Thend Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 haha, bra du innser det Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 haha, bra du innser det 7037054[/snapback] lål :!: Thank you låta får de andre til å virke ræva ^^ Gleder meg til cden hans nå. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ah yeah gjett om jeg er fornøyd nå som jeg har fått "Fritak fra førstegangstjeneste i fredstid" (Les fra militæret) og det heftige været i dag + happy ass a mafakka fra før NP:Kool and the gang - celebration Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Rapport fra LL Cool J, Amsterdam: Det var med litt blandede følelser jeg dro på konserten, det var mest for å drikke med en kompis og shake assen. Oppvarmingsbandet besto av noen freshe nederlendere som babla ett eller annet. Flowen var grei, men uheldigvis trodde frontfiguren at han kunne synge også og det trakk alt ned i gjørma. Da de var ferdige, etter tre låter, ble lyset skrudd på og The Miseducation of Lauryn Hill strømte over høytalerne en halvtime, med andre ord et nærmest ultimalt stilbrudd som selvsagt ikke fungerte. Da vi hadde konstatert hvor teit dette var, kom endelig den feite djen til LL på scenen. Han trommet sammen noen feite beats og sa "Let's get the party started!". Men hvor var det blitt av lille James? Det vites ikke med sikkerhet, men undertegnede holder det sterkt sannsynlig at han uheldigvis fikk det for godt å snorte et par svære brøytekanter, akkurat da han egentlig skulle inn. Dette førte til at Djen gikk av igjen, lyset ble skrudd på og tror du ikke Lauryn Hill ble skrudd på igjen, fra track 1! Naturlig nok var det en smule misnøye i salen på dette tidspunktet. Da han endelig kom seg inn på scenen, drøye tre kvarter etterpå, var det med solbriller... Men han kom seg da i gang og det skal han ha, han kan sine rim. Sceneshowet var i gang og ting så til og ta seg opp. Bare så synd at han etter noen få låter begynte å sjekke opp damene i salen. Han ville ha 15 damer på scenen og da han fikk 7, startet han straks å fortelle dem at "Om du vil, kan du få bli med i natt". Resten av kvelden gikk med til stripping, å slikke seg rundt munnen og tafsing. Han prøvde tafatt å få med seg salen på litt roping, men desverre var nok ikke fantasien helt på topp i den kvelden. Man kan nok konstatere at LL bør holde seg til ferdige rim, ihvertfall i neddopet tilstand. Karakter 2/10 Klubben The Escape tok så sinnsykt av etterpå, men det er en annen historie/sjanger Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Sjekk det ut, hot pirat-rap! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har kommet over ganske mange samples i min tid som samplebasert beatmaker, og her er et lite utvalg: James Gang - Ashes, The Raing and I (samplet av Fatboy Slim: Right Here, Right Now) Supertramp - Crime of the Century (samplet av Just Blaze: Fabolous - Breathe) Martika - Toy Soldiers (Samplet av Eminem: Like Toy Soldiers) Leo Sayer - Easy To Love (Samplet av Fingern: Klovner i Kamp - Tykt og Tynt) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Classics fra T.I.: - T.I. - Be Easy. - T.I. - Rubber Band Man. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Classics fra T.I.: - T.I. - Be Easy. - T.I. - Rubber Band Man. 7041771[/snapback] Me like, husker når de kom ut tok fyr den gang som nå Yeeeah nå skal jeg sitte og bare høre på Nye skiva til promoe i ganske lang stund ass... Er så jævlig glad gledet meg som en liten kid til denne her lenge. Håper den lever opp til forventningene.. NP:Dissimilis Krapylet - Grisefin Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Cerfik, det er fra albumet Trap Muzik. Skaff deg det, gode låter i albumet! Endret 10. oktober 2006 av onyX Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Cerfik, det er fra albumet Trap Muzik. Skaff deg det, gode låter i albumet! 