Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag fikk jeg meg et par nye mixtapes og mye bra, bla 2 grime mixtapes med mye fett. Og en dirty south mixtape med old school beats(ikke old school rap, men classic låter fra bla Isley brothers osv) denne vakke så fet men funka.

Og Tha Carter 3 :D denne skal høres på nå så gir jeg dere en liten feedback på min mening om den senere eller noe ;)

NP:Kano & Low Deep Feat Ghetto, Big Seac, Demon & Doctor - Get Set [Run the Road Edition]

denne låten anbefales ;)

Lenke til kommentar
Seff, Three 6 mafia er kule greier. hr soloalbumet til Crunchy Black her, noen som har hørt det? Har så jææævlig mye musikk å høre gjennom at jeg utsetter det litt.

6910270[/snapback]

Three 6 mafia er ganske bra :) , men når det kommer til gangsta-rap slår ingen

Ice Cube/N.W.A :yes: .

OT: Skal jeg poste et nyy spøsrmål i Quiz-tråden? Eller har noen andre et spørmsmål klart? :hmm:

Lenke til kommentar
Ooh, kom på at jeg har 200 kr i gavekort på Musikkverket som må brukes før desember. Finner neppe noe britisk jeg liker der, så anbefalinger på noe nytt? Noe diiirty dirty south hadde vært kult, tenker jeg, men er åpen for alt.

6911115[/snapback]

Da vet du hva du skal ha. :) Noe av T.I., gjengen hans, Lil' Wayne, Three 6 Mafia osv.

Lenke til kommentar
Ooh, kom på at jeg har 200 kr i gavekort på Musikkverket som må brukes før desember. Finner neppe noe britisk jeg liker der, så anbefalinger på noe nytt? Noe diiirty dirty south hadde vært kult, tenker jeg, men er åpen for alt.

6911115[/snapback]

Gå inn på musikkverket og bla gjennom hip-hop sektionen, plukk med deg et par skiver som ser feita ut og hør på dem i butikken ;) funker hver gang jeg er i tvil hehe

NP:Dizzee Rascal - Give U more (anbefales)

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Sitter paa internetkafe her i London naa saa dere faar unnskylde bokstavene.

Tok banen ned mot sentrum igaar med en kompis og bestilte Jay-Z bilettene, fikk litt daarlige biletter but hey, Jay is Jay. Betalte rundt 45 pund noe som er greit egentlig. Konserten er 27. sep og jeg gleder meg som faen.

Satt med noen folk igaar og saa pa TV da jeg skippa channel bort til en channel som visste live show og jeg hoorte med en gang "London, up your speed".. "Sheet, det er Sway" sa jeg og folka bare "huh? hvem er det?" :p

Faar haape jeg faar sett han og, det er mange jeg har lyst til aa se her i London naa saa bare tips meg om kommende biletter.. Faakke vaert mye her paa forumet som er jaevla synd men kommer innom kafeen en gang i uka..

Peace

Lenke til kommentar

Jepp, Afrob er kul han. Tyske rapperen er ikke så ille altså. Siden vi snakker om tysk rap, så vil jeg si at ASD har også noen kule sanger.

Sitter paa internetkafe her i London naa saa dere faar unnskylde bokstavene.

Tok banen ned mot sentrum igaar med en kompis og bestilte Jay-Z bilettene, fikk litt daarlige biletter but hey, Jay is Jay. Betalte rundt 45 pund noe som er greit egentlig. Konserten er 27. sep og jeg gleder meg som faen.

Satt med noen folk igaar og saa pa TV da jeg skippa channel bort til en channel som visste live show og jeg hoorte med en gang "London, up your speed".. "Sheet, det er Sway"  sa jeg og folka bare "huh? hvem er det?" :p

Faar haape jeg faar sett han og, det er mange jeg har lyst til aa se her i London naa saa bare tips meg om kommende biletter.. Faakke vaert mye her paa forumet som er jaevla synd men kommer innom kafeen en gang i uka..

Peace

Hey, så fint! :) Håper du får fint der da, det er vel verdt å reise til London for å se Jay Z. Lykke til i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...