Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæhæh, dette må dere få med dere, noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Sier litt om hvor kompleks musikken til 50 Cent er.

6817170[/snapback]

 

angående ''in da club'' versjoner, sjekka ut 50 pence-in da pub? haha britisk versjon! :D

6818972[/snapback]

Anbefales på det varmeste :love:

 

NP:Vågard - Bli Skev

Lenke til kommentar
Ahh, hvilken sang?

 

Digger "she saw me cooking eggs and thought i was back at it"

6820076[/snapback]

 

Du må få deg de eldre også :dribble:

Samt Juvenile platene og BG platene, og kanskje platene til Turk.

Hvis du ikke har dem da? :hmm:

 

Anyways:

 

Noen andre som skaffa seg nye Meth plata?

 

Jævli bra plate, til og med Wu-Nerdene kan ikke klage på denne plata utenom den sangen med Ginuwine, kan heller ikke forstå hvorfor "Ya Meen" får så mye hets :thumbdown:

 

NP: Method Man - Problem (Min fav :w00t: )

Lenke til kommentar
Ahh, hvilken sang?

 

Digger "she saw me cooking eggs and thought i was back at it"

6820076[/snapback]

 

Du må få deg de eldre også :dribble:

Samt Juvenile platene og BG platene, og kanskje platene til Turk.

Hvis du ikke har dem da? :hmm:

6820337[/snapback]

 

De eldre, mener du Block is hot og 500 degrees? Ikke spesielt kult imo, han steppet gamest sitt opp noe så siinsykt med Carter albumet.

 

Og Carter 2 var jo nesten like bra. Dedication mixtapen har jeg ikker hørt, men er på jakt (GI MEG EN LINK PÅ PM NOEN). Toern er jo sinnsykt fet, får frysninger hele tiden, spesielt på No other. I CANT FEEL MY FACE :dribble:

Lenke til kommentar
Ahh, hvilken sang?

 

Digger "she saw me cooking eggs and thought i was back at it"

6820076[/snapback]

 

Du må få deg de eldre også :dribble:

Samt Juvenile platene og BG platene, og kanskje platene til Turk.

Hvis du ikke har dem da? :hmm:

6820337[/snapback]

 

De eldre, mener du Block is hot og 500 degrees? Ikke spesielt kult imo, han steppet gamest sitt opp noe så siinsykt med Carter albumet.

 

Og Carter 2 var jo nesten like bra. Dedication mixtapen har jeg ikker hørt, men er på jakt (GI MEG EN LINK PÅ PM NOEN). Toern er jo sinnsykt fet, får frysninger hele tiden, spesielt på No other. I CANT FEEL MY FACE :dribble:

6820538[/snapback]

 

aiai, jaja

hvis du ikke liker New Orleans rap er nok ikke de eldre noe du burde skaffe deg :no:

 

Helt enig med deg at Tha Carter I og II er jævli bra, Mixtapsa hans er supre de og.

Har en som heter "The Carter 2.5" hvis du er interessert. Husker ikke om jeg har Dedication 2, skal se etter.

 

EDIT:

 

Helt enig med deg om 500 Degreez, den var ikkeno å skryte av, men de to første likte jeg godt, mye på grunn av Mannie Fresh da selvfølgelig.

Endret av Torsty
Lenke til kommentar
Hæhæh, dette må dere få med dere, noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Sier litt om hvor kompleks musikken til 50 Cent er.

6817170[/snapback]

 

angående ''in da club'' versjoner, sjekka ut 50 pence-in da pub? haha britisk versjon! :D

6818972[/snapback]

Haha, hørte den nå, kul den.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...