cErfik Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Laster ned nå så spennende ut.. Uff syntes synd på deg oovz, virker ikke lett ass. Men du får vel lov til og ha notater håper jeg? gått mye i gutta på skauen og tier'n & lars i går og i dag. NP:Gutta på skauen - Sinna brus og hissig piff (Chopped and screwed by meg selv mafakkas) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Haha, legg den ut! Hørtes funny ut. Higher then a mountain er prodda av hkon hvis noen lurte. Mad props for det Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Haha, legg den ut! Hørtes funny ut. Higher then a mountain er prodda av hkon hvis noen lurte. Mad props for det 6856494[/snapback] Har bare kutta og skrudd den mens jeg hører på den, er en winamp plug in som du kan fikse pitch og tempo på.. Chim cham tim tam her er link så kan dere kutte og skru alle artister dere vil NP:A-laget - Slipper helvete Løs Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Mye bra tips her inne. Keep it up! Har en oppgave i norsken til i morgen. Skulle ta med teksten til den sangen vi syntes var best rent lyrisk, og kunne begrunne hvorfor. Sliter veldig med å finne en. Så hvilken sang/tekst er deres favoritt rent lyrisk, og begrunn gjerne hvorfor. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Norsk eller engelsk? Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Spilte ingen rolle, samme hvilket språk Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Dr. Octagon - Blue Flowers lykke til Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Omg så Up in smoke nå nettopp ista. Helt sykt. Kommer aldri til å bli noe sånt igjen. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Syns nå det var litt merkelig at Big Syke fikk navn etter Fasistenes frontmann. NP: Keith Murray - Candi Bar Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Ghostfaces siste innkjøp: Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Uff syntes synd på deg oovz, virker ikke lett ass. Men du får vel lov til og ha notater håper jeg? 6856469[/snapback] Sitat fra eksamensreglementet: "Ingen hjelpemidler tillatt" Hehe, jaja, går sikkert fint. Jobber forøvrig hardt med å finne den linken jeg lovte deg Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Uff syntes synd på deg oovz, virker ikke lett ass. Men du får vel lov til og ha notater håper jeg? 6856469[/snapback] Sitat fra eksamensreglementet: "Ingen hjelpemidler tillatt" Hehe, jaja, går sikkert fint. Jobber forøvrig hardt med å finne den linken jeg lovte deg 6857557[/snapback] Auda, mye pugging da ja hehe... Setter pris på det, var redd du hadde glemt det tenkte og sende påminding men er 0 stress.. NP:The game feat Dr. dre - Hard Liquor Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ah, bæsj på eksamen i morgen...skal kunne artsnavn på norsk på rundt 250 arter, i tillegg skal jeg kunne rekke-, klasse-, orden- og familienavn på både norsk og latin på flesteparten av dem. Dette kommer som tillegg til jævlig mye anatomi, fysiologi og biologi. Drep meg nå, please! 6856208[/snapback] Lykke til mann, det går nok bra Jaja, fikser det.. 6856214[/snapback] My man, straiht outta Amsterdam! Mye bra tips her inne. Keep it up! Har en oppgave i norsken til i morgen. Skulle ta med teksten til den sangen vi syntes var best rent lyrisk, og kunne begrunne hvorfor. Sliter veldig med å finne en. Så hvilken sang/tekst er deres favoritt rent lyrisk, og begrunn gjerne hvorfor. 6856571[/snapback] Sjekk ut Notorious B.I.G- Juicy... Den låta har sykt bra tekst...digga den i mangfoldige år, blir aldri lei *edit: Dagens tips : T.I-What you know Endret 13. september 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Sjekk ut Notorious B.I.G- Juicy... Den låta har sykt bra tekst...digga den i mangfoldige år, blir aldri lei *edit: Dagens tips : T.I-What you know 6859274[/snapback] B.I.G - Big poppa er også sinnsykt digg! Han har så mye bra, alt kan ikke nevnes... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Selvom han har maange classics, vender jeg alltid tilbake til Gimme the loot. Fy faen, lurer på om han hadde vært like rå den dag i dag. Aaaah, 2uker til Ghostface. Jigga har konsert til uka, kunne drept for å være der. np; Biggie- Machine gun funk Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) heldiggris, ghostface er mannen (se bilde over) låttips: O.G.C. - Danjer Sway - Little Derek El da Sensei - Crowd Pleasa Endret 13. september 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Ghostfaces siste innkjøp: 6857554[/snapback] Det bildet ja, fyfaen. LETT den kuleste personen i hele verden. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hele Stovner hører sikkert Jedi Mind Tricks - Servant in Heaven, Kings in Hell albumet nå Digg album, anbefales! Ellers har det gått mye i Cunninlynguists. (Mic like a memory ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Selvom han har maange classics, vender jeg alltid tilbake til Gimme the loot. Fy faen, lurer på om han hadde vært like rå den dag i dag. Aaaah, 2uker til Ghostface. Jigga har konsert til uka, kunne drept for å være der. np; Biggie- Machine gun funk 6859615[/snapback] Hvor skal Ghostface spille? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Hele Stovner hører sikkert Jedi Mind Tricks - Servant in Heaven, Kings in Hell albumet nå Digg album, anbefales! Det albumet er dritkult, elsker det Dagens tips, Immortal Techniques med div.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg