Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at skiva til Method Man går stille hen og dør uten at noen merker det.

 

NP: Method Man feat. Styles P & Fat Joe - Ya'Meen

6896899[/snapback]

 

Hva var navnet på den igjen?

6896921[/snapback]

4.21....The Day After. Sjekk den ut, en del bra der.

6897011[/snapback]

 

Word. Var så mye sexy sanger der :love:

 

NP:Organism 12 feat Onkl P - 1skritt fram 2skritt tilbake (anbefales)

Lenke til kommentar
Så noen i London med grills, riktignok litt "ektere" enn crapet fra "superkul.no". Hvis bare rapindustrien legger enda mer fokus på grills kan vi greie å få de keege til å begynne med det, de adopterer jo så sinnsykt mye annet fra hiphopkulturen.

6898382[/snapback]

 

Hvordan kan du utale deg om at det er crap. Har du prøvd de eller sett de i virkeligheten? Hvis ikke burde du holde kjeft

Lenke til kommentar
Så noen i London med grills, riktignok litt "ektere" enn crapet fra "superkul.no". Hvis bare rapindustrien legger enda mer fokus på grills kan vi greie å få de keege til å begynne med det, de adopterer jo så sinnsykt mye annet fra hiphopkulturen.

6898382[/snapback]

 

Hvordan kan du utale deg om at det er crap. Har du prøvd de eller sett de i virkeligheten? Hvis ikke burde du holde kjeft

6898399[/snapback]

La meg gjette, du bruker grillz?

Hvis ja: Legg evd et bilde, vær så snill! :D

Lenke til kommentar
Så noen i London med grills, riktignok litt "ektere" enn crapet fra "superkul.no". Hvis bare rapindustrien legger enda mer fokus på grills kan vi greie å få de keege til å begynne med det, de adopterer jo så sinnsykt mye annet fra hiphopkulturen.

6898382[/snapback]

 

Hvordan kan du utale deg om at det er crap. Har du prøvd de eller sett de i virkeligheten? Hvis ikke burde du holde kjeft

6898399[/snapback]

La meg gjette, du bruker grillz?

Hvis ja: Legg evd et bilde, vær så snill! :D

6898405[/snapback]

 

Ikke jeg, men kameraten min :p skal prøve å få tatt et bilde an jeg. Er faktisk litt kult (litt a et glis når han åpner kjeften), men det er jo ikke noe han går med hele tiden da er jo mest for morro.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du utale deg om at det er crap. Har du prøvd de eller sett de i virkeligheten? Hvis ikke burde du holde kjeft

6898399[/snapback]

Jeg kan uttale meg om det er crap av flere grunner. Det mest innlysende er prisen. Å betale 500 spenn for det der er en daylight robbery. Hater å se butikker som "superkul.no" som selger plastikk knockoffs til små unger. Hvis grillen i det hele tatt skal kunne brukes må man dessuten ha avstøpning av tennene...

Regner med at du på en eller annen måte er tilknyttet "superkul.no" ettersom du registerer deg her, poster reklame i første post og deretter forsvarer de lusne varene dine. Piss off! :fun:

Lenke til kommentar
^^Det var så on-point at jeg kunne jeg deg en klem, Sneakerholic for prez. Fuck outtahere med brioreklamen din

 

NP; JR Writer- GRILL em

6898601[/snapback]

 

Worder den der, ekte grills er avstøpning og av litt dyrere sorten så det så! Gold fronths(som er blitt litt mer ut med åra) er nok endel billigere, men se på det juggelet a. Kompis som har robba glitter og noe superlim som selger stash nå eller?

 

Nei sosse gutten stjal bandanen og Air force skoene! ikke faen om dem skal få grillza også..

 

NP:Pharaoe Mounch - Simon Says

 

Simon says: keep the fuck away from my hip-hop accesories! Bitches.

Lenke til kommentar

 

JeanTV på Arkaden i Oslo har lættis fete grills :D

 

NP: Notorious B.I.G- Kick in the door

6901568[/snapback]

Yeh, har sett de. Plastikk lang vei, ihvertfall de jeg har sett.

 

 

Ingen som har funnet noe collabo mellom Sway og Chamillionaire? Jeg vet det finnes, men jeg finner det ikke.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...