KissaMcDuck Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hooi, Sway til Bergen. 30 spenn! Im there Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hele Stovner hører sikkert Jedi Mind Tricks - Servant in Heaven, Kings in Hell albumet nå Digg album, anbefales! 6859820[/snapback] Den kan jeg lett vouche for, morsomt å høre R.A the Rugged Man på Uncommon Valor. Skaffet det i går kveld og mp3'ene begynner å bli slitt allerede Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 æsj, jeg syns den låta med r.a. var overlegen alle de andre Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Dagens sang : Devin the Dude-Doobie Ashtrey Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 æsj, jeg syns den låta med r.a. var overlegen alle de andre 6862313[/snapback] Tja, den er jo råest. Men albumet er jævla rått allover syntes jeg. Vinnie er ganske kul når han rapper om slavehandel, vietnam og selvmord istedenfor standard greiene. Kule gjester og produksjonen er jo siiiinnsyk Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 eg må nok høyra litt meir, skjønar eg Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Noen andre som har skaffa seg NFL Madden 07? Uberkult å lage karierre som SPILLER Jeg spiller som QB for Cleveland Browns. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Noen andre som har skaffa seg NFL Madden 07?Uberkult å lage karierre som SPILLER Jeg spiller som QB for Cleveland Browns. 6863847[/snapback] Haha, var det ikke Game som disset en eller annen med "You're the reason niggas press mute when playing Madden" Men on-topic: Roots kommer til Oslo. Bare jeg som har lyst til å gå? 15. november er datoen, hvis ikke jeg husker feil... Endret 14. september 2006 av Oovz Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Anbefaler alle å sjekke ut albumet til "Swollen Members", Black magic heter det. Ganske sykt album, hører faktsik mer på det enn JMT Servants in heaven, kings in hell. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Noen andre som har skaffa seg NFL Madden 07?Uberkult å lage karierre som SPILLER Jeg spiller som QB for Cleveland Browns. 6863847[/snapback] Ah, har det kommet? Spørs om det kan bli julegave for meg. Swollen Members er kult, jeg pleide å elske sangen All Night, tror den var på SSX3 eller noe sånt. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Fordi de som ikke gidder å skaffe seg JMT albumet (tards), så anbefaler jeg at dere sjekker ut "Shadow Business", "When all light dies" og "Razorblade Salvation". Ellers så skal jeg bestille biletter til Jay Z sin konsert i Royal Albert Hall (London). Hvis det viser seg til at han tillater at vi kan ta noen bilder så kan vi se om jeg orker å legge ut bilder her og skrive et referat om konserten Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er det mer billetter igjen? FAAAEN. Please, lag en liten reportasje. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Men on-topic: Roots kommer til Oslo. Bare jeg som har lyst til å gå? 15. november er datoen, hvis ikke jeg husker feil... 6863888[/snapback] Hvor i Oslo? Ellers så skal jeg bestille biletter til Jay Z sin konsert i Royal Albert Hall (London). Hvis det viser seg til at han tillater at vi kan ta noen bilder så kan vi se om jeg orker å legge ut bilder her og skrive et referat om konserten 6865635[/snapback] damn, det høres sinnsykt fett ut Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ja, gleder meg sykt. Det er en del biletter igjen men bestill så fort som mulig, bestiller mine imorra. Jeg er utvekslingsstudent og flytter til London den kommende lørdagen, og da jeg fant ut at Hova kom så turna det for meg. Skal nok få prøvd å få skrivd noe ja, og kanskje noen bilder og. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hooi, Sway til Bergen. 30 spenn! Im there 6860743[/snapback] Aaaah! Når? Faen, han burde ta seg en tur til Oslo også. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Men on-topic: Roots kommer til Oslo. Bare jeg som har lyst til å gå? 15. november er datoen, hvis ikke jeg husker feil... 6863888[/snapback] Hvor i Oslo? 6865916[/snapback] På Rockefeller. Jeg husket riktig dato. 15. november it is. Satser på å komme meg dit, lenge siden forrige Rockefeller-besøk nå. Ja, gleder meg sykt. Det er en del biletter igjen men bestill så fort som mulig, bestiller mine imorra. Jeg er utvekslingsstudent og flytter til London den kommende lørdagen, og da jeg fant ut at Hova kom så turna det for meg. Skal nok få prøvd å få skrivd noe ja, og kanskje noen bilder og. Du MÅ ta med deg kameraet! Ryktene flyr vilt om ny Jay-Z-skive i november. Sjekk ut dette bildet fra konserten i Polen: og dette fra Slovakia-konserten: Nas, Jay-Z, Lupe Fiasco....denne høsten kommer til å bli et oppsving for hiphop! Endret 14. september 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ja, gleder meg sykt. Det er en del biletter igjen men bestill så fort som mulig, bestiller mine imorra. Jeg er utvekslingsstudent og flytter til London den kommende lørdagen, og da jeg fant ut at Hova kom så turna det for meg. Skal nok få prøvd å få skrivd noe ja, og kanskje noen bilder og. 6865979[/snapback] Skulle gjerne ha vært der, men lommeboka kjefter på meg bare jeg tenker på det På Rockefeller. Jeg husket riktig dato. 15. november it is. Satser på å komme meg dit, lenge siden forrige Rockefeller-besøk nå. Nas, Jay-Z, Lupe Fiasco....denne høsten kommer til å bli et oppsving for hiphop! 6866139[/snapback] Rockefeller er stedet sitt..kanskje jeg tar meg en tur. Detta blir nok en fin musikk høst Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hehe, skal selvfølgelig ta med meg kamera. Men det er ikke alltid det er lov til å knipse bilder av artistene hvis dem ikke selv gir deg tillatelse. Håper det er lov for da blir det knipsing Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det er da du får ordna ett lite kamera, og stæsjer det på pungen Bare pass på når du tar bilder, at vaktene ikke står å ser på deg, artistene gir som regel faen hvis de ser det. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Musikkbibloteket Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Geto Boys- We cant be stoppedBDP- Criminal Minded Onyx- Bacdafucup Goodie Mob- Still Standing B. Sigel- The Truth B. Sigel- The Reason Del- No need for alarm Jadakiss- Kiss tha game goodbye Yukmouth- Thug Lord Chino XL- I told u so ODB- Return to the 36chambers Da lench mob- Guerillas in tha music CNN- The Reunion Prince Po- The Slickness Beatnuts- Originators Edan- Primitive Plus Petter- Mitt sjette sinn Sage Francis- Personals Journals Redman- Docs tha name Scarface- The Fix Hadde det meste fra før, datakræsj ødela alt Hvis noen har hørt de i bold, si gjerne hvordan det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg