Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cerfik, det er fra albumet Trap Muzik. :)

Skaff deg det, gode låter i albumet!

 

For du tror jeg ikke har det? Hva tar du meg for :p har jeg ikke merket meg som dirty fan og greier... :p

 

NP:Promoe feat assasin - time travelin

Okay, beklager! :)

 

Så klart du liker South! ;)

7055753[/snapback]

 

He he null stress ;)

 

Faen ass kjeder ræven av meg og bilen står i dag og ingen penger til buss så kommer meg lissom ingen plasser. Hvorfor er vanlig hood hustling så vanskelig i Norge? Får lissom ikke noe ut av hustlingen min her hehe..

 

NP:Scandalnavia albumet :love:

Lenke til kommentar
Hehe, ta deg en ''T.I.'' så ordner alt seg. :)

 

Hva har skjedd med bilen din?

7055854[/snapback]

 

He he gode ting..

 

Nah er termostaten som har kuka seg, men får ikke fikset det før i morgen. Må ha den klar til hyttetur på lørdag ass... Var helt forjævlig og ta buss i går når jeg var edru...

 

Men ang Promoe albumet White man's burden, ble jeg ganske skuffet etter et par gjennom høringer første gangene var jeg litt sånn merkelig egentlig, mest pga jeg har gledet meg til dette albumet i lang lang tid. Spessielt når jeg hørte han hadde hooket opp med capleton forventet jeg noen heftige raggae ting, men neida :( er faktisk første gang et Looptroop medlem har skuffet meg. 12 sanger og 2 av dem ga meg promoe feeling. Dette er da låtene "Up" og "Headache" , men resten er jo så og si wack. Hva har skjedd med mannen? Gi meg låter som "Fly away" "Magnetism" "These walls don't lie" og de andre bangerne Looptroop og Promoe er kjent for.

 

Alt i alt 2-3/6 pga promoe faktor. Men et dårlig album i forhold til hva mannen kan levere...

 

NP:Looptroop - Fly away

Lenke til kommentar

Sjekk ut denne battlen: NY 26 Hom/Piff James vs The Saurus/Illmaculate

 

 

Syke linjer fra begge lag men, The Saurus/Illmaculate har syke skillz :D

 

 

The Saurus:

"You know we spit the verses great,so how the fizzle are you gonna increase the murder rate when you cant even hold a piece of burner straight,im about to f**kin' serve this fake,burn him like a purple eight, and give him a early date with the people at the perly gates".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...