Propaganda Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Noen andre her som bruker www.pandora.com? Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 faen så bra! hvorfor har jeg ikke hørt om dette før? Propaganda is the guy who supplies the suppliers! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Må si at det går unna i denne tråden. Flott at flere bidrar, det liker vi. Propaganda: Jepp, har sjekket Pandora.com, knall side. Men jeg finner ikke alle sangene til en bestemt artist? Må jeg registrere meg kanskje da. F.eks: Oppretter en egen kanal for T.I., og da får jeg sanger fra kun Urban Legend-albumet. God helg! Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Noen andre her som bruker www.pandora.com? Anbefales på det sterkeste! 6870202[/snapback] er den ny eller? SIden er helt vilt bra. edit: Og da mener jeg BRA takk for den linken der! Endret 15. september 2006 av asad Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Noen andre som hører på disse sangene om dagen?: Too Short - Blow The Whistle Young Dro - Rubberband Banks Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Må si at det går unna i denne tråden. Flott at flere bidrar, det liker vi. Propaganda: Jepp, har sjekket Pandora.com, knall side. Men jeg finner ikke alle sangene til en bestemt artist? Må jeg registrere meg kanskje da. F.eks: Oppretter en egen kanal for T.I., og da får jeg sanger fra kun Urban Legend-albumet. God helg! 6871868[/snapback] Meningen med Pandora er ikke at man skal finne alle sangene fra én artist, men at man skal finne musikk som ligner på artisten du har valgt. Stupid. np: DMX - Right/Wrong Endret 16. september 2006 av Loeve Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Må si at det går unna i denne tråden. Flott at flere bidrar, det liker vi. Propaganda: Jepp, har sjekket Pandora.com, knall side. Men jeg finner ikke alle sangene til en bestemt artist? Må jeg registrere meg kanskje da. F.eks: Oppretter en egen kanal for T.I., og da får jeg sanger fra kun Urban Legend-albumet. God helg! 6871868[/snapback] Meningen med Pandora er ikke at man skal finne alle sangene fra én artist, men at man skal finne musikk som ligner på artisten du har valgt. Stupid. np: DMX - Right/Wrong 6874467[/snapback] Er jo ikke så logisk for folk som ikke har lest om det eller noe sånt før da. Idiota. Ikke noe særlig nytt på min musikk front i det siste. Venter på Promoe sitt album som MJ venter på en ny liten unge.. NP:Method Man feat Busta Rhymes - Whats Happening Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Mulig folk synes myspace er "svett" (Propaganda, jeg ser på deg), men sjekk ut dette, og særlig den sangen som heter The Instrumental. Ikke post her igjen før dere har hørt! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 fikk det ikke til å virke... Jeg fikk The Roots - Game Theory i dag Kandidat til årets Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Pandora er ikke at man skal finne alle sangene fra én artist, men at man skal finne musikk som ligner på artisten du har valgt. Stupid. 6874467[/snapback] ''Ok''. Hvorfor kan man lage en bruker da? Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Noen som har hørt AZ - The Format...? Mad tight, digg premo produksjon! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Pandora er ikke at man skal finne alle sangene fra én artist, men at man skal finne musikk som ligner på artisten du har valgt. Stupid. 6874467[/snapback] ''Ok''. Hvorfor kan man lage en bruker da? 6876858[/snapback] For uten bruker er funksjonen bare en trial... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Må si at det går unna i denne tråden. Flott at flere bidrar, det liker vi. Propaganda: Jepp, har sjekket Pandora.com, knall side. Men jeg finner ikke alle sangene til en bestemt artist? Må jeg registrere meg kanskje da. F.eks: Oppretter en egen kanal for T.I., og da får jeg sanger fra kun Urban Legend-albumet. God helg! 6871868[/snapback] Pointet er som en nevnte over her, er at den finner musikk som ligner på den musikken som artisten du tastet inn, lager. Deretter kan du gi tommel ned eller tommel opp på sangene, så blir info om hva du liker lagra, og hva du ikke liker blir ''sparka ut'' Mulig folk synes myspace er "svett" (Propaganda, jeg ser på deg), men sjekk ut dette, og særlig den sangen som heter The Instrumental. Ikke post her igjen før dere har hørt! 6876522[/snapback] yea yea, jeg begynner å godta myspace litt mer , og jeg skal sjekke ut linken Hvorfor kan man lage en bruker da? 6876858[/snapback] Er vel fordi det er en trial før du registrerer, men du kan lett registrere deg gratis ved å trykke på account hvis jeg ikke husker feil. Der får du også noen tilbud som koster litt greens, men det er jo opp til en selv om man er hypp på å paye. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Noen andre her som bruker www.pandora.com? Anbefales på det sterkeste! 6870202[/snapback] Jepp, pleide å bruke det en del før, men så gjorde de om en del, og det funka liksom ikke like bra lengre. Jeg synes Myspace er undervurdert... Jeg hadde mine tvil når jeg lagde profilen, men jeg har definitivt fått igjen for det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Fått dilla på Old School igjen nå, takket være Boogaloo Shrimp. For en beat! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 ehs5: Jeg fikk en god dose grime i huet i dag, og jeg må si jeg digga det. Veit ikke om det var fengen på morningsen som gjorde det, men jeg digga tett tempo i grime'n Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Fått dilla på Old School igjen nå, takket være Boogaloo Shrimp. For en beat! 6883998[/snapback] den var feit som fean. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Fått dilla på Old School igjen nå, takket være Boogaloo Shrimp. For en beat! 6883998[/snapback] ahhh yea, im lovin' it Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 ehem! What about Christian Rap? Christian Rap - Once Was Blind Christian Rap - Holy hip hop ghetto style Christian Rap - Do or die Christian Rap - Keep ya head up Christian Rap - Let us pray Christian Rap - Testimony Og mye mye mer. Tror jeg skal kjøp original plate. I give the best! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 ehem! What about Christian Rap? Christian Rap - Once Was Blind Christian Rap - Holy hip hop ghetto style Christian Rap - Do or die Christian Rap - Keep ya head up Christian Rap - Let us pray Christian Rap - Testimony Og mye mye mer. Tror jeg skal kjøp original plate. I give the best! 6886073[/snapback] Ikke min greie trur jeg, men så er jeg ganske anti-kristen fra før da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg