Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Laster ned nå ;) så spennende ut.. Uff syntes synd på deg oovz, virker ikke lett ass. Men du får vel lov til og ha notater håper jeg?

 

gått mye i gutta på skauen og tier'n & lars i går og i dag.

 

NP:Gutta på skauen - Sinna brus og hissig piff (Chopped and screwed by meg selv mafakkas)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff syntes synd på deg oovz, virker ikke lett ass. Men du får vel lov til og ha notater håper jeg?

 

6856469[/snapback]

Sitat fra eksamensreglementet:

 

"Ingen hjelpemidler tillatt"

 

Hehe, jaja, går sikkert fint. Jobber forøvrig hardt med å finne den linken jeg lovte deg :)

6857557[/snapback]

Auda, mye pugging da ja hehe...

 

Setter pris på det, var redd du hadde glemt det :p tenkte og sende påminding men er 0 stress..

 

NP:The game feat Dr. dre - Hard Liquor

Lenke til kommentar
Ah, bæsj på eksamen i morgen...skal kunne artsnavn på norsk på rundt 250 arter, i tillegg skal jeg kunne rekke-, klasse-, orden- og familienavn på både norsk og latin på flesteparten av dem. Dette kommer som tillegg til jævlig mye anatomi, fysiologi og biologi. Drep meg nå, please!

6856208[/snapback]

 

Lykke til mann, det går nok bra :thumbup:

Jaja, fikser det..

6856214[/snapback]

 

My man, straiht outta Amsterdam! :wee:

 

Mye bra tips her inne. Keep it up!

 

Har en oppgave i norsken til i morgen. Skulle ta med teksten til den sangen vi syntes var best rent lyrisk, og kunne begrunne hvorfor. Sliter veldig med å finne en.

 

Så hvilken sang/tekst er deres favoritt rent lyrisk, og begrunn gjerne hvorfor.

6856571[/snapback]

 

Sjekk ut Notorious B.I.G- Juicy... Den låta har sykt bra tekst...digga den i mangfoldige år, blir aldri lei :love:

 

 

*edit: Dagens tips : T.I-What you know

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...