cErfik Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Hmmm. Trenger vi virkelig at tråden blir gjort om til en quiz? Et greit tiltak, men jeg synes det hadde vært bedre å ha det i en separat tråd. Anyways... Noen som har hørt om noe samarbeid mellom Sway og Chamillionaire, og Sway og Lupe Fiasco? De har lagd låter sammen, men jeg har ikke funnet noe. 6895214[/snapback] Jøss har dem collabo? Blir spennende, grime og Diiirrrrty :O Skulle det blitt quiz så er det bedre i en egen tråd imo. ellers blir det mye rot.. NP:Lil Wayne feat J Young - Not a broke nigger Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Bad spit er dritfet. Jeg føler også Sørsia Gerilja fra Trondheim. Har den prakka sangen så send pm. Propaganda; Jess, det er jeg som er vestlending. Frrra Stavangårrr! Ehs5: Skal du på Sway i Bergen? Quiz er fett, men egen tråd isåfall ja Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Yeah, det tenkte jeg også, grime og dirty. Nei, skal nok ikke til Bergen, men det hadde vært kult. Når er det? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 7oktober. Jeg tar nok turen hvis jeg får tak i superbillig overnatting. 30spenn liksom, nesten gratiskonsert jo Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 7oktober. Jeg tar nok turen hvis jeg får tak i superbillig overnatting. 30spenn liksom, nesten gratiskonsert jo 6895372[/snapback] Har tenkt meg en tur på denne her om jeg får med noe folk hadde vært fett og se live Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Faaen. Han burde ta seg en tur til Oslo. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Du som er så fan av britisk burde jo reist uansett? Jeg har ikke hørt noe særlig men konserter blir ekstra kule når du må reise ett sted, min erfaring hvertfall. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Jeg burde og jeg vil som bare det, men det blir nok ikke noe av. Laang vei, jeg kjenner ingen som liker Sway og gidder å være med, og foreldre som sier at det ikke kommer på tale. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Haha, såpass. Da er det verre ja. Gammel er du? For å være ontopic; thendrup; Har fått med meg at du er Pharcyde fan, jeg har bizarre ride og plain rap, hva mer burde jeg sjekke ut? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Jeg er 16, hadde jeg vært eldre hadde jeg dratt uten tvil. Det er vel kanskje noe aldersgrense der også? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Men angående quizen, skal vi lage en underskriftsliste eller noe slikt? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 ...Eller du kan bare lage en ny tråd og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Haha, såpass. Da er det verre ja. Gammel er du? For å være ontopic; thendrup; Har fått med meg at du er Pharcyde fan, jeg har bizarre ride og plain rap, hva mer burde jeg sjekke ut? 6896083[/snapback] dæven for en hukommelse jeg har "bare" Bizarre Ride og Labcabincalifornia begge er selvsagt verdt å ha i cd-hylla edit: et par låter fra Labcabincalifornia: her og her Endret 19. september 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 ...Eller du kan bare lage en ny tråd og bli ferdig med det. 6896330[/snapback] K, får håpe den ikke blir stengt da Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 ...Eller du kan bare lage en ny tråd og bli ferdig med det. 6896330[/snapback] K, får håpe den ikke blir stengt da 6896395[/snapback] Husk og lag den serriøs med regler som du evt kan låne fra en annen quiz tråd NP:Paul Wall feat Chamillionaire - True (anbefales halveis litt blandede følelser for denne sangen sjekk den ut og make up your own damn mind) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Haha, såpass. Da er det verre ja. Gammel er du? For å være ontopic; thendrup; Har fått med meg at du er Pharcyde fan, jeg har bizarre ride og plain rap, hva mer burde jeg sjekke ut? 6896083[/snapback] dæven for en hukommelse jeg har "bare" Bizarre Ride og Labcabincalifornia begge er selvsagt verdt å ha i cd-hylla edit: et par låter fra Labcabincalifornia: her og her 6896368[/snapback] Woooha, Drop er muligens den kuleste videoen jeg har sett. Skal kjøpe dette albumet, diggggger Bizarre ride ihvertfall, plain rap er helt ok (sjekk ut Trust) YIHAA, quiz på gang Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 jepp, det ER den kuleste videon som finnes Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Propaganda; Jess, det er jeg som er vestlending. Frrra Stavangårrr!6895296[/snapback] aha! Da hadde jeg endelig rett da NP: Herreløse-Nede For Telling ( Jeg fikk endelig tak i den ) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Synd at skiva til Method Man går stille hen og dør uten at noen merker det. NP: Method Man feat. Styles P & Fat Joe - Ya'Meen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Synd at skiva til Method Man går stille hen og dør uten at noen merker det. NP: Method Man feat. Styles P & Fat Joe - Ya'Meen 6896899[/snapback] Hva var navnet på den igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg