Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig, Cappadonna kicker sitt beste der, ever. Fy faaaaaaaaaen jeg kan gråte nå, hørte Jigga dro NAS opp på scenen i London!?! Dro Dead Presidents sammen, Made u look og entil tror jeg, GODAAMNE SÅ MISSUNELIG

6936474[/snapback]

Gjett hvem som var der a? :D

Kan oppsummere kort da..

Vi var der sånn kvart over sju tida men de åpne ikke de slapp oss ikke inn til setene før sånn 20:15 eller noe sånt. Vi hadde greie seter liksom, så alt men det var litt langt unna. Lupe Fiasco kom ut og bounca og rappa "Kick Push" og greier og folka bada heeeelt as.. (Jeg sto på setet mitt og greier :blush: ). Etter Lupe var ferdig kom Rick Ross og alle tok av til Hustlin og Push it. Så kom orkestre ut og satt seg på plassene sine og fiolinene spilte heftig og plutselig ble lysene slukket og de ble slått på igjen og der sto han.. THE JIGGAMAN!! alt tok av helt.. og så kom Nas ut på scenen (Her jeg mista stemmen min :p) og tok Hate me now, If I ruled the world og SÅ kom Jay ut på scenen og de dro Dead Presidents sangen sammen, alle klikka helt as. Alt var bra as.. Alt! Beyonce kom ut og de dro Crazy in love og Deja Vu sammen. Sorry for at det ikke ble noen bilder gutta..

Lenke til kommentar

Fint å høre And1Baller!

Jeg har hørt litt på diverse av Nas nå, helt fabelaktig rett og slett. Fant gode gammle ''It Was Written''-albumet av Nas. Bringer tilbake gode minner det.

Spesiellt sangene The Message, Street Dreams og min yndlingslåt Take It In Blood. Flere som synes det samme?

Edit: The Set Up er også en god-låt av Nas. :)

Edit 2:

Nye videon til Fat Joe sammen med Lil' Wayne. Han siterer Rick Ross med Hustlin og Push, samt Young Dro med Shoulder Lean. Disser han Dirty South, eller hva? Han er jo sammen med Lil' Wayne.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Hehe ikke at jeg liker Ja Rule men jeg fant en morsom quote på nettet hvor han disser 50 :D :

Ja said in response, "He's a clown, He's a baby. Grow up, baby! What, this n---a think the world revolves around him? Let's be serious. He's digging himself a grave."

:hmm:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Fint å høre And1Baller!

Jeg har hørt litt på diverse av Nas nå, helt fabelaktig rett og slett. Fant gode gammle ''It Was Written''-albumet av Nas. Bringer tilbake gode minner det.

Spesiellt sangene The Message, Street Dreams og min yndlingslåt Take It In Blood. Flere som synes det samme?

Edit: The Set Up er også en god-låt av Nas. :)

Edit 2:

Nye videon til Fat Joe sammen med Lil' Wayne. Han siterer Rick Ross med Hustlin og Push, samt Young Dro med Shoulder Lean. Disser han Dirty South, eller hva? Han er jo sammen med Lil' Wayne.

6973803[/snapback]

The Message er en av Nas' sine mesterverker. Nas is like, NY state of mind, Halftime og en rekke andre er mange ganger bedre enn hele It Was Written, men uansett, et kult album.

Og nei, han disser ikke dirty south, han prøver å høres ut som om han er derfra selv for å tjene mer penger. Hør på teksten. "Now why is everybody so mad at the south for?"

Lenke til kommentar
Rinse Fm. <-- Londons største piratradio, det er der ting skjer. Trykk "Click here to stream RinseFm" for å skjønne hva grime går ut på. Roll Deep og Newham Generals er på akkurat nå, er verdt å få med seg.

Beklager off-topic: Jøss, de spiller god House-musikk etter det jeg hører.

- Vet du om det finnes et sendeskjema? Eller hvor de som er studiot forteller hva de skal spille? Vet det kommer i forkant på radion, men du vet sikkert hva jeg mener. :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

House? Det er nok mer grime. Grime har dog en del likheter med house, og de sendte mye beats akkurat nå, uten rappinga. Sendeskjema har jeg ikke sett noe til, de er ganske begrensa til hva de kan gjøre, omtrent alle autoriteter i UK leter etter hvor i huleste de sender fra.

Lenke til kommentar
Dagens låt:

Cam'Ron reddes av Jay-Z - Welcome to New York City

6968705[/snapback]

Cam reddes? Dude, mannen er i storform hele albumet!

And1baller; HOOOOLD KJEFT. Ville ikke vært der uansett :nei:

:/

Jeg er så sykt missunnelig at jeg kan drepe noen, mine (levende) favorittrappere på en kveld. Og Ross! OG LUPE!! Håper de drar på turne sammen :)

Ghostface var rå han også, men hadde byttet konsert med deg 100 av 100 ganger

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...