Oovz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvem sa at em var shit på renagade ? Haha THE shit, ikke shit. Altså jævlig bra. 7007272[/snapback] Takk, endelig en som skjønte hva jeg skrev Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 seffWu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang: 36 Chambers Wu-Tang Clan - Wu-Tang Forever Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx GZA - Liquid Swords Ghostface Killah - Supreme Clientele mine favoritter 7006418[/snapback] Sexy album Men må slenge på en litt annerledes skive også som absolutt er og anbefale, selv om den ikke er helt typisk WTC stil.. Think Differently Music Presents-Wu-Tang Meets The Indie Culture Cop that ish Lader opp til fylla med litt av hvert i dag Young Jeezy, Yo Gotti, & Allstar - Grey goose er klassisk amped låt men NP:Brother Ali - Original King Pøøis til alle hodene i kveld... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Faen, er bortreist på lørdag! Hvis noen i bergen får med seg Sway-konserten så vil jeg gjerne vite hvordan det var. Og takk for tipset c3rfik. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Og en link til alle hodene :] http://www.youtube.com/watch?v=_1JArjXnvKA Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bla der gikk vorsene til helvete ingen fylla i dag Lader opp til en kveld med chilling isteden da NP:Common feat Kanye West - The food (anbefales på det varmeste om du ikke har hørt den før) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Haha nice. Akkurat hatt en slik Faen er sway på Lørdag? Faaen, jeg har ikke bestilt overnatting eller bilett! Helvete, skal alltid utsette slikt. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Chea, skal spille poker om 1time, tar med ipoden. DJ Kissa har dette Om det finnes bedre upload-sider enn megaupload.com? Fitteside Ikke at jeg skal gjøre noe ulovlig Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) www.youtube.com Dr.Dre - The Watcher EDIT: Helvete a? Hvorfor vises ikke denne som en link? IQ-test folkens! Og det gidder ikke jeg nå! Endret 5. oktober 2006 av Torsty Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvem sa at em var shit på renagade ? Haha THE shit, ikke shit. Altså jævlig bra. 7007272[/snapback] Takk, endelig en som skjønte hva jeg skrev 7007278[/snapback] jeg skjønte hva du mente, derfor jeg spurte hvem som sa at han var shit på renagade Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Rapidshare er bra, men etterhvert trenger du konto. NP; Dr. Dre - Bad Intentions Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvem sa at em var shit på renagade ? Haha THE shit, ikke shit. Altså jævlig bra. 7007272[/snapback] Takk, endelig en som skjønte hva jeg skrev 7007278[/snapback] jeg skjønte hva du mente, derfor jeg spurte hvem som sa at han var shit på renagade 7008876[/snapback] ' Ja det var noen merkelige misforståelser der Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nye skiva til banks er hvertfall ikke noe spesielt. Rotten apple heter den. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nye skiva til banks er hvertfall ikke noe spesielt. Rotten apple heter den. 7009813[/snapback] Har noen hørt Lloyd Banks & Rakim - You Know The Deal? Den sangen er utrolig dårlig, jeg mener det første albumet til Llyod var ihvertfall ganske bra selv om jeg ikke like G-Unit Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nye skiva til banks er hvertfall ikke noe spesielt. Rotten apple heter den. 7009813[/snapback] Har noen hørt Lloyd Banks & Rakim - You Know The Deal? Den sangen er utrolig dårlig, jeg mener det første albumet til Llyod var ihvertfall ganske bra selv om jeg ikke like G-Unit 7010464[/snapback] Lloyd Banks er en veldig god artist og samma med 50Cent og Young Buck, men av en eller annen grunn misliker jeg G-Unit veldig mye. Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 jeg synes halvdan låta er fin jeg:) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Nye skiva til banks er hvertfall ikke noe spesielt. Rotten apple heter den. 7009813[/snapback] Har noen hørt Lloyd Banks & Rakim - You Know The Deal? Den sangen er utrolig dårlig, jeg mener det første albumet til Llyod var ihvertfall ganske bra selv om jeg ikke like G-Unit 7010464[/snapback] Lloyd Banks er en veldig god artist og samma med 50Cent og Young Buck, men av en eller annen grunn misliker jeg G-Unit veldig mye. 7010525[/snapback] Idioten Banks fikk meg til å håpe på en bra CD når han sa at han hadde fått med seg Rakim. Når jeg hører sangen er Rakim på den i form av et jævla vokalsample. Jeg gidder ikke laste den nye skiva hans engang Edit: Young Jeezy - I love it var ganske kul. Produsert av DJ Toomp, mannen som produserte What You Know og en haug andre T.I.-låter. Liker egentlig ikke Jeezy, men denne sangen var litt fengende. Endret 5. oktober 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nye skiva til banks er hvertfall ikke noe spesielt. Rotten apple heter den. 7009813[/snapback] Har noen hørt Lloyd Banks & Rakim - You Know The Deal? Den sangen er utrolig dårlig, jeg mener det første albumet til Llyod var ihvertfall ganske bra selv om jeg ikke like G-Unit 7010464[/snapback] Lloyd Banks er en veldig god artist og samma med 50Cent og Young Buck, men av en eller annen grunn misliker jeg G-Unit veldig mye. 7010525[/snapback] Idioten Banks fikk meg til å håpe på en bra CD når han sa at han hadde fått med seg Rakim. Når jeg hører sangen er Rakim på den i form av et jævla vokalsample. Jeg gidder ikke laste den nye skiva hans engang Edit: Young Jeezy - I love it var ganske kul. Produsert av DJ Toomp, mannen som produserte What You Know og en haug andre T.I.-låter. Liker egentlig ikke Jeezy, men denne sangen var litt fengende. 7010654[/snapback] Problemet med låta var vel ikke bare at lyricsene sugde, problemet var også at Rakim og Banks hørtes noe jævla uinspirert ut når de fremførte den. Når alt kommer til alt er jeg fortsatt med G-Unot! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Oh man, ble bra fylla i går alikevell vodkaen gikk nedpå og turen til byn for og shake litt var inne, men til min (og min utnevnte dansepartner for kvelden) forferdelse var det suppe pop og skikkelig dårlig techno sure fikk et par låter som funker, men alt for få, både jeg og danse partneren ble skuffa ass. Satt og klaget på mangelen på hip hop på byn.... Men kom meg hjem sammen med lyset og fyrte på litt av vært for min egen del og avlaste kveldens bip bip bop bop tut tut musikk med littegranne. Young dro - shoulder lean T.I - What you know about that T.I feat Bun B - Front back side to side Bun B - Draped up NP:Redman - Diggy Doc EDIT: www.youtube.com Dr.Dre - The Watcher EDIT: Helvete a? Hvorfor vises ikke denne som en link? IQ-test folkens! Og det gidder ikke jeg nå! 7008410[/snapback] Trykk på den http:// knappen legg inn linken Endret 6. oktober 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noen som vet hvor jeg kan får tak i ''T.I. - Trap Muzik'' til en billig penge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg