Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og nå får vi ikke se Letterman på NRK2 mere..blæææ dumme-NRK'ere.

7033164[/snapback]

Faaen, er det derfor det er så lenge siden jeg har sett Letterman? Helvete.

Uansett, Xzibit-greia der var vill, gleder meg til å høre cden hans.

Lenke til kommentar
Det der var sterke saker fra Xzibit. Ser lett utviklingen hans, og den har vært positiv.

7033289[/snapback]

hva mener du? Han ble jo bare dårligere og dårligere etter førstealbumet, men har tydeligvis kommet tilbake nå.

7033330[/snapback]

Var nettopp det jeg mente.

Uptime - Downtime - Uptime

Lenke til kommentar

Jøss, var jævlig nice, det der. Har ikke fulgt særlig med på X to da z av god grunn. Når skal dette albumet komme ut? Heh, fikk seriøst frysninger av den sangen.. :)

Har dere foresten hørt det nye albumet til Bone Thugs, Thug Stories som kom i år? Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Dagens ill-video:

Umulig å hate på dette! Jeg gleder meg til ny skive nå...og det trodde jeg aldri jeg skulle si om Xzibit igjen. Sjekk det ut!

7033013[/snapback]

Oh vilt ass, har fått tak i en ep fra han med nye låter, er lovende ass.

Er i skikkelig glad humør nå så mye gladsanger her i dag :D

NP:Yero - My high

Lenke til kommentar
Jeg får det ikke til å funke når Xzibit skal si noe 'lurt'. Rap om money, hoes, rims, bling and bitches du.

7035215[/snapback]

Hehehh.. Er grenser for hvor lenge man kan rappe om bling, da. Og Xzibit var jo veldig bra i begynnelsen.

Hadde blitt mer overasket hvis Lil' Jon begynte å rappe om meningen med livet liksom.

Lenke til kommentar
Jeg får det ikke til å funke når Xzibit skal si noe 'lurt'. Rap om money, hoes, rims, bling and bitches du.

7035215[/snapback]

Hehehh.. Er grenser for hvor lenge man kan rappe om bling, da. Og Xzibit var jo veldig bra i begynnelsen.

Hadde blitt mer overasket hvis Lil' Jon begynte å rappe om meningen med livet liksom.

7035362[/snapback]

Har den nye låta i cd-kvalitet, den er dritbra. En av de best låtene jeg har hørt på en stund :) Bling har vi nok av fra før av. hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...