Thend Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Skal alle fikse på brukernavnet bare fordi jeg gjorde det? Hører på NRS nå, mye godlåter. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Skal alle fikse på brukernavnet bare fordi jeg gjorde det? Hører på NRS nå, mye godlåter. 7065381[/snapback] Er hypp på og få bort 3 tallet i nicket, var under cs perioden min hehe, men ikke så viktig for min del ass.. Har bumba Looptroop i hele dag og fortsetter med det til sengen kaller. Girer meg opp til hyttetur i morra så da blir det fyrings og feita musikk. Natta til alle folksa i tråden NP:Looptroop - Long arm of the law Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 The Saurus/Illmaculate kommer til å vinne hele dritten, den battlen er full av go-linjer, særlig 3dje runde. Blir vel de mot enten reain og possessed eller stig og respektBA tilslutt. 7059943[/snapback] Jeg holder en knapp på Respek BA og Stig. Jeg har digga Respek BA helt fra første stund. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Skal alle fikse på brukernavnet bare fordi jeg gjorde det? Hører på NRS nå, mye godlåter. 7065381[/snapback] Nevarrrr! Og hvorfor glemmer jeg konsekvent alltid å høre på NRS? Tror jeg trenger et bitchslap for å våkne eller noe i den duren. Dagens låt er fremdeles Pitch Black - It's All Real. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 NRS var ekstra bra i går også, siste timen var utelukkende 90tallsclassics høyr på: IAM feat. Sunz of Man - La Saga Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vet ikke om dette har blitt tatt opp før i tråden, men har ikke nok energi til å bla igjennom 215 sider med innlegg. Så derfor lurte jeg på hva deres synspunkter er om 2pac? er han død?levende? Hva synes dere om han i forhold til Notorious B.I.G.? Hvem var best? Eller er det noen andre som er mye bedre enn de? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 tatt opp en god del ganger før, ja Tupac er: - død - en dårligere rapper enn Biggie - ca. nummer 78 på min liste over rappere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Elvis er også død, forresten. Sånn bare for å nevne det. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vet ikke om dette har blitt tatt opp før i tråden, men har ikke nok energi til å bla igjennom 215 sider med innlegg. Så derfor lurte jeg på hva deres synspunkter er om 2pac? er han død?levende? Hva synes dere om han i forhold til Notorious B.I.G.? Hvem var best? Eller er det noen andre som er mye bedre enn de? 7069640[/snapback] 1. Han er død 2. Blanda forhold til biggie. Beefen mellom de to ble starta av at pac trodde biggie hadde noe med skytingen å gjøre ( da pac ble skutt i new york ). 3. Hvem var best?Hva har det å si?Begge var sinnsykt gode på hver sin måte. Hvem liker du best? Mange andre dyktige rappere der ute. Om de er bedre enn pac og biggie får du avgjøre selv. Flowen til biggie var hvertfall spesiell, jeg diggern vilt. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) asad: Ja mente egentlig "Hvem synes dere er best" men siden mitt forsøk på å fyre opp god gammel diskusjon om de to rapperne gikk rett i vasken prøver jeg med noe annet. Noen som har linker til sider hvor det står om 2pac/biggie etc.? Noe annet enn wikipedia helst. Tenker da skytingen i NY og i LV etc.. Endret 14. oktober 2006 av Fluffe Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 asad: Ja mente egentlig "Hvem synes dere er best" men siden mitt forsøk på å fyre opp god gammel diskusjon om de to rapperne gikk rett i vasken prøver jeg med noe annet. Noen som har linker til sider hvor det står om 2pac/biggie etc.? Noe annet enn wikipedia helst. Tenker da skytingen i NY og i LV etc.. 7069755[/snapback] Se "beef 1-3" filmene, + en film om death row . Søk litt, du finner masse info der! Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Will do, tusen takk asad Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Helgen min: Scarface-spillet PES God weed Pils Masse kompiser For mye munchies Endelig litt tid for meg selv, så er det på an igjen. Np; Luda- Grew up to screw; Jesus chriddish for en fet sang. Står på repeat Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tupac var en sykt god rapper på sin måte. Han var mer en poet og jeg har aldri hørt han freestyle. Tror han var den typen som like å skrive sangene og deretter fullføre dem på en så kraftfull måte. Biggie er et av tidenes beste MC's. Denne typen rapping er mye mer attraktiv for meg da mange klarer å finne opp de mest utrolige og smarte rim på så kort tid. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Will do, tusen takk asad 7069942[/snapback] No prob mayne "welcome to death row " heter filmen, tror jeg. Handler mye om suge knight. Den må du bare se. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Synes tupac er litt oppskrytt, jeg.. Mulig det bare er meg som er døv, men har aldri likt han så veldig.. Sier ikke at han ikke har noen bra sanger da. NP: Promoe - Dog Day Afternoon Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Høre på for å komme i sovehumør... Jedi mind tricks - razorblade salvation Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dette gjorde godt å høre en sen kveld når man er fyllesjuk: Peep the video! One hit wonder muligens, men den beaten er til å drepe for! Premo skuffer sjelden... 7059107[/snapback] Siterer meg selv for emphasis. PM meg for nettbutikk. INGEN bør gå glipp av denne låta. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Fet beat ja, men er det bare jeg som synes den høres ut som beaten i Kick Push av Lupe Fiasco? Endret 15. oktober 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) I GREW UP TO FUCKIN SCREW UP, GOT INTRODUCED TO THE GAME; TO THE GAME, THEN FUCKIN BLEW UP Hvor i huleste er det samplet fra? Har hørt endel biggie men aner ikke hvilken sang det er fra..... Endret 16. oktober 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg