cErfik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Syyyykt klipp, introen tok av heelt! 6938029[/snapback] Veit den raggae biten der gjør jo en classic låt enten bedre Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Spit Ya Game RMX Likte den.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som har noen eksempler på noen bra rap sanger? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som har noen eksempler på noen bra rap sanger? 6938784[/snapback] Hvordan type rap da? er jo så mange typer hvordan type rap liker du? slække beats og harde tekster, noe litt mer upbeat og party stil. Litt lettere om du gir oss en liten mer pekepinne hadde vært kos om du hadde et par eksempler på rap du liker så vi kan hjelpe deg litt mer på vei... NP:Run Dmc - My adidas Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hm.. noe ala 50 cent Eminem Hørte jeg jo en del på før, syns jo de er litt bra. Sikkert bra med noe nyt og =) så det er egentlig det samme.. Lenke til kommentar
_WaX^_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 rap utgår 2925851[/snapback] sorry at jeg sikkert er helt utdatert... men går rap under hip hop? og hvorfor er fks bermuda "triangle - fearless" hip hop? hva er hip hop? skjønner ikke det der.. virker som alle har sin vri på hva som er hip hop. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Rap går under hip-hop, ja... Lenke til kommentar
_WaX^_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Rap går under hip-hop, ja... 6939096[/snapback] hvorfor? kunne ikke bare rap være en sjanger for seg selv? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg synes hele greia er litt vanskelig å definere. Grime f.eks. er eeeegentlig ikke hip hop, men rapping er en del av grime. Endret 25. september 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hm.. noe ala 50 cent Eminem Hørte jeg jo en del på før, syns jo de er litt bra. Sikkert bra med noe nyt og =) så det er egentlig det samme.. 6939031[/snapback] Tror kanskje disse her vil falle i smak uansett hvordan hip hop du liker men den første er nok noe i din bakgate hvertfall.. Obie Trice - Got some teeth Mos def - Mathmatics Freeway - Flipside Orker ikke nevne fler nå er så kake at jeg stikker til sengs.. NP:Lil Wayne - My name is wizzle Lenke til kommentar
_WaX^_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg synes hele greia er litt vanskelig å definere. Grime f.eks. er eeeegentlig ikke hip hop, men rapping er en del av grime. 6939111[/snapback] off. så det er ikke rart eg er forvirra? har alltid vert en techno/trance gutt men nå har liksom hummøret forandret seg litt og begynner og høre på andre ting også. men føler meg retarted når eg ikke vet hvilken sjanger jeg hører på... hvis noen spør meg har jeg ikke peiling. å liker absolutt ikke rap så kan jo i grunn ikke si jeg liker hip hop da med andre ord. men er det noen som har hørt bermuda triangle - fearless? den kjenner jeg til å har blitt fortalt at det er hip hop. og ut i fra den blir jeg enda mer forvirret :/ Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg synes hele greia er litt vanskelig å definere. Grime f.eks. er eeeegentlig ikke hip hop, men rapping er en del av grime. 6939111[/snapback] off. så det er ikke rart eg er forvirra? har alltid vert en techno/trance gutt men nå har liksom hummøret forandret seg litt og begynner og høre på andre ting også. men føler meg retarted når eg ikke vet hvilken sjanger jeg hører på... hvis noen spør meg har jeg ikke peiling. å liker absolutt ikke rap så kan jo i grunn ikke si jeg liker hip hop da med andre ord. men er det noen som har hørt bermuda triangle - fearless? den kjenner jeg til å har blitt fortalt at det er hip hop. og ut i fra den blir jeg enda mer forvirret :/ 6939186[/snapback] Vist kan du si du liker hip-hop Hip hop er så stort og så mye som går under det at det er ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Noen som har noen eksempler på noen bra rap sanger? 6938784[/snapback] alle likerA Tribe Called Quest - Award Tour Endret 25. september 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Sitter og funderer på noe her. De fleste fikk vel med seg beefen mellom Puff og 50. Når 50 slapp the bomb, stod det ingen steder at dette var en rip off av Dead Prez sin låt, og jeg trodde han hadde skrevet en ny låt. Men på lørdag så jeg Dave Chapelles block party. Den er jo fra 2004, og der fremfører Dead Prez nesten samme låt, med samme tekst osv... bortsett fra at de nevnte Tupac istedenfor Biggie Smalls. Så spørsmålet er: Tok 50 den orginale låta og skrev om til Biggie kun for å disse Puff, mens resten av låta er identisk? Synes det egentlig er enormt lavmål å bruke andres låt + beat for å disse en artist. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Er da ganske normalt å bruke andres beats i sånne låter. Dessuten er det ei veldig kjent låt, "alle" har hørt dead prez' opprinnelige versjon. edit: ikke se på dette som at jeg støtter 50, mannen er en klovn Endret 25. september 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Beats er greit, men ikke hele teksten. Det jeg funderte litt på. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Spit Ya Game RMX Likte den.. 6938472[/snapback] Det gjorde faktisk jeg å! Virka litt wack i førsten, men når Twista kom var jeg solgt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Du har en bra smak Unge Thendrup. Kunne du anbefalt meg et par slike låter til meg? Sånn som den gangen med Pete Rock, likte veldig godt T.R.O.Y. Vil gjerne ha flere fra deg ! Endret 25. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 takker Sjekk ut resten av det albumet: A Tribe Called Quest - Midnight Marauders, The Low End Theory er også veldig bra. Billig på cdon.com, hint. youtubesmakebiter: Electric Relaxation Check the Rhime Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 unge_thendrup har mos def den beste musikksmaken i denne tråden. Litt mer, selektiv enn oss andre føler jeg . Kan faen like aaalt jeg Low end theory>>>>>>>det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg