ehs5 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hæhæh, dette må dere få med dere, noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Sier litt om hvor kompleks musikken til 50 Cent er. Thomas_The_Tank_Engine_vs_50_Cent___Tom_In_Da_Club.mp3 Lenke til kommentar
wilai Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hæhæh, dette må dere få med dere, noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Sier litt om hvor kompleks musikken til 50 Cent er. 6817170[/snapback] Pelle politi bil som bagrunns lyd? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Nei, Thomastoget, derfor tittelen. Thomas The Tank Engine. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvis dere kjeder dere... En venn går på filmskole i køben, har laget denne musikkvideoen til en (dårlig) dansk rapper. Trykk på "Kik video" eller noe. Budsjett, 25 000,- NP: Danger Mouse & Jemini- Ghetto Pop Life Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hm, hva med en bra låt? Warren G & Sissel - The Rapsody - Prince Igor Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 ''we do coke transactions on the phone, we call it blow jobs'' ahhh fett rim Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sjukmeldte meg etter andre time idag Kjedelige saker å sitte på Gjøvik bibliotek å vente på bussen som går om to timer og man har glømt lommeboka hjemme Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hæhæh, dette må dere få med dere, noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Sier litt om hvor kompleks musikken til 50 Cent er. 6817170[/snapback] angående ''in da club'' versjoner, sjekka ut 50 pence-in da pub? haha britisk versjon! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hæhæh, dette må dere få med dere, noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Sier litt om hvor kompleks musikken til 50 Cent er. 6817170[/snapback] angående ''in da club'' versjoner, sjekka ut 50 pence-in da pub? haha britisk versjon! 6818972[/snapback] Anbefales på det varmeste NP:Vågard - Bli Skev Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Anbefales på det varmeste 6819920[/snapback] Er vel mer en morsom versjon enn en bra en, men verdt å få med seg NP: Prodigy from Mobb Deep-Mobb Niggaz Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 ''we do coke transactions on the phone, we call it blow jobs'' ahhh fett rim 6817826[/snapback] Hvem? Kunne vært Jeezy eller Ross.. Om det er noen her inne som ikke liker Lil Wayne? Hørte på hele diskografien idag, og fant ut at tilogmed en hardcore backpacker må like de siste utgivelsene. Hva sier du thendrup? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 ''we do coke transactions on the phone, we call it blow jobs'' ahhh fett rim 6817826[/snapback] Hvem? Kunne vært Jeezy eller Ross.. 6820037[/snapback] Er nok Lil' Wayne hvis jeg ikke bommer helt Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ahh, hvilken sang? Digger "she saw me cooking eggs and thought i was back at it" Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 thendrup liker carter II digger receipt Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ahh, hvilken sang? Digger "she saw me cooking eggs and thought i was back at it" 6820076[/snapback] Du må få deg de eldre også Samt Juvenile platene og BG platene, og kanskje platene til Turk. Hvis du ikke har dem da? Anyways: Noen andre som skaffa seg nye Meth plata? Jævli bra plate, til og med Wu-Nerdene kan ikke klage på denne plata utenom den sangen med Ginuwine, kan heller ikke forstå hvorfor "Ya Meen" får så mye hets NP: Method Man - Problem (Min fav ) Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hæhæh, dette må dere få med dere, noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Sier litt om hvor kompleks musikken til 50 Cent er. 6817170[/snapback] Bwahaha! Konge! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Shit, har hørt en del på NAS i det siste, definitivt god representant for NY rappen! NAS - Poison NAS - NAS is like NAS - Represent NAS - The world is yours osv <3 Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ahh, hvilken sang? Digger "she saw me cooking eggs and thought i was back at it" 6820076[/snapback] Du må få deg de eldre også Samt Juvenile platene og BG platene, og kanskje platene til Turk. Hvis du ikke har dem da? 6820337[/snapback] De eldre, mener du Block is hot og 500 degrees? Ikke spesielt kult imo, han steppet gamest sitt opp noe så siinsykt med Carter albumet. Og Carter 2 var jo nesten like bra. Dedication mixtapen har jeg ikker hørt, men er på jakt (GI MEG EN LINK PÅ PM NOEN). Toern er jo sinnsykt fet, får frysninger hele tiden, spesielt på No other. I CANT FEEL MY FACE Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Ahh, hvilken sang? Digger "she saw me cooking eggs and thought i was back at it" 6820076[/snapback] Du må få deg de eldre også Samt Juvenile platene og BG platene, og kanskje platene til Turk. Hvis du ikke har dem da? 6820337[/snapback] De eldre, mener du Block is hot og 500 degrees? Ikke spesielt kult imo, han steppet gamest sitt opp noe så siinsykt med Carter albumet. Og Carter 2 var jo nesten like bra. Dedication mixtapen har jeg ikker hørt, men er på jakt (GI MEG EN LINK PÅ PM NOEN). Toern er jo sinnsykt fet, får frysninger hele tiden, spesielt på No other. I CANT FEEL MY FACE 6820538[/snapback] aiai, jaja hvis du ikke liker New Orleans rap er nok ikke de eldre noe du burde skaffe deg Helt enig med deg at Tha Carter I og II er jævli bra, Mixtapsa hans er supre de og. Har en som heter "The Carter 2.5" hvis du er interessert. Husker ikke om jeg har Dedication 2, skal se etter. EDIT: Helt enig med deg om 500 Degreez, den var ikkeno å skryte av, men de to første likte jeg godt, mye på grunn av Mannie Fresh da selvfølgelig. Endret 7. september 2006 av Torsty Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Hæhæh, dette må dere få med dere, noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Sier litt om hvor kompleks musikken til 50 Cent er. 6817170[/snapback] angående ''in da club'' versjoner, sjekka ut 50 pence-in da pub? haha britisk versjon! 6818972[/snapback] Haha, hørte den nå, kul den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg