen viste meg den tøffeste sangen noensinne: BehzadEn benchåt fra Norge osv, haha. 7098092[/snapback] Jeg har også vært på Beirut og spist kebab. Mange Behzad-typer der ja Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Ahahaha, en i klassen viste meg den tøffeste sangen noensinne: BehzadEn benchåt fra Norge osv, haha. Den har jeg postet for lenge siden her i tråden. Endret 18. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ahahaha, en i klassen viste meg den tøffeste sangen noensinne: BehzadEn benchåt fra Norge osv, haha. 7098092[/snapback] Jeg har også vært på Beirut og spist kebab. Mange Behzad-typer der ja 7098224[/snapback] Jeg og, god kebab har de til og med. Ahahaha, en i klassen viste meg den tøffeste sangen noensinne: BehzadEn benchåt fra Norge osv, haha. Den har jeg postet for lenge siden her i tråden. 7098235[/snapback] Aight, det så jeg ikke. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 ''T.I. Grabs NINE Hip-Hop Award Nominations: Congratulations to T.I. for picking up NINE nominations at BET's Hip Hop Awards! Check the list below for all his nominations, and be sure to tune into the awards on BET November 15th! Hip-Hop Video Of The Year - .'What You Know'. Hip-Hop CD Of The Year - KING Hip-Hop Track Of The Year - '.What You Know'. Hip-Hop MVP Of The Year Lyricist Of The Year Best Live Performance Best Collaboration Award - Young Dro f/ T.I. - .'Shoulder Lean'. Hip-Hop Hustler Award Best Hip-Hop Movie Award - ATL'' Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) BET = latterlige greier f.eks. Endret 18. oktober 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg