Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som har skaffa seg NFL Madden 07?

Uberkult å lage karierre som SPILLER :D

Jeg spiller som QB for Cleveland Browns.

6863847[/snapback]

Haha, var det ikke Game som disset en eller annen med "You're the reason niggas press mute when playing Madden" :D

 

Men on-topic: Roots kommer til Oslo. Bare jeg som har lyst til å gå? 15. november er datoen, hvis ikke jeg husker feil...

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Noen andre som har skaffa seg NFL Madden 07?

Uberkult å lage karierre som SPILLER :D

Jeg spiller som QB for Cleveland Browns.

6863847[/snapback]

Ah, har det kommet? Spørs om det kan bli julegave for meg.

 

Swollen Members er kult, jeg pleide å elske sangen All Night, tror den var på SSX3 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Fordi de som ikke gidder å skaffe seg JMT albumet (tards), så anbefaler jeg at dere sjekker ut "Shadow Business", "When all light dies" og "Razorblade Salvation".

 

Ellers så skal jeg bestille biletter til Jay Z sin konsert i Royal Albert Hall (London). :D Hvis det viser seg til at han tillater at vi kan ta noen bilder så kan vi se om jeg orker å legge ut bilder her og skrive et referat om konserten :)

Lenke til kommentar
Men on-topic: Roots kommer til Oslo. Bare jeg som har lyst til å gå? 15. november er datoen, hvis ikke jeg husker feil...

6863888[/snapback]

 

Hvor i Oslo?

 

Ellers så skal jeg bestille biletter til Jay Z sin konsert i Royal Albert Hall (London). :D  Hvis det viser seg til at han tillater at vi kan ta noen bilder så kan vi se om jeg orker å legge ut bilder her og skrive et referat om konserten :)

6865635[/snapback]

 

damn, det høres sinnsykt fett ut :love:

Lenke til kommentar
Men on-topic: Roots kommer til Oslo. Bare jeg som har lyst til å gå? 15. november er datoen, hvis ikke jeg husker feil...

6863888[/snapback]

 

Hvor i Oslo?

6865916[/snapback]

 

På Rockefeller.

 

Jeg husket riktig dato. 15. november it is. Satser på å komme meg dit, lenge siden forrige Rockefeller-besøk nå.

 

Ja, gleder meg sykt. Det er en del biletter igjen men bestill så fort som mulig, bestiller mine imorra. Jeg er utvekslingsstudent og flytter til London den kommende lørdagen, og da jeg fant ut at Hova kom så turna det for meg. Skal nok få prøvd å få skrivd noe ja, og kanskje noen bilder og.

 

Du MÅ ta med deg kameraet! Ryktene flyr vilt om ny Jay-Z-skive i november. Sjekk ut dette bildet fra konserten i Polen:

 

hoviesback.jpg

 

og dette fra Slovakia-konserten:

 

iwasright.jpg

 

Nas, Jay-Z, Lupe Fiasco....denne høsten kommer til å bli et oppsving for hiphop!

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Ja, gleder meg sykt. Det er en del biletter igjen men bestill så fort som mulig, bestiller mine imorra. Jeg er utvekslingsstudent og flytter til London den kommende lørdagen, og da jeg fant ut at Hova kom så turna det for meg. Skal nok få prøvd å få skrivd noe ja, og kanskje noen bilder og.

6865979[/snapback]

 

Skulle gjerne ha vært der, men lommeboka kjefter på meg bare jeg tenker på det :wee:

 

 

På Rockefeller.

 

Jeg husket riktig dato. 15. november it is. Satser på å komme meg dit, lenge siden forrige Rockefeller-besøk nå.

 

 

 

Nas, Jay-Z, Lupe Fiasco....denne høsten kommer til å bli et oppsving for hiphop!

6866139[/snapback]

 

Rockefeller er stedet sitt..kanskje jeg tar meg en tur.

 

Detta blir nok en fin musikk høst :wee:

Lenke til kommentar

Musikkbibloteket :love:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Geto Boys- We cant be stopped

BDP- Criminal Minded

Onyx- Bacdafucup

Goodie Mob- Still Standing

B. Sigel- The Truth

B. Sigel- The Reason

Del- No need for alarm

Jadakiss- Kiss tha game goodbye

Yukmouth- Thug Lord

Chino XL- I told u so

ODB- Return to the 36chambers

Da lench mob- Guerillas in tha music

CNN- The Reunion

Prince Po- The Slickness

Beatnuts- Originators

Edan- Primitive Plus

Petter- Mitt sjette sinn

Sage Francis- Personals Journals

Redman- Docs tha name

Scarface- The Fix

 

Hadde det meste fra før, datakræsj ødela alt :(

Hvis noen har hørt de i bold, si gjerne hvordan det er

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...