Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

eneste breacknecks-låta jeg har hørt det der.  Men hør på rima, da. "Jeg er der når du trenger meg. Men er det smart av meg? For er du der når jeg trenger deg?"  :no:

 

Lars har en veldig bra flow, kanskje er det dialekta hans du har problemer med. Det  hadde jeg også i starten.

6891637[/snapback]

 

haha, jeg kan skjønne hva du mener om rima til Breaknecks, du er fra vestlandet, right?

 

Jeg har på feelinga at du sliter med det jeg sliter med, altså å få dialekta til å fenge.

 

Jeg henger i ett miljø der folk snakker sånn, og da blir det sikkert lettere for meg å digge det. Som du sier, så er det nok dialekta til Lars jeg ikke digger, for jeg har vanskeligheter med å svelge mesteparten av rappen utenbys fra, utenom noen få, som Tungtvann og Skurke Sprett :wee:, sikkert noen fler jeg har glemt.

 

NP : Pumba-Hustler'n i meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, jeg er østlending. Har ingenting med dialekta til breaknecks å gjøre, men rett og slett at rima kunne ha blitt skrevet av en 12åring, sorry. Men smak og behag og så videre.

 

Vi kan glede oss til son of light-albumet sammen

6891664[/snapback]

 

haha, alright, smaken er som baken :)

 

Var sikker på at du var vestlending, yea yea..samma faen...

 

Son of Light albumet blir bra ja :D

Lenke til kommentar

Fins det noen som rapper på trøndersk forresten? Jeg syns ikke noe anna enn bokmål er fint å høre på jeg heller. Er nordnorsk men tungtvann falt ikke i smak for det..Ser for meg trøndersk rap må høres ut som han fjortisen som "rappa" om pizzafyll i starten av 90-årene. P-p-p-pizzafyllj! Prøvde å like Skurke Sprett og de derre kristiansandsfolka, men det hørtes bare teit ut.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
dere må sjekke ut Bad Spit. Han er fra Trondheim og er helt sjuk, på alle måter.

6891708[/snapback]

 

Mener jeg har hørt det navnet en del ganger på hip-hop.no, kan det stemme? Takk for tipset anyways :)

 

heh, godt mulig..det var egentlig en gjett fra min side :)

6891704[/snapback]

 

Kansje vi burde starte en Hip Hop Quiz thread? Det hadde vært litt kult da ;)

6891709[/snapback]

 

Njaa..skeptisk, det måtte enten blitt en generell musikk quiz tråd, eller så måtte vi ha dratt igang en egen quiz i denne tråden.

Lenke til kommentar

Lars er en kar jeg føler bra som den bergenseren jeg er. Han har mye bra og feita rim.

 

Bad spit er og anbefale, syk kar som Thendrup sa på alle måter, men også og anbefale.

 

Han er med på en kanon låt som er på Prakka vol.2 mener jeg, med Jørg1 og en anna nordlending ved navn grotesk.. Nå finner jeg ikke igjen prakka cdene mine så får ikke sjekka det enda, men du kan jo google ;)

 

Heita låttips! Soulja Slim - Just like I said I would (RIP)

Lenke til kommentar

Hmmm. Trenger vi virkelig at tråden blir gjort om til en quiz? Et greit tiltak, men jeg synes det hadde vært bedre å ha det i en separat tråd.

 

Anyways... Noen som har hørt om noe samarbeid mellom Sway og Chamillionaire, og Sway og Lupe Fiasco? De har lagd låter sammen, men jeg har ikke funnet noe.

 

Og til slutt, Bigz.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...