Camron Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Høres ut som den sangen som ble mixa sammen med biggie og 2pac. Husker ikke hva den heter : S EDIT: Runnin ellernoe het den Endret 16. oktober 2006 av Camron Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Høres ut som den sangen som ble mixa sammen med biggie og 2pac. Husker ikke hva den heter : S EDIT: Runnin ellernoe het den 7081378[/snapback] Tupac Shakur Ft. Biggie-Runnin' (Dying To Live) Heiter den Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ah, Xzibits nye album kommer i morgen. Blir interessant å se om han har fått retta på ting. Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ah, Xzibits nye album kommer i morgen. Blir interessant å se om han har fått retta på ting. 7083047[/snapback] Hadde håpa på noe bra jeg også...men for å være ærlig er den ikke helt 100%...Faktisk under avarage. Diddys album var bedre enn forventet though! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg kom over en ny engelsk ræpper på denne sida. Stig of the Dump, kjekt navn Uansett, musikken var veldig bra, sjekk ut The Journey. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ah, Xzibits nye album kommer i morgen. Blir interessant å se om han har fått retta på ting. 7083047[/snapback] Hadde håpa på noe bra jeg også...men for å være ærlig er den ikke helt 100%...Faktisk under avarage. Diddys album var bedre enn forventet though! 7083964[/snapback] Synes det var ok jeg, da. Men ble litt skuffet, hadde store forventninger. Det var ok, men ikke mer. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen her som vet hvem som har produsert introen og outroen på Lupe Fiasco-plata? Eventuelt noe annet om den beaten, den er helt sykt nice. Den plata har gått en del runder i spilleren nå, ja... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kan noen anbefale noe gode chille sanger? Sanger i samme duren som : Ice Cube - It was a good day The Streets - Dry your eyes Timbuktu - The botten is nådd osv.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Chille sanger? Devin - doobie ashtray herreløse - levende døde ice cube - growin' up Nytt 2Pac album kommer snart! ser jo ganske lovende ut. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Kan noen anbefale noe gode chille sanger? Sanger i samme duren som : Ice Cube - It was a good day The Streets - Dry your eyes Timbuktu - The botten is nådd osv.. 7088578[/snapback] Hva med: Warren G Feat Nate Dogg - Regulators Big L - MVP Nas- Just A Moment Notorius B.I.G - Juicy Tupac Feat Big Syke - Picture Me Rollin` Edit, glemte: Ludacris - Growing Pains Endret 17. oktober 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sleng opp tracklist da. Selv om jeg haaaaater resirkulerte vers på nye beats. Loyal to the game/ biggie duets= :x Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg kom over en ny engelsk ræpper på denne sida. Stig of the Dump, kjekt navn Uansett, musikken var veldig bra, sjekk ut The Journey. 7084213[/snapback] Aff, jeg liker ikke sånne britiske rappere. De virker så... wannabe amerikanske. Det blir bare noe feil når briter bruker amerikansk slang og sånt. Ok, musikken er kanskje bra, men det er fortsatt noe feil med det. Jaja, jeg hadde håpet på noe mer av Full Circle, det var sånn passe. Endret 17. oktober 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Sleng opp tracklist da. Selv om jeg haaaaater resirkulerte vers på nye beats. Loyal to the game/ biggie duets= :x 7088620[/snapback] 1. Pac's Life (feat. T.I. and Ashanti) 2. Dumpin (feat. Papoose) 3. What's Next 4. Fade Me (feat. R. Kelly) 5. Soon As I Get Home (feat. Chamillionaire and Akon) 6. Untouchable 7. Watch Ya Mouth 8. Til I C L.A. 9. If There's A Cure (I Don't Want It) (feat. Snoop Dogg and The Outlawz) 10. Play Ya Cardz Right (feat. E-40 and DK) 11. Street Life (feat. Snoop Dogg and Zola) 12. 21 Gun Salute (feat. 50 Cent and Young Buck) 13. When Nobody Lovez Me 14. Watch Ya Mouth (Ron Browz Remix) 15. Untouchable (Swizz Remix) (feat. Bone Thugs-N-Harmony) 16. Play Ya Cardz Right (Kanye Remix) (feat. Kanye West and GLC) Edit; nye skive kommer forresten 21 november og skal hete Pac's Life. Forresten er jeg ikke 100% sikker på om tracklista er helt korrekt. Endret 17. oktober 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kom over en ny engelsk ræpper på denne sida. Stig of the Dump, kjekt navn Uansett, musikken var veldig bra, sjekk ut The Journey. 7084213[/snapback] Aff, jeg liker ikke sånne britiske rappere. De virker så... wannabe amerikanske. Det blir bare noe feil når briter bruker amerikansk slang og sånt. Ok, musikken er kanskje bra, men det er fortsatt noe feil med det. Jaja, jeg hadde håpet på noe mer av Full Circle, det var sånn passe. 7088645[/snapback] På samme måte som mange flere ikke-amerikanske land. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Yes. Bare så det ikke er noen misforståeser, jeg elsker britisk rap, bare ikke den typen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Han hørtes da veldig engelsk ut, spør du meg. Sammenlign med Bronz 'n Blak på The World According to RZA-albumet, der har du wannabe-amerikanere. Uansett, jeg er veldig glad i den typen hiphop. Hardt og møkkete. Endret 17. oktober 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jaha, Fabolous skutt i New York. - Har ikke lest artikkelen enda. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hørtes dritfett ut. Kommer til Oslo og nå, jævla bortskjemte dere oslofolk er med konserter. Ingen kommer til SVG edit; ehm, ikke Fabo, han engelske seff Tracklisten der er nok fake, håper det. Disse kunne vært kule tho, 2. Dumpin (feat. Papoose) 10. Play Ya Cardz Right (feat. E-40 and DK) Endret 17. oktober 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Engelsk uteligger som holder konserter i Oslo Veit noen hvor mange som kjøper alle disse Tupac-albuma? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jaha, Fabolous skutt i New York. - Har ikke lest artikkelen enda. 7089130[/snapback] Dette minner meg om en viss Sopranos episode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg