Propaganda Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hva pleier dere å kjøpe album på? Vinyl? cd? 6796773[/snapback] Går mest i plater, men jeg har ikke no imot å kjøpe på vinyl hvis det er en spesiell skive. Hvorfor hater folk Klovner I Kamp? Etter Tungtvann synes jeg de er den beste gruppen her i landet som rapper på norsk . Jeg hater ikke totalt Oral B heller , sangene hans er jo litt morsomme da 6797234[/snapback] Klovner i Kamp er på nivå med Karpe Diem i mine øyne, og det sier vel egentlig sitt. Denne diskusjonen har vært oppe 1000 ganger før, og det ender med at du sier at Klovner er super bra, og at jeg sier de suger. Tungtvann er veldig bra, men jeg trur du må bruke litt tid på å høre norsk hip-hop, for det finns ting der ute som er mye bedre enn klovner i kamp. Oral B er en studiogangster, og han innrømmer det. For meg er han en morsom greie som du sier, men jeg klarer ikke ta han seriøst. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Hva pleier dere å kjøpe album på? Vinyl? cd? 6796773[/snapback] Går mest i plater, men jeg har ikke no imot å kjøpe på vinyl hvis det er en spesiell skive. Hvorfor hater folk Klovner I Kamp? Etter Tungtvann synes jeg de er den beste gruppen her i landet som rapper på norsk . Jeg hater ikke totalt Oral B heller , sangene hans er jo litt morsomme da 6797234[/snapback] Klovner i Kamp er på nivå med Karpe Diem i mine øyne, og det sier vel egentlig sitt. Denne diskusjonen har vært oppe 1000 ganger før, og det ender med at du sier at Klovner er super bra, og at jeg sier de suger. Tungtvann er veldig bra, men jeg trur du må bruke litt tid på å høre norsk hip-hop, for det finns ting der ute som er mye bedre enn klovner i kamp. Oral B er en studiogangster, og han innrømmer det. For meg er han en morsom greie som du sier, men jeg klarer ikke ta han seriøst. 6799276[/snapback] Yo det er jo det som gjør det morsomt, det og hans wacke linjer og banale angrep på kritikerne :!: Endret 4. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det finns ting der ute som er mye bedre enn klovner i kamp. Så nevn opp da! Ikke bare si det.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) det finns ting der ute som er mye bedre enn klovner i kamp. Så nevn opp da! Ikke bare si det.. 6801224[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Amatsou Big A Big Herk Big Lokote (Hi-Power) Big L Big Love Big Mello Big Moe Big Noyd Big Pokey Big Punisher (aka) Big Pun Big Steve Big Syke Big Tymers Binary Star Bitza Bizarre Biz Markie Bizzy Bone Black Rob Black Thought Black Sheep Blackalicious Blade Icewood Blade Blak Twang Blaze Ya Dead Homie Blood of Abraham Bloodshed Bloodraw Blueprint Bobby McIntosh BoneCrusher Bone Thugs-N-Harmony Boo Yaa Tribe Boogie Down Productions Boogie Man Bootie Brown Boyz N Da Hood Brainpower Braintax B-Real Brother Ali Brother E Bruce B Bubba Sparxxx Buck 65 B.U.G. Mafia Bun B Busdriver Bushido Bushwick Bill Busta Rhymes Busy Bee Starski Bump J Caddillac Tah Caddillac Don Cage Kennylz Camoflauge Cam'ron Camp Lo Canibus Cannibalistic Capone-N-Noreaga (aka) C-N-N Cappadonna Captain Rapp Carlos Leal Cassidy Caushun C-Bo Cee-Lo Celly Cel Chali 2na Chamillionaire Cheryl James Chester P Chi Ali Chicken P Chief Xcel Children of the Corn Chino XL Choclair Chopper Young City Christopher "Kid" Reid Christopher "Play" Martin MC Chris Chuck D Chyna Whyte City Spud Clarence Holmes Classified Clipse Cli-N-Tel CL Smooth Clueso C Miller Common Common Ground Consequence Cool C Coolio Cool James Coop DeVille (Goodfellas) Cormega Craig Mack C-Rayz Walz Crooked I Cuban Link Curse Cypress Hill D.I.T.C. D12 Da Brat Dabo (Japan) Daddy Freddy Daddy Yankee Dan Maynes-Aminzade Dark Knight Darryl McDaniels David Banner David Faustino Dayton Family Daz Dillinger DBR-lankan De La Mierda De La Soul dc Talk Dead Creep Dead Creeps Orchestra Dead Prez Death Row Death Threat Dee Eye Zee Dee Dee Ramone Defari Def Jef Dei Hamo Delinquent Habits Del tha Funkee Homosapien Deltron 3030 Demon Boyz Derek B Deric Angelettie Despot Detsl Devin Gardner Devin the Dude Devon D-Flame Diam's Dilated Peoples Dirty Red DisMasters Diverse Divine Styler Dizzee Rascal DJ Hurricane DJ Kura DJ Laz DJ Paul DJ Quik DJ Static DMX D-Nice Doc Gynéco Dog G Domino Doseone Doug E. Fresh Dozia Slim Drag On Dr. Dre Dr. Insano Dresta Dr. Rock Dubee Daniel Dumile(MF Doom) Das EFX Erick Sermon Eminem Esoteric Fabolous Fame Famlay Fannypack Farnsworth Bentley Father MC Fat Joe Fatlip Fat Pat Fatman Scoop Fatt Kidd the Chauffer Fat Tone Filosofy Fino Figgkidd Five Deez Flavor Flav Flipsyde Flesh-n-Bone Foxy Brown Frank V. (Proper Dos) Frankie J Francis Magalona Freaky Tah Fredro Starr Freeky Zeeky Freeman Free Freeway Fresh Prince Frost Fun-Da-Mental Funky Fresh Few Fuzz Scoota The Game Gangsta Blac Gangsta Boo Gangstarr Gat Murdah Gerardo Geto Boys Ghostface Killah Gift of Gab Glasses Malone GLC Glenn Rubenstein Gloc 9 G-N9NE Goldie Loc Gonzales Goodfellas Goretex Grand Buffet Grandmaster Caz Grandmaster Flash & The Furious Five Grand Puba Graph Nobel Gravediggaz Group Home G-Rhymez G-Unit Gucci Mane Gunshot Guru GuttaMouth (Goodfellas) GZA G.Pinez Hardnoise Havoc Headboard Heavy-D Hell Rell Hemy Hi-C Hieroglyphics) High and Mighty Hijack Hittman Hobo (The Ghetto Bastard) Houston Hurricane G I-20 Ice Cube Ice T Ill Bill IllyRap Imani Coppola Immortal Technique India Inspectah Deck Iron Bridge I Self Devine Iso H JackRabbit Jacob Jadakiss Jae Millz Jaheim Jamie Madrox Ja Rule Jayo Felony Jay-Z Jean Grae Jedi Mind Tricks J-Live Jibbs Jody Breeze Joe Bataan Joe Budden Joe C. John Forté John Cena Johnny Richter Jonny Z Joseph Bruce Joseph Simmons Joseph Utsler Joshrd Jovanotti J-Rize J.R. Writer JT the Jumpsteady Jungle Brothers Just-Ice Juvenile J-Zone Kadafi Kana K.A.N.E. Kangol Kid Kano Kanye West Karmacy the leso dog rooter Karter Keak Da Sneak Keith Murray Kemo the Blaxican Kev Brown Khia Kid Capri Kid Creole K-Doe AKA K-Dezzy Kid Frost Kid Rock Killer Mike Killike Kilo Ali Kingpinn King Tee Kirk Jones KJ-52 K'Maro K'naan Knoc-Turn'al Kokane Kon Artis Konnan Kool G Rap Kool Keith Kool Moe Dee Kool Savas Koopsta Knicca Krayzie Bone Krewcial K-Rino Kurupt Kyjuan Kyper Kyprios La' Chat La Familia Labtekwon Lady B Lady of Rage Lady Sovereign Lady Tee Last Emperor Lateef Lauryn Hill Layzie Bone Lazy Grey Lazy Mutha Fucka Lew Hawk Lil' Al Lil Boosie Lil' Chewy Lil Dap Lil Eazy Lil' Flip Lil' Kim Lil Wayne Liroy Left Eye Little Brother Little Bruce LL Cool J Lloyd Banks London Posse Loon Lord Finesse Lord Infamous Louis Logic Lovebug Starski Ludacris Lumidee Lupe Fiasco Luther Campbell Lyrics Born Legend Makaveli M.O.P. Mac Dre Mack 10 Mac Mall Mac Madlib Mad Lion Ma$e Maestro Maggot Magno Magoo Maharajah Mannie Fresh Malice Malo Mack (Hi-Power) Mars