Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Check It Out

 

^^ Dere får sjekke ut rima til den fyren her, helt sinnsykt. :wee:

6806465[/snapback]

 

Piczo page not found får jeg opp... Hadde gleda meg til og se denne karen jo :hm:

 

NP:Ghostface Killah - Beat the clock

6810047[/snapback]

Hahahaha, han har tatt ned siden, han ble nok litt nervøs av alle de hyggelige meldingene i gjesteboka.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe ja, har DVD'n. Hører alltid på Ice Cube-settet, hopper over Eminem og kjører videre med Snoop/Dre. Introen deres er dødskul.

6810884[/snapback]

Går ikke ann å hoppe over Eminem :wow: Det er jo de sammen som gjør at touren er så bra. Hadde aldri hoppa over Eminem på DVD'n. Slim shady, bitch :roll:

6811577[/snapback]

 

Slim Shady hotter than a set of twin babies, in a Mercedes Benz till etc, circling the parking lot screaming "I don`t give a fuck with his window down and his system up!" etc :love:

Lenke til kommentar
:wee: Faen, jeg hater folk som syter over hvor "ghetto det er i Norge."

 

Yo, ikke for å kverulere men livet kan være ganske hardt i verdens beste land også. Gjelder ikke meg selv tho.

 

Hit meg up med en link til Dedication mixtapen til Weezy, noen. Ikke nr 2, den har jeg ( :love: )

 

THEY SAY IM A DISGRACE FOR THE HUMAN RACE, I LOVE OVERWEIGHT WOMEN WHEN THEY SIT ON MY FACE!

 

Har mista den cden :(:(:(

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar
Hahahaha, han har tatt ned siden, han ble nok litt nervøs av alle de hyggelige meldingene i gjesteboka.

6810205[/snapback]

 

:!: Han som var så opptatt om at folk skulle si hva de mente til han, være ærlige osv...haha, syns det var bra gjort å legge ut nr sitt der også, så vi kan ringe hvis det blir bråk! :!: :!:

 

dr_dre_-_up_in_smoke_tour_(1).jpg

Ahhh den touren var så sykt badass :love: Synd at det sannsynligvis aldri vil bli noe sånt igjen... :ermm:

6810865[/snapback]

 

ahh fy faen, den touren var helt badass.

 

Jeg hadde faktisk akkurat det bildet teipa godt på pulten min første året på VGS :love:

Lenke til kommentar

Jeg gir egentlig faen i hva dere måtte mene, jeg liker ikke Eminem. Sånn er det bare. Smaken er som baken. De andre rapperne får like ham så mye de vil, I couldn't care less.

 

Og å drive og sitere tekster til meg er ganske meningsløst, det betyr like mye for meg som om en kristen siterer bibelen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er det noen her som vet om DVD gir ut plate snart? eller om han allerede har gitt ut?

 

er det en som hva flow, så ere han :love:

6813236[/snapback]

 

Kødder du? Han var kul å høre på for 2-3 år siden.

Han har fallt av deluxe. Tekstene hans nowadays får Oral Bee til å virke dødsinteressant i forhold.

6815338[/snapback]

 

Alle hater Oral B fordi han er en breial G, alle hater O-R-A-L B, alle hater Oral B fordi han er en breial G, alle hater O-R-A-L B. Mye skitt har blitt skrevet, mye skitt har blitt sagt Oral B the G har blitt mer disset enn en dørvakt, kritikerslakt og forakt men ingen stopper meg etc. Listene de topper jeg kritikerne dropper jeg, kruttlapp-pistoler og gangsta skitt det shopper jeg, dropper jeg så hopper jeg fra Oslo-plaza og dør som en uskyldig sivil person i Gaza etc. Jeg vet det, jeg vet det, jeg har god hukommelse! :w00t:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Er det noen her som vet om DVD gir ut plate snart? eller om han allerede har gitt ut?

 

er det en som hva flow, så ere han :love:

6813236[/snapback]

 

Kødder du? Han var kul å høre på for 2-3 år siden.

Han har fallt av deluxe. Tekstene hans nowadays får Oral Bee til å virke dødsinteressant i forhold.

6815338[/snapback]

 

DVD, han norske rappern fra larvik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...