ehs5 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Voqak9LNTCU 6803390[/snapback] Helt enig. Av alle Dirty South-rappere så er Lil' Jon laber. Han skriker i alle sangene sine og er nesten uforståelig hva han sier. 6804119[/snapback] OOOKAAAAAYY. Ja, er enig. Han har basically blitt rik for ingenting. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 lil jon suger no heftig ehs5, jeg fikk nettopp tak i en knall Herbaliser-mix med masse engelsk rap. Veit du noe om: Blufoot, Yungun, Harry Love, Mystro eller Cappo? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Yungun vet jeg om, de andre er helt ukjente for meg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ok, noen låter, album eller lignende? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Han har gitt ut et album, The E-etellerannet. Edit: Sjekka det opp, The Essance heter det. Endret 4. september 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 No probs. Har bestilt to CDer, Tinchy Stryder - I'm Back You Know og Wiley - Tunnel Vision mixtape Tinchy Stryder <- Klikk Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Voqak9LNTCU 6803390[/snapback] Helt enig. Av alle Dirty South-rappere så er Lil' Jon laber. Han skriker i alle sangene sine og er nesten uforståelig hva han sier. 6804119[/snapback] Lil Jon er møøøkk. Tror han er grunnen til at mange hater på south, uten grunn. G U dobbel T A Dere som følte Gutta på skauen, her er videoen til en av de kuleste sangene deres. ME LIKE Thirsty Fishes vol2 Herregud, it never stops Endret 4. september 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) klovner er forresten bedre enn breaknecks 6802222[/snapback] Not in a million years nukkah! *edit: Men nå kan ikke Klovner i Kamp egentlig sammenlignes med Breacknecks, da det er 2 vidt forskjellige greier. ( IMO) Endret 5. september 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Check It Out ^^ Dere får sjekke ut rima til den fyren her, helt sinnsykt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 "what are you looking at, your shorty little cock, just beacouse i`m white its dont meen i cant rap everytime i look at my gun, i think, to kill a cop will be fun." ahahahah, typisk Tupac-overdose Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 this ain`t a school national geografhics fact, this is hardcore reality gangstarap :!: :!: Mad props til denna fyren ass Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som har oversikt over alle Norske rappere/hipetihipphoppere? Tror jeg skal ha om dette som særemne... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Anbefaler alle å sjekke denne radiostasjonen, hip-hop 24/7: http://www.sky.fm/mp3/classicrap.pls Hender de tar av med helt! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som har oversikt over alle Norske rappere/hipetihipphoppere? Tror jeg skal ha om dette som særemne... 6807181[/snapback] Da kommer du nok ikke utenom boka Hiphop-hoder, da den er det eneste boka om norsk hiphop. Den har sine sider, men har ihvertfall en grei biografi om alle gruppene. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som har oversikt over alle Norske rappere/hipetihipphoppere? Tror jeg skal ha om dette som særemne... 6807181[/snapback] www.hip-hop.no er kanskje en helt grei kilde? Kan finne mye rart der. Anbefaler alle å sjekke denne radiostasjonen, hip-hop 24/7: http://www.sky.fm/mp3/classicrap.pls Hender de tar av med helt! 6807192[/snapback] Takk for tipset, digg med bra nettradioer Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Takk for tipset, digg med bra nettradioer 6807294[/snapback] Np, begyner å bli småforelsket i den Spiller alt fra oldschool til det nyeste som er ute. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 this ain`t a school national geografhics fact, this is hardcore reality gangstarap :!: :!: Mad props til denna fyren ass 6806964[/snapback] Faen, jeg hater folk som syter over hvor "ghetto det er i Norge." Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Check It Out ^^ Dere får sjekke ut rima til den fyren her, helt sinnsykt. 6806465[/snapback] Piczo page not found får jeg opp... Hadde gleda meg til og se denne karen jo NP:Ghostface Killah - Beat the clock Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 this ain`t a school national geografhics fact, this is hardcore reality gangstarap :!: :!: Mad props til denna fyren ass 6806964[/snapback] Faen, jeg hater folk som syter over hvor "ghetto det er i Norge." 6808460[/snapback] Yo jeg står ba gatehjørne og chillern plutselig ruller denne fyren opp på side han ruller ned vinduet og trekker pistolen, jeg begynner og løpe mens heroinkundene skriker etter meg: "vent vi må kjøpe dop du må ikke løpe!" jeg kaster meg rundt hjørnet og trekker opp pistolen etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg