Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Oh man, ble bra fylla i går alikevell :D vodkaen gikk nedpå og turen til byn for og shake litt var inne, men til min (og min utnevnte dansepartner for kvelden) forferdelse var det suppe pop og skikkelig dårlig techno  :dontgetit: sure fikk et par låter som funker, men alt for få, både jeg og danse partneren ble skuffa ass. Satt og klaget på mangelen på hip hop på byn....

 

Men kom meg hjem sammen med lyset og fyrte på litt av vært for min egen del og avlaste kveldens bip bip bop bop tut tut musikk med littegranne.

 

Young dro - shoulder lean

T.I - What you know about that

T.I feat Bun B - Front back side to side

Bun B - Draped up

 

NP:Redman - Diggy Doc

 

EDIT:

www.youtube.com  :cool:

 

Dr.Dre - The Watcher

 

EDIT:

 

Helvete a? Hvorfor vises ikke denne som en link? IQ-test folkens! Og det gidder ikke jeg nå!  :thumbdown:

7008410[/snapback]

 

 

Trykk på den http:// knappen legg inn linken ;)

7012923[/snapback]

 

Aiai, takk man :thumbup:

Synd med den ræva musikken på by'n i går da :no:

 

 

NP: Paul Wall - They Don't Know

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snip

 

0 stress ;)

 

Ja kjipt med sånn dårlig musikk, men satser på det blir bedre i morra igjen hehe :) er hypp på og dra på sway, men har avtalt fylla og sånt så det får gå for denne gangen.

 

NP:Jedi Mind Tricks feat. Kool G Rap - Animal Rap

 

Btw lenge siden propaganda har vært innom her :hmm:

Lenke til kommentar
Ny Jay-Z låt, Just Blaze på beaten

 

http://www.futureproducers.com/forums/atta...32&d=1160161570

7019556[/snapback]

 

Yo må bare si jeg likte beatsa på myspace siden din ;) props for dem.

 

Har du fått solgt noen eller gitt noen som er med på noen litt kjente mixtape eller noe?

 

NP:Ken ring - vart e du (proof på ken låt og tommy tee beat? wtf lissom skikkelig fire)

 

EDIT: Fikk meg termanology & DC - out the gate i dag, høres lovende ut så langt ass, skal gi en feedback i morra etter jeg har sovet ut rusen ;)

 

NP:Termanology - Motion Picture

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Takker så meget! Har ikke fått ut noe spesielt enda, men har introen på Sirius' nye skive som kommer i neste uke ellerno, og så har jeg et par beats på nye skiva til Lars Rubix. I tillegg mye på gang rundt omkring, og enkeltlåter som sikkert slippes på nettet etter hvert. Kommer også med egen skive i løpet av høsten (forhåpentligvis).

 

Vart e du er en helt rå låt, yes. Tommy Tee skuffer sjelden

Lenke til kommentar
EDIT: Fikk meg termanology & DC - out the gate i dag, høres lovende ut så langt ass, skal gi en feedback i morra etter jeg har sovet ut rusen ;)

 

NP:Termanology - Motion Picture

7019600[/snapback]

Grisekult! Jeg vil ha opinion.

 

Dagens låter:

CunninLynguists feat. Kory Calico - Mic Like A Memory (ett poeng til den som finner ut hvem som samples)

CunninLynguists - Dying Nation (priceless pga Bush-samplingen i starten)

Bone Thugs-N-Harmony - Tha Crossroads

 

Peace

Lenke til kommentar
Jeg er dødshypp på å dra på Cunnin i Desember, tror jeg må velge det bort tho. Mobb Deep heller

7020841[/snapback]

Hvorhvorhvor?

7021144[/snapback]

 

 

 

Jeg synes Mobb Deep`s tracks er blitt wacke etter at 50 signa dem, og tro meg jeg har hørt endel av sakene dems. Før lagde de tracks som "Get Away", og nå lager de wacke saker som "Outta Control (Remix)" med 50 :no:

Lenke til kommentar
Takker så meget! Har ikke fått ut noe spesielt enda, men har introen på Sirius' nye skive som kommer i neste uke ellerno, og så har jeg et par beats på nye skiva til Lars Rubix. I tillegg mye på gang rundt omkring, og enkeltlåter som sikkert slippes på nettet etter hvert. Kommer også med egen skive i løpet av høsten (forhåpentligvis).

 

Vart e du er en helt rå låt, yes. Tommy Tee skuffer sjelden

7020005[/snapback]

 

Høres bra ut dette ;) keep up the goodwork.

 

Men rapper du selv også eller kun bak spakende?

 

 

oovz første inntrykket er nice og har ikke hørt gjennom det så mange ganger enda. Men du burde skaffe deg det, kan evt gi deg link til der jeg kjøpte den :innocent: bare og hitte meg med en pm.

 

 

Cunnin og Mobb deep tuff break ass, men og se mobb deep dra klassikerne live tror jeg at jeg også hadde valgt.

 

Men da stikker jeg for kvelden pilsen er kald og damene varme pluss dansegulvet venter på et par tette moves ;)

 

Pøøøis

 

NP:Gutta på skauen - fucka på sinna brus og hissig piff

Lenke til kommentar
Jeg er dødshypp på å dra på Cunnin i Desember, tror jeg må velge det bort tho. Mobb Deep heller

7020841[/snapback]

Hvorhvorhvor?

7021144[/snapback]

 

 

 

Jeg synes Mobb Deep`s tracks er blitt wacke etter at 50 signa dem, og tro meg jeg har hørt endel av sakene dems. Før lagde de tracks som "Get Away", og nå lager de wacke saker som "Outta Control (Remix)" med 50 :no:

7021470[/snapback]

Jeg er stort sett enig, men å se Shook Ones live hadde tatt helt av. Men nå var det egentlig Cunninlynguists-konserten jeg lurte på, visste om Mobb Deep-konserten allerede. Får se hva jeg får gått på.

 

Uansett, Xzibit-konserten før jul i fjor var off the hook, og det er lenge siden Xzibit har gjort noe veldig bra. Når alle kan klassikerne tar det av før eller senere, uansett :thumbup:

 

Edit: Kissa, props for info!

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...