Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, må si jeg er litt fed up med den ekstreme hatinga på 50 også sist året. Jepp, jeg er seriøs.

Innerst inne er han fremdeles den gode rapperen han var tror jeg, bare at han har blitt lat og kjører litt hardt på "oppskriften" hans med kjent produsent+ syngehook+ g-unit features, blah.

Ikke misforstå meg, mannen er en klovn og er overeksponert som faaaen, men syntes hatinga går litt langt til tider.

Nå skal jeg sette på G-Unit- Bad news, kuleste sangen fra deres evvvver, verset til Banks er crack. Etterpå blir det 8more mile, Yayo dreper den sangen.

Lenke til kommentar
Vell, må si jeg er litt fed up med den ekstreme hatinga på 50 også sist året. Jepp, jeg er seriøs.

Innerst inne er han fremdeles den gode rapperen han var tror jeg, bare at han har blitt lat og kjører litt hardt på "oppskriften" hans med kjent produsent+ syngehook+ g-unit features, blah.

Ikke misforstå meg, mannen er en klovn og er overeksponert som faaaen, men syntes hatinga går litt langt til tider.

Nå skal jeg sette på G-Unit- Bad news, kuleste sangen fra deres evvvver, verset til Banks er crack. Etterpå blir det 8more mile, Yayo dreper den sangen.

6986209[/snapback]

Jeg er litt enig. Og jeg har alltid synes at flowen til Banks er en av de beste som finnes.
Lenke til kommentar

6986209[/snapback]

Jeg er litt enig. Og jeg har alltid synes at flowen til Banks er en av de beste som finnes.

6988146[/snapback]

Vel dette er vel strengt talt hans egen skyld, han og resten av folka hans nekter å stoppe med dissinga av The Game, D-Block, Nas, AZ etc. Han ber rett og slett om det, og jeg har vel hørt at Jadakiss sier i intervjuer at han akter og bygge opp karrieren til han selv og D-Block igjen på denne beefen. Han må slutte og være så hissig, han burde heller slutte og svare på beefingen og heler konsentrere seg om å lage et album som kansje blir bra. Men det er jo kommet gode ting ut av denne beefen, det er lenge siden jeg har hørt så mange god disser på så kort tid, og det er vel ingen tvil om at The Game faktisk har utviklet seg en del som rapper på denne beefen :)

Lenke til kommentar
rap francais est svært bra, anbefaling:

Fabe - L'argent facile

6987662[/snapback]

Fransk rap er the shit. Har to mixtapes med mye kult hvis noen vil ha.

Har noen hørt om en fransk kar som heter Mystik? Tips meg om sanger please, har en sang hjemme som er råå og vil ha mer. Kan den legge opp når jeg kommer meg hjem fra denne fittejobben

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar

Hoi Hoi nå har jeg fått listet meg på nettet igjen etter en feita helg i sverige og litt fisking i går og i dag. Fant igjen et par god album i en eske jeg hadde glemt så nå er det mye spilling av, Back to work official TP mixtape vol.1, Prakka vol 1,2. og noe små snask ellers ;)

Fikk meg noen feita solbriller pimp style, svøre rosa med diamanter på siden :cool:

Paul Wall give me some of the bling in your teeth please!

NP:RZA & MF Doom - Biochemical Equation

Lenke til kommentar

G-Unit skiva(50,Banks & Buck) er en klassiker syns da jeg, beatsa er jo grunnen, men jeg syns dem gjør en god trio på plata. Gidder ikke bruke tida mi på sånn jævla hating -.-

NP:

Hellbillies - Spel Johnny Spel :dribble:

Endret av Torsty
Lenke til kommentar
G-Unit skiva(50,Banks & Buck) er en klassiker syns da jeg, beatsa er jo grunnen, men jeg syns dem gjør en god trio på plata. Gidder ikke bruke tida mi på sånn jævla hating -.-

NP:

Hellbillies - Spel Johnny Spel  :dribble:

6992704[/snapback]

Digger gunit selv. Buck og fiddy er for råe.

Du må sjekke ut nye mixtapen til fiddy " Hip hop is dead" , den er helt vill. Hørt på den i mange uker hver dag.

Lenke til kommentar
De nye 50 sangene har jo vært helt okey da. Gode gamle 50cent stilen er tilbake ser det ut til.

50cent,Eminem,cashis,lloyd banks - you dont know , ny låt.. for meg ivertfall. Ganske bra.  :thumbup:

6985581[/snapback]

Hva faen! Please ikke noe Gay-Unit i denne tråden :thumbdown: .

Sjekk heller ut denne fete dissen fra Jadakiss og Styles P Im sorry Ms. Jackson(50 diss)

6986140[/snapback]

Eminem er ikke Gay-Unit, selv om han er down med dem.

Dessuten liker jeg å tro at G-Unit har bidratt med å holde hip-hop levende de siste årene, og brakt det opp på et mer populært nivå, selv om vi alle vet at det er ikke sånn hip-hop bør låte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...