7041857[/snapback] For du tror jeg ikke har det? Hva tar du meg for har jeg ikke merket meg som dirty fan og greier... NP:Promoe feat assasin - time travelin Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Aah, lenge siden jeg har sett tråden vår på 2. side i musikkforumet, så dette må vi gjøre noe med. Kult at så mange følte Xzibit-låta! Viser bare at dere har musikksmaken i orden Nå er det snart vorspiel og fæst, og i dag blir det nok lite hiphop, så jeg lader opp med hardkjerne-hiphop. Dagens låter: Westside Connection - Bow Down (nytes best med subwoofer) Nas - It Ain't Hard to Tell Fifty 50 Bunch - Fubar (Russebuss-låta mi) Gang Starr feat. Jadakiss - Rite Where U Stand Kos dere i kveld. Jeg har iallefall store planer om å gjøre det. Peace Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ah, hele Bow Down-skiva har fått greit mye spilling her i gården. Jævla fet skive np: Westside Connection - King of the Hill Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Aah, lenge siden jeg har sett tråden vår på 2. side i musikkforumet, så dette må vi gjøre noe med. Kult at så mange følte Xzibit-låta! Viser bare at dere har musikksmaken i orden Nå er det snart vorspiel og fæst, og i dag blir det nok lite hiphop, så jeg lader opp med hardkjerne-hiphop. Dagens låter: Westside Connection - Bow Down (nytes best med subwoofer) Nas - It Ain't Hard to Tell Fifty 50 Bunch - Fubar (Russebuss-låta mi) Gang Starr feat. Jadakiss - Rite Where U Stand Kos dere i kveld. Jeg har iallefall store planer om å gjøre det. Peace 7047363[/snapback] Onsdag i dag jo fest og greier hehe... Gikk innom platekompaniet i dag og kjøpte nye promoe skiva lovlig. Siden den kom til meg mindre lovlig i går hehe. Anbefales!. NP:Onkl P - Det kunne vært deg Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 dere burde skaffe dere: Souls of Mischief-step to my girl Souls of Mischief-93 'til Infinity Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Souls of Mischief-93 'til Infinity 7050822[/snapback] tidløs Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 93 'till infinity er sommer låt numero uno! Legg merke til at vi er på side 213! La oss feire med 213 - MLK! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kom over denne her på youtube var ganske fet imo. Må se litt opp for denne gutten her jeg nå framover Ellers går promoe albumet for fullt her nå NP:Promoe - Up Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Souls of Mischief ja, snakk om "one hit wonder". Kommer til Bergen snart tror jeg, gidder ikke gå for en sang nei.. Litt offtopic; Finnes det vandrehjem/hostel i Bergen? NP; Sean P! Money Barz (Brokest rapper) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Aah, lenge siden jeg har sett tråden vår på 2. side i musikkforumet, så dette må vi gjøre noe med. Kult at så mange følte Xzibit-låta! Viser bare at dere har musikksmaken i orden Nå er det snart vorspiel og fæst, og i dag blir det nok lite hiphop, så jeg lader opp med hardkjerne-hiphop. Dagens låter: Westside Connection - Bow Down (nytes best med subwoofer) Nas - It Ain't Hard to Tell Fifty 50 Bunch - Fubar (Russebuss-låta mi) Gang Starr feat. Jadakiss - Rite Where U Stand Kos dere i kveld. Jeg har iallefall store planer om å gjøre det. Peace 7047363[/snapback] Onsdag i dag jo fest og greier hehe... 7049782[/snapback] Studentlivet er hardt I dag hører jeg på The Roots - Seed 2.0 mens jeg gleder meg til 15. november! Endret 12. oktober 2006 av Oovz Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Studentlivet er hardt I dag hører jeg på The Roots - Seed 2.0 mens jeg gleder meg til 15. november! 7055266[/snapback] Hehe ikke så hardt på min studeretning men men Den låta der er så ståpikk låt at det er skummelt.. Har funnet ut jeg skal på The Game konsert her i Bergen by nå i november gleder meg som en liten unge til julaften. NP:E.S.G - Gorilla Music Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg