Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

De nye 50 sangene har jo vært helt okey da. Gode gamle 50cent stilen er tilbake ser det ut til.

 

50cent,Eminem,cashis,lloyd banks - you dont know , ny låt.. for meg ivertfall. Ganske bra.  :thumbup:

6985581[/snapback]

 

 

Hva faen! Please ikke noe Gay-Unit i denne tråden :thumbdown: .

Sjekk heller ut denne fete dissen fra Jadakiss og Styles P Im sorry Ms. Jackson(50 diss)

6986140[/snapback]

Eminem er ikke Gay-Unit, selv om han er down med dem.

 

Dessuten liker jeg å tro at G-Unit har bidratt med å holde hip-hop levende de siste årene, og brakt det opp på et mer populært nivå, selv om vi alle vet at det er ikke sånn hip-hop bør låte.

6994804[/snapback]

 

 

Jeg kaller sier ikke at Eminem er medlem av G-Unit jeg snakker vel heller om 50, Banks etc. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eminem var dritbra. Sammenlign Stan med Ass like that

6997524[/snapback]

 

Jo, tja. Men jeg synes det blir litt feil å sammenligne den beste låten fra ett album med den verste fra et annet.

 

Om du først skal trekke fram gamle låter, hvorfor ikke sammenligne 'Cum on Everybody' med 'Like Toy Soldiers'.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Eminem var dritbra. Sammenlign Stan med Ass like that

6997524[/snapback]

 

Jo, tja. Men jeg synes det blir litt feil å sammenligne den beste låten fra ett album med den verste fra et annet.

 

Om du først skal trekke fram gamle låter, hvorfor ikke sammenligne 'Cum on Everybody' med 'Like Toy Soldiers'.

6997821[/snapback]

 

tenkte faktisk på det samme. Men sånn blir det gjerne når hatere skal uttale seg.

Lenke til kommentar
Eminem var dritbra. Sammenlign Stan med Ass like that

6997524[/snapback]

 

Jo, tja. Men jeg synes det blir litt feil å sammenligne den beste låten fra ett album med den verste fra et annet.

 

Om du først skal trekke fram gamle låter, hvorfor ikke sammenligne 'Cum on Everybody' med 'Like Toy Soldiers'.

6997821[/snapback]

 

tenkte faktisk på det samme. Men sånn blir det gjerne når hatere skal uttale seg.

6997872[/snapback]

 

Pøh hater ikke på Eminem, men er enig med thendrup, har alle albumene hans og en mixtape med 32freestyles, og er ingen hemlighet at karen har tapt seg.

 

Men denne diskusjonen har vært oppe en god del ganger før og orker ikke ta den på nytt, det blir bare det samme fra "haterne" og "fanboys"

 

NP:Gutta på skauen - Fucka på sinna brus og hissig piff

Lenke til kommentar

Woohooooooooo! Jeg stod på første eksamen! Nå skal jeg faen meg feire i helga!

 

Jeg anbefaler nok en gang Jermaine Dupri feat. Ludacris - Welcome to Atlanta.

 

"Can't lose with 22's, bitch, that's what's up!"

 

Og i tillegg: Diddy feat. Nas & Cee-Lo - Everything I Love. Kanye bak produsentspakene...hot shit!!

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Eminem var dritbra. Sammenlign Stan med Ass like that

6997524[/snapback]

 

Jo, tja. Men jeg synes det blir litt feil å sammenligne den beste låten fra ett album med den verste fra et annet.

 

Om du først skal trekke fram gamle låter, hvorfor ikke sammenligne 'Cum on Everybody' med 'Like Toy Soldiers'.

6997821[/snapback]

 

tenkte faktisk på det samme. Men sånn blir det gjerne når hatere skal uttale seg.

6997872[/snapback]

 

Pøh hater ikke på Eminem, men er enig med thendrup, har alle albumene hans og en mixtape med 32freestyles, og er ingen hemlighet at karen har tapt seg.

 

Men denne diskusjonen har vært oppe en god del ganger før og orker ikke ta den på nytt, det blir bare det samme fra "haterne" og "fanboys"

 

NP:Gutta på skauen - Fucka på sinna brus og hissig piff

6997941[/snapback]

 

 

Yopes jeg synes Eminem`s saker fra 4 år tilbake og slik var rimelig bra men selvom 50`s første album og G-Units første var greie nok liker jeg de ikke, yndlingslåta mi fra "Get Rich Or Die Tryin`" var jo tross alt "Patiently Waiting" og det var jo stort sett fordi Eminem brakte litt "fire" inn i låta med sin del. Personelig liker jeg ikke 50 og G-Unit fordi de hater på altfor mange rappere, fordi jeg synes 50`s andre album var noe av det wackeste jeg har hørt, og fordi 50 tror han er kongen av NY å tror sales=skillz. Jeg synes det også er litt merkelig at han snakket om at andre rappere laget "bubblegum shit" når han nå gjør det selv. Det er litt tragisk at han disset

Ja Rule for og synge i låtene sine siden han tydeligvis gjør det selv. Vel så midt standpunkt er at 50 burde slutte og hate på andre rappere og heller gjøre sin egen ting, akkurat som AZ snakker om på "Royal Salute". Hm hva med litt norsk rap?

Det er litt gamle saker da men anyways:

Lenke til kommentar
Jeg får lyst til å knuse tryner hver gang folk som ikke har peiling på hip-hop dra opp Gunit og 50. "Ræpp er avogtil kult, men ikke sånn yoyo, gængstabitsj-blingbling-cjeck my new rims"

 

Ahh

(den var ikke nødvendigvis til deg jhj, må bare få ut litt frustrasjon her.)

6984733[/snapback]

 

Hehe føler meg ganske truffet selvom 50cent og G-Unit har sanger som fenger også, på fest :-)

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Synes det virker litt trangsynt når man sier eminem bare har utvikla seg negativt i det siste - ja jeg vet at hittene hans er mye dårligere enn  før (just lose it etc.) men hvis du ser litt på andre tracks er han veldig bra.

og ikke kom og si jeg ikke liker ordentlig hip hop fordi jeg sier dette.

6999815[/snapback]

Jeg synes at den slags musikk som han har laget mye av i det siste og som også mange andre artiste lager nå for tiden, er ikke skikkelig rapping men mer en slags R&B dunno wtf.

 

Ass like that, toy soldiers, just lose it, when I'm gone, shake that ass, fack osv osv... er rent piss som jeg snakka om. Han "synger" på hele albumet i likhet med en haug med andre som hevder at de er rappere.

 

50 cent er bedre pga. beatsa er bedre? Javel, men det er vel ikke 50 cent som lager beatsa? Når man skal dømme artister i hip-hop så dømmer man vel først og fremst på tekster og hvordan de blir fremført og sammensatt.

Ja, beats har mye å gjøre i en låt, men det er ikke beaten som dømmer artisten. Det er hvor godt artisten klarer å utnytte beaten.

 

Eminem fra 1996 til 2000 (han ble kjent i 1999) er noe av det sykeste og beste verden har hørt, sammen med noen få andre. 2001 var han på topp. Etter det vil jeg si at mye gikk nedover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...