Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehem!

 

What about Christian Rap?

 

 

Christian Rap - Once Was Blind

etcI give the best!  :)

6886073[/snapback]

 

Ikke min greie trur jeg, men så er jeg ganske anti-kristen fra før da :wee:

6886404[/snapback]

hmm..du er klar over at 99% av alle amerikanske rappere er religiøse? Står alltid "God" eller "Allah" øverst på takkelista

 

Jeg fikk The Roots - Game Theory i dag :D  Kandidat til årets

6876777[/snapback]

 

Helt uenig. Kjedelig album, bare tittellåta som var kul syns jeg. Og jeg liker The Roots!

6886659[/snapback]

Hør på det tre ganger til. :)

Lenke til kommentar
ehem!

 

What about Christian Rap?

 

 

Christian Rap - Once Was Blind

etcI give the best!  :)

6886073[/snapback]

 

Ikke min greie trur jeg, men så er jeg ganske anti-kristen fra før da :wee:

6886404[/snapback]

hmm..du er klar over at 99% av alle amerikanske rappere er religiøse? Står alltid "God" eller "Allah" øverst på takkelista

 

Jeg fikk The Roots - Game Theory i dag :D  Kandidat til årets

6876777[/snapback]

 

Helt uenig. Kjedelig album, bare tittellåta som var kul syns jeg. Og jeg liker The Roots!

6886659[/snapback]

Hør på det tre ganger til. :)

6887480[/snapback]

 

Respekt for that!

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
hmm..du er klar over at 99% av alle amerikanske rappere er religiøse? Står alltid "God" eller "Allah" øverst på takkelista

6887480[/snapback]

 

Men nå oppfattet jeg det som om det var kristen-rap, altså rapping om kristendommen generellt, og det er det ikke mange av de jeg hører på som gjør, værtfall ikke i stor grad, uansett om de er religiøse eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Fått dilla på Old School igjen nå, takket være Boogaloo Shrimp.

 

For en beat!

Jeg quoter meg selv, hehe.

 

Kan noen finne sangen? Jeg søger på Boogaloo Shrimp, men finner ingenting. Folk som har lagt igjen kommentarer på videon sier at det er Devin The Dude, en sang fra To Tha Extreme-abumet.

6886669[/snapback]

 

Devin The Dude-Party (ft.KB Man Child)

 

^^ det er sangen du leter etter ;)

Lenke til kommentar

Vil starte innlegget med å si : FAEN I JÆVLA DRITT!... Jeg hadde nesten ett helt innlegg ferdig, med fullt av linker og info, så klarer jeg å trykke tilbake knappen på musa... :hrm:

 

Det gidder jeg ikke en gang til, så jeg legger ut linkene, og oppfordrer alle til å sjekke de ut.

 

Breaknecks MySpace

 

Pumba MySpace Sjekk også ut mixtapen til Gutta På Skauen ( Motstandsbevegelsen Vol.1 2006), der er pumba med på noen tracks, og han rocker det tett :D, ett hot tips er Du Er En Bitch

 

 

N.O.K.A.S Mixtape Video

 

^^ Knall video med klippa fra artister som : Son of Light, Pumba(Mørk Atmosfære), Lars, Breaknecks og Danny Boy ( Mørk Atmosfære)

 

Aiht, kult om noen har no feedback på detta, og jeg får håpe dere digger det

 

*edit: Aiht, jeg skal innrømme at MySpace er kult, men det er fordi jeg klarte å få vekk inntrykket av at det var helt fjortiss :wee:

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar

mitt poeng var at jedi mind har en del låter om religion o.l., men "preachers" er de ikke

 

 

Nokas-låtene har jeg sett og hørt før. Son og Light og A-Lee-låta er utrolig bra, Pumba er grei nok, Lars er skikkelig bra, Breaknecks er veldig dårlig og han siste er under middels.

Ser virkelig fram til albuma til Son of Light og Tiern&Lars nå. Ryktes at A-Lee er signa på Tee Productions også

Lenke til kommentar
mitt poeng var at jedi mind har en del låter om religion o.l., men "preachers" er de ikke

 

 

Nokas-låtene har jeg sett og hørt før. Son og Light og A-Lee-låta er utrolig bra, Pumba er grei nok, Lars er skikkelig bra, Breaknecks er veldig dårlig og han siste er under middels.

Ser virkelig fram til albuma til Son of Light og Tiern&Lars nå. Ryktes at A-Lee er signa på Tee Productions også

6891579[/snapback]

 

Men nå oppfattet jeg det som om det var kristen-rap, altså rapping om kristendommen generellt, og det er det ikke mange av de jeg hører på som gjør, værtfall ikke i stor grad, uansett om de er religiøse eller ikke ;)

 

Som du ser, så lot jeg det være en plass til unntak ;)

 

Synd og se at du ikke digga Breaknecks, gutta har mye bra å by på, veit ikke hva du har hørt jeg. Son of Light låta er jævla feit , og A-Lee sin har jeg også sansen for.

 

Pumba er noe av det bedre jeg har hørt fra Oslo i det siste, av nye greier that is.

 

Lars har jeg ikke sansen for i det hele tatt, mulig at jeg ikke har hørt nok , men jeg får meg ikke til å høre på det no særlig heller.

 

Danny Boy har jeg ikke hørt noe av, utenom den delen som var på video'n, så jeg har ikke no spess inntrykk, men jeg syns det er kult at det har kommet frem noen skikkelig ''oslo gangstere'' i hip-hop'en :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...