Black Masta Ace Masta Killa Master P Matisyahu Maxi Jazz Maya Jupiter MC 900 Ft. Jesus MC Abdominal MC ADE MC Anecdote MC Breed MC Duke MC Hammer MedioKre Beats Megalon Method Man MF Grimm Mike Shinoda The Notorious B.I.G Noreaga Papoose Q-Tip Redman Script Poet Saigon Slick Pulla Snoop Dogg T.I. Tragedy Styles Trick Daddy Twista Two Five Tupac X-Raided Xzibit Yaki Kadafi Yas Taalat Yella Young MC Yukmouth Yvon Krevé Z-Man Z-Ro Zeebra (Japan) Zion I to be continued jeg bare måtte Endret 4. september 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det finns ting der ute som er mye bedre enn klovner i kamp. Så nevn opp da! Ikke bare si det.. 6801224[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Amatsou Big A Big Herk Big Lokote (Hi-Power) Big L Big Love Big Mello Big Moe Big Noyd Big Pokey Big Punisher (aka) Big Pun Big Steve Big Syke Big Tymers Binary Star Bitza Bizarre Biz Markie Bizzy Bone Black Rob Black Thought Black Sheep Blackalicious Blade Icewood Blade Blak Twang Blaze Ya Dead Homie Blood of Abraham Bloodshed Bloodraw Blueprint Bobby McIntosh BoneCrusher Bone Thugs-N-Harmony Boo Yaa Tribe Boogie Down Productions Boogie Man Bootie Brown Boyz N Da Hood Brainpower Braintax B-Real Brother Ali Brother E Bruce B Bubba Sparxxx Buck 65 B.U.G. Mafia Bun B Busdriver Bushido Bushwick Bill Busta Rhymes Busy Bee Starski Bump J Caddillac Tah Caddillac Don Cage Kennylz Camoflauge Cam'ron Camp Lo Canibus Cannibalistic Capone-N-Noreaga (aka) C-N-N Cappadonna Captain Rapp Carlos Leal Cassidy Caushun C-Bo Cee-Lo Celly Cel Chali 2na Chamillionaire Cheryl James Chester P Chi Ali Chicken P Chief Xcel Children of the Corn Chino XL Choclair Chopper Young City Christopher "Kid" Reid Christopher "Play" Martin MC Chris Chuck D Chyna Whyte City Spud Clarence Holmes Classified Clipse Cli-N-Tel CL Smooth Clueso C Miller Common Common Ground Consequence Cool C Coolio Cool James Coop DeVille (Goodfellas) Cormega Craig Mack C-Rayz Walz Crooked I Cuban Link Curse Cypress Hill D.I.T.C. D12 Da Brat Dabo (Japan) Daddy Freddy Daddy Yankee Dan Maynes-Aminzade Dark Knight Darryl McDaniels David Banner David Faustino Dayton Family Daz Dillinger DBR-lankan De La Mierda De La Soul dc Talk Dead Creep Dead Creeps Orchestra Dead Prez Death Row Death Threat Dee Eye Zee Dee Dee Ramone Defari Def Jef Dei Hamo Delinquent Habits Del tha Funkee Homosapien Deltron 3030 Demon Boyz Derek B Deric Angelettie Despot Detsl Devin Gardner Devin the Dude Devon D-Flame Diam's Dilated Peoples Dirty Red DisMasters Diverse Divine Styler Dizzee Rascal DJ Hurricane DJ Kura DJ Laz DJ Paul DJ Quik DJ Static DMX D-Nice Doc Gynéco Dog G Domino Doseone Doug E. Fresh Dozia Slim Drag On Dr. Dre Dr. Insano Dresta Dr. Rock Dubee Daniel Dumile(MF Doom) Das EFX Erick Sermon Eminem Esoteric Fabolous Fame Famlay Fannypack Farnsworth Bentley Father MC Fat Joe Fatlip Fat Pat Fatman Scoop Fatt Kidd the Chauffer Fat Tone Filosofy Fino Figgkidd Five Deez Flavor Flav Flipsyde Flesh-n-Bone Foxy Brown Frank V. (Proper Dos) Frankie J Francis Magalona Freaky Tah Fredro Starr Freeky Zeeky Freeman Free Freeway Fresh Prince Frost Fun-Da-Mental Funky Fresh Few Fuzz Scoota The Game Gangsta Blac Gangsta Boo Gangstarr Gat Murdah Gerardo Geto Boys Ghostface Killah Gift of Gab Glasses Malone GLC Glenn Rubenstein Gloc 9 G-N9NE Goldie Loc Gonzales Goodfellas Goretex Grand Buffet Grandmaster Caz Grandmaster Flash & The Furious Five Grand Puba Graph Nobel Gravediggaz Group Home G-Rhymez G-Unit Gucci Mane Gunshot Guru GuttaMouth (Goodfellas) GZA G.Pinez Hardnoise Havoc Headboard Heavy-D Hell Rell Hemy Hi-C Hieroglyphics) High and Mighty Hijack Hittman Hobo (The Ghetto Bastard) Houston Hurricane G I-20 Ice Cube Ice T Ill Bill IllyRap Imani Coppola Immortal Technique India Inspectah Deck Iron Bridge I Self Devine Iso H JackRabbit Jacob Jadakiss Jae Millz Jaheim Jamie Madrox Ja Rule Jayo Felony Jay-Z Jean Grae Jedi Mind Tricks J-Live Jibbs Jody Breeze Joe Bataan Joe Budden Joe C. John Forté John Cena Johnny Richter Jonny Z Joseph Bruce Joseph Simmons Joseph Utsler Joshrd Jovanotti J-Rize J.R. Writer JT the Jumpsteady Jungle Brothers Just-Ice Juvenile J-Zone Kadafi Kana K.A.N.E. Kangol Kid Kano Kanye West Karmacy the leso dog rooter Karter Keak Da Sneak Keith Murray Kemo the Blaxican Kev Brown Khia Kid Capri Kid Creole K-Doe AKA K-Dezzy Kid Frost Kid Rock Killer Mike Killike Kilo Ali Kingpinn King Tee Kirk Jones KJ-52 K'Maro K'naan Knoc-Turn'al Kokane Kon Artis Konnan Kool G Rap Kool Keith Kool Moe Dee Kool Savas Koopsta Knicca Krayzie Bone Krewcial K-Rino Kurupt Kyjuan Kyper Kyprios La' Chat La Familia Labtekwon Lady B Lady of Rage Lady Sovereign Lady Tee Last Emperor Lateef Lauryn Hill Layzie Bone Lazy Grey Lazy Mutha Fucka Lew Hawk Lil' Al Lil Boosie Lil' Chewy Lil Dap Lil Eazy Lil' Flip Lil' Kim Lil Wayne Liroy Left Eye Little Brother Little Bruce LL Cool J Lloyd Banks London Posse Loon Lord Finesse Lord Infamous Louis Logic Lovebug Starski Ludacris Lumidee Lupe Fiasco Luther Campbell Lyrics Born Legend Makaveli M.O.P. Mac Dre Mack 10 Mac Mall Mac Madlib Mad Lion Ma$e Maestro Maggot Magno Magoo Maharajah Mannie Fresh Malice Malo Mack (Hi-Power) Mars Black Masta Ace Masta Killa Master P Matisyahu Maxi Jazz Maya Jupiter MC 900 Ft. Jesus MC Abdominal MC ADE MC Anecdote MC Breed MC Duke MC Hammer MedioKre Beats Megalon Method Man MF Grimm Mike Shinoda The Notorious B.I.G Noreaga Papoose Q-Tip Redman Script Poet Saigon Slick Pulla Snoop Dogg T.I. Tragedy Styles Trick Daddy Twista Two Five Tupac X-Raided Xzibit Yaki Kadafi Yas Taalat Yella Young MC Yukmouth Yvon Krevé Z-Man Z-Ro Zeebra (Japan) Zion I to be continued jeg bare måtte 6801522[/snapback] Haha, eid :!: Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det finns ting der ute som er mye bedre enn klovner i kamp. Så nevn opp da! Ikke bare si det.. 6801224[/snapback] jeg bare måtte 6801522[/snapback] He he in yo face son... Men tror propaganda mente innenfor rikets grenser(eller?) Mye nytt siden jeg har posta noe her så får ta litt av mine meninger om det som er sagt de siste 2-3 sidene... Henda i været mixtape har jeg hatt liggende siden den kom ut og kanke hate på den. Skurkesprett har syke rim og passer til stemmen og dialekten hans. Oral B er en merkelig kar har jeg inntrykk av, eneste jeg har bumpa som er litt feita av han er den mixtapen/albumet han lagde med Mr Pimp Lotion. Husker faen ikke hva det heter så jeg finner den jo ikke igjen Ellers bumper jeg Weezy og Santana mixtapen som Kissa anbefalte ganske hardt her enda. Venter i spenning på promoe sitt album. Noen som har noe info ang dette, så blir det satt stor pris på. NP:Krs One feat channel live - Free Mumia Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 den krs-låta har jeg ikke hørt, men jeg har hørt