Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at det går unna i denne tråden. Flott at flere bidrar, det liker vi.

 

Propaganda:

Jepp, har sjekket Pandora.com, knall side. Men jeg finner ikke alle sangene til en bestemt artist? Må jeg registrere meg kanskje da.

 

F.eks: Oppretter en egen kanal for T.I., og da får jeg sanger fra kun Urban Legend-albumet.

 

God helg! :wee:

Lenke til kommentar
Må si at det går unna i denne tråden. Flott at flere bidrar, det liker vi.

 

Propaganda:

Jepp, har sjekket Pandora.com, knall side. Men jeg finner ikke alle sangene til en bestemt artist? Må jeg registrere meg kanskje da.

 

F.eks: Oppretter en egen kanal for T.I., og da får jeg sanger fra kun Urban Legend-albumet.

 

God helg! :wee:

6871868[/snapback]

 

Meningen med Pandora er ikke at man skal finne alle sangene fra én artist, men at man skal finne musikk som ligner på artisten du har valgt.

 

Stupid.

 

np: DMX - Right/Wrong

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Må si at det går unna i denne tråden. Flott at flere bidrar, det liker vi.

 

Propaganda:

Jepp, har sjekket Pandora.com, knall side. Men jeg finner ikke alle sangene til en bestemt artist? Må jeg registrere meg kanskje da.

 

F.eks: Oppretter en egen kanal for T.I., og da får jeg sanger fra kun Urban Legend-albumet.

 

God helg! :wee:

6871868[/snapback]

 

Meningen med Pandora er ikke at man skal finne alle sangene fra én artist, men at man skal finne musikk som ligner på artisten du har valgt.

 

Stupid.

 

np: DMX - Right/Wrong

6874467[/snapback]

 

Er jo ikke så logisk for folk som ikke har lest om det eller noe sånt før da.

 

Idiota.

 

Ikke noe særlig nytt på min musikk front i det siste. Venter på Promoe sitt album som MJ venter på en ny liten unge..

 

NP:Method Man feat Busta Rhymes - Whats Happening

Lenke til kommentar
Må si at det går unna i denne tråden. Flott at flere bidrar, det liker vi.

 

Propaganda:

Jepp, har sjekket Pandora.com, knall side. Men jeg finner ikke alle sangene til en bestemt artist? Må jeg registrere meg kanskje da.

 

F.eks: Oppretter en egen kanal for T.I., og da får jeg sanger fra kun Urban Legend-albumet.

 

God helg! :wee:

6871868[/snapback]

 

Pointet er som en nevnte over her, er at den finner musikk som ligner på den musikken som artisten du tastet inn, lager. Deretter kan du gi tommel ned eller tommel opp på sangene, så blir info om hva du liker lagra, og hva du ikke liker blir ''sparka ut''

 

Mulig folk synes myspace er "svett" (Propaganda, jeg ser på deg), men sjekk ut dette, og særlig den sangen som heter The Instrumental.

 

Ikke post her igjen før dere har hørt! :p

6876522[/snapback]

 

yea yea, jeg begynner å godta myspace litt mer :wee: , og jeg skal sjekke ut linken

 

Hvorfor kan man lage en bruker da?

6876858[/snapback]

 

Er vel fordi det er en trial før du registrerer, men du kan lett registrere deg gratis ved å trykke på account hvis jeg ikke husker feil. Der får du også noen tilbud som koster litt greens, men det er jo opp til en selv om man er hypp på å paye.

Lenke til kommentar
Noen andre her som bruker www.pandora.com?

 

Anbefales på det sterkeste!

6870202[/snapback]

Jepp, pleide å bruke det en del før, men så gjorde de om en del, og det funka liksom ikke like bra lengre. :shrug:

 

 

Jeg synes Myspace er undervurdert... Jeg hadde mine tvil når jeg lagde profilen, men jeg har definitivt fått igjen for det.

Lenke til kommentar
ehem!

 

What about Christian Rap?

 

 

Christian Rap - Once Was Blind

Christian Rap - Holy hip hop ghetto style

Christian Rap - Do or die

Christian Rap - Keep ya head up

Christian Rap - Let us pray

Christian Rap - Testimony

 

Og mye mye mer. Tror jeg skal kjøp original plate.

 

I give the best!  :)

6886073[/snapback]

 

Ikke min greie trur jeg, men så er jeg ganske anti-kristen fra før da :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...