Leasch Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Nå er det fæst straks, men før jeg går vil jeg gjerne minne om følgende sang: Obie Trice feat. Akon - Snitch Represent i kveld! Peace 6923498[/snapback] For en bra sang Oovz! ps. Obie Trice - Cry Now Endret 23. september 2006 av Leasch Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen som har noen gode torrents sider til norsk rapp ?! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 kjøp norsk ræpp, last ned jay-z Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Nå er det fæst straks, men før jeg går vil jeg gjerne minne om følgende sang: Obie Trice feat. Akon - Snitch Represent i kveld! Peace 6923498[/snapback] Du burde også høre Rick Ross Feat Akon - Cross That Line... Mener å tro at Akon har ganske lik hook i dissen sangene... Snitch er dog mye bedre. Det var et genialt program. Sjekk ut Nas-sangen Made You Look og hør om du hører Apache-refrenget i sangen :O Det der har jeg hørt så mange ganger uten å virkelig ha hørt det!! Åpenbaring.. Hehe Endret 24. september 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Laster ned nyeste til Luda, gleder meg litt.. Noen hørt? Nå skal jeg bli higher than a mountain og høre på Viktor Vaughn Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Laster ned nyeste til Luda, gleder meg litt.. Noen hørt? Nå skal jeg bli higher than a mountain og høre på Viktor Vaughn 6930779[/snapback] Uff har så mye ny musikk jeg ikke har hørt på enda, så må jeg jo skaffe dette også ja Kjører Wu tang dag i dag så her er et heita tips fra think differently music presents wu-tang meets the indie culture Har du ikke dette så skaff deg det! GZA & Ras Kass - Lyrical Swords Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Laster ned nyeste til Luda, gleder meg litt.. Noen hørt? Nå skal jeg bli higher than a mountain og høre på Viktor Vaughn 6930779[/snapback] Har hørt Tell it like it is, den var ganske festlig. Money Maker er visstnok stor i USA for tiden, men har ikke hørt den. Faen, jeg hadde gamet mitt on lock i går...Blaza Eric B. & Rakim på Singstar, tvang gjennom Jay-Z - 99 problems og fikk til og med haterne med på allsang! Desverre slapp dama som la an på meg unna, men har henne nesten på kroken nå...jaja, flere sjanser kommer. Og dessuten, "If you're having girl problems I feel bad for you son, I got 99 problems but a bitch ain't one" I dag spilles G-Unit - Poppin' them Thangs. Fuck albumet, denne sangen er den eneste verdige sangen fra skiva. Endret 24. september 2006 av Oovz Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Laster ned nyeste til Luda, gleder meg litt.. Noen hørt? Nå skal jeg bli higher than a mountain og høre på Viktor Vaughn 6930779[/snapback] Har hørt Tell it like it is, den var ganske festlig. Money Maker er visstnok stor i USA for tiden, men har ikke hørt den. Faen, jeg hadde gamet mitt on lock i går...Blaza Eric B. & Rakim på Singstar, tvang gjennom Jay-Z - 99 problems og fikk til og med haterne med på allsang! Desverre slapp dama som la an på meg unna, men har henne nesten på kroken nå...jaja, flere sjanser kommer. Og dessuten, "If you're having girl problems I feel bad for you son, I got 99 problems but a bitch ain't one" I dag spilles G-Unit - Poppin' them Thangs. Fuck albumet, denne sangen er den eneste verdige sangen fra skiva. 6930959[/snapback] Ser ut som du var litt mer heldig med ditt party enn meg ass var snakk om svett syre techno og innimellom kom det ridin dirty og check on it.. Følte jeg måtte ha 3knips for og kunne danse der ass. Kom hjem og da ble det CNN og MOP på fullt her med litt dirty innslag for og føle meg helt.. Ang G-Unit. De har de par låtene som er bangers for hoder også ikke bare mainstream kidsa og de låtene pleier og være ganske heavy imo. NP:Wu tang clan - Protect your neck(ja den fra enter the 36 chambers) Alle bør ha den låta der. Den er hater proof. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Wu tang clan - Winter warz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Wu tang clan - Winter warz 6935643[/snapback] Verset til Cappadonna er en höjdare: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): You heard of the rasp before but kept waitin for the sun of song, I keep dancehalls strong Beats never worthy of my cause, I prolong Extravangza, time sits still No propoganda, be wary of the skill As I bring forth the music, make love to your eardrum Dedicated to rap nigga beware of the fearsome Lebanon Don, Malcolm X beat threat CD massacre, murder to cassette I blow the shop up, you ain't seen nuttin yet One man ran, tryin to get away from it Put your bifocal on, watch me a-cometh into your chamber like Freddy enter dream Discombumberate your technique and your scheme Four course applause, like a black dat to dat You're stuck on stupid like I'm stuck on the map Nowhere to go except next show bro Entertainin motherfuckers can't stop O in battlin, you don't want me to start tattlin All upon the stage cause y'all snakes keep rattlin Bitch, you ain't got nothin on the rich Every other day my whole dress code switch So just in case you want to clock me like Sherry All y'all crab bitches ain't got to worry Can't get a nigga like Don dime a dozen Even if I'm smoked out I can't be scoped out I'm too ill, I represent Park Hill See my face on the twenty dollar bill Cash it in, and get ten dollars back The fat LP with Cappachino on the wax Pass it in your think, put valve up to twelve Put all the other LP's back on the shelf And smoke a blunt, and dial 9-1-7 1-6-0-4-9-3-11 And you could get long dick hip-hop affection I damage any MC who step in my direction I'm Staten Island's best son fuck what you heard Niggaz still talkin that shit is absurd My repotoire, is U.S.S.R. P.L.O. style got thrown out the car and ran over, by the Method Man jeep Divine can't define my style is so deep like pussy, my low cut fade stay bushy like a porcupine, I part backs like a spine Cut you like a blunt and reconstruct your design I know you want to diss me, but I can read your mind Cuz you weak in the knees, like SWV Tryin to get a title like Wu Killa Bee Kid change your habit, you know I'm friends with the Abbott Me and RZA ridin name printed in the tablet under vets, we paid our debts for mad years Hibernate the sound, and now we out like beers and blunt power, born physically power speakin The truth in the song be the pro-black teachin Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Enig, Cappadonna kicker sitt beste der, ever. Fy faaaaaaaaaen jeg kan gråte nå, hørte Jigga dro NAS opp på scenen i London!?! Dro Dead Presidents sammen, Made u look og entil tror jeg, GODAAMNE SÅ MISSUNELIG Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Enig, Cappadonna kicker sitt beste der, ever. Fy faaaaaaaaaen jeg kan gråte nå, hørte Jigga dro NAS opp på scenen i London!?! Dro Dead Presidents sammen, Made u look og entil tror jeg, GODAAMNE SÅ MISSUNELIG 6936474[/snapback] Ahh! Der skulle ein ha vært! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) http://www.bbc.co.uk/radio/aod/mainframe.s...l?1xtra/mixtape 6 sanger uti, Chamillionaire feat. Sway - Ridin' Dirty. Etter den går Lupe Fiasco Ft Sway – We Luv You. Hør! Går ikke an å spole framover, men du får høre Jay Z og Kano først. Playlist. Endret 25. september 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Jeg synes norsk rap og hip hop er mye dårligere enn ikke-norsk. Det var nylig hip-hop festival her. Med noen ganske så kjente folk, så vidt jeg forstod. Bl.a. Warlock, Onkel P, Tungtvann, og en del jeg ikke husker navnet på. Uansett, det hele ble en skandale med max 20 tilskuere. Flaut. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Fyttihelvete så jævlig bra Chamillionaire feat. Sway - Ridin' Dirty var. Enough said. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Hva er "her"? Ei lita bygd i nord-norge? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Ikke kjempestore plassen, nei, men stor nok til at de folka kom. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Ikke kjempestore plassen, nei, men stor nok til at de folka kom. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Oh man fant sykeste mos def klippet på You tube Heftig catchy raggae intro på dette her ass. check this shit out! Endret 25. september 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Syyyykt klipp, introen tok av heelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg