Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg digger både hiphop og rock \ metall.. hører for tiden veldig mye på nye Jedi Mind Tricks cden, Legacy of Blood, mange bra sanger der :D cden til 213, Going Hard, er heller ikke så verst... det er Snoop og Nate dogg og en til som er med der.

 

hører også veldig mye på Pantera og Guns N Roses og +++

syns også noen Collision Course sanger er ganske fete.. (JayZ + Linkin Park)

 

en ting som er lol er nye cden til 50C , hvor han skriker GGGUnit i løpet av maks 3 sekunder, på 95% av sanga.. :roll: virker så dumt ass...

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Jeg føler meg veldig alene med å høre på rap her på forumet.... Er det noen andre her som hører på de tøffe beatene til G-Unit, Fabolous, Ying Yang Twins, Twista og sist men ikke minst Lil' Jon?

 

Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her...Synes sånt blir så usaklig, rett og slett. Musikk må ha en god tekst, og muligens et budskap. Men det er altså min mening. Noen som mener noe annet? Det vet jeg at noen her gjør, men;

 

 

IKKE kom med poster som dette:

 

jeg HATER rap! Det er så stygt! Værre finnes ikke!!!

 

Skal dere absolutt whine om hvor mye dere hater hip hop/rap skal dere begrunne hvorfor.

 

 

ehs5

ja hiphop/rap bare ruler :thumbup:

Lenke til kommentar
Talib Kweli dyktig han..

har noen forresten forslag til årets beste hiphop album?

Mine favortitter er MF Doom og Madlibs "Madvillainy", Kanye Wests "The college dropout" og The Streets "A grand dont come for free"

Er alltid vanskelig å oppsummere hvilke album en har likt best. Jeg synest det har vært et skikkelig bra hip-hop år som ble kronet med Chingy sitt Powerballin album...

 

Noen av mine favoritter er vel (ikke rangert):

Handsome Boy Modeling School - White People

Phillys Most - Ring the alarm

The Alchemist - 1st Infantry

Dilated Peoples - Neighborhood Watch

Kanye West - College Dropout

Method Man - Tical 0 The Prequel

Petter - Ronin

Planet Asia - The Grand Opening

Terror Squad - True Story

Young Buck - Straight Outta Cashville

Lenke til kommentar
okey hvem syns fok er den mest råttende rap artisten?

min stemme går vertfall til Clean Cut

You got my vote!

Mine favoritt Album -04

Kanye West - The college dropout

Promoe - Long Distance Runner

Gatas Parlament - Fred, Frihet og Alt Gratis

Har dårlig hukommelse så jeg husker ikke mye.

 

Dere må foresten sjekke ut Insane Clown Posse, de er sinnsykt kule.

*høre på Boogie Woggie Wu*

Lenke til kommentar
okey hvem syns fok er den mest råttende rap artisten?

min stemme går vertfall til Clean Cut

Helt klart Kleen Cut og Slick Rick :thumbdown: .

Makan til drit.

Slick Rick har vel ikke sluppet album på år og dag? Han går vel uansett mest for å være en produser? Eller er jeg helt på jordet?

 

Nå har ikke jeg hørt så veldig mye på Slick, men har hørt The Art of Storytelling som jeg tror er det siste albumet han har sluppet. Det går vel nesten for å være en klassiker?

Lenke til kommentar

Slick Rick har vel ikke sluppet album på år og dag? Han går vel uansett mest for å være en produser? Eller er jeg helt på jordet?

Nå har ikke jeg hørt så veldig mye på Slick, men har hørt The Art of Storytelling som jeg tror er det siste albumet han har sluppet. Det går vel nesten for å være en klassiker?

 

Elendig er det uansett. Den ekle, slibrige stemmen går vel mer for synging. Rap høres det da ikke ut som :no:

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar

Hva synest egentlig folk om Ja Rule sin siste plate? Jeg var stor fan av Ja Rule etter at han slapp Venni Vetti Vecci plata som er en skikkelig god plate. Med god sanger som Holla Holla, It's Murda og World's Most Dangerous som noen av høydepunktene. Hadde også en god samleplate sammen med resten av folket hos plateselskapet i Irv Gotti Presents: The Murderers. dessverre har det blitt litt lenger mellom godbitene i det siste.

 

Synest han finner litt tilbake til god gammel form på den siste skiva. New York er jo en sinnsykt digg låt. Men er dessverre en del "dritt" på dennne plata her også etter min smak.

 

Vet det er mange der ute som hater han, stort sett fordi 50 og Eminem har sagt han er slem. Er liksom blitt litt inn å hate han. Du er ikke en skikkelig hip-hopper hvis du ikke liker han. Hva mener dere? Er han fortsatt like teit? Hvis du er en hater så fortell meg gjerne hvorfor.

Lenke til kommentar
jeg digger både hiphop og rock \ metall.. hører for tiden veldig mye på nye Jedi Mind Tricks cden, Legacy of Blood, mange bra sanger der :D cden til 213, Going Hard, er heller ikke så verst... det er Snoop og Nate dogg og en til som er med der.

 

hører også veldig mye på Pantera og Guns N Roses og +++

syns også noen Collision Course sanger er ganske fete..  (JayZ + Linkin Park)

 

en ting som er lol er nye cden til 50C , hvor han skriker GGGUnit i løpet av maks 3 sekunder, på 95% av sanga..  :roll:  virker så dumt ass...

Snoop Dogg, Nate Dogg og Warren G?

Endret av dmx
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som hører på De La Soul her inne? Jeg har nettopp oppdaget bandet, og de har noen fantastisk kule sanger. "Sunshine" og "Brakes" fra albumet "Stakes Is High" er nok favorittene så langt, veldig funky sanger. En litt annerledes type Hip Hop. Noe kan bli litt ensformig og likt, men når det først funker er det vanvittig knall!

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som hører på De La Soul her inne? Jeg har nettopp oppdaget bandet, og de har noen fantastisk kule sanger. "Sunshine" og "Brakes" fra albumet "Stakes Is High" er nok favorittene så langt, veldig funky sanger. En litt annerledes type Hip Hop. Noe kan bli litt ensformig og likt, men når det først funker er det vanvittig knall!

Hører jo alltids litt på De La Soul. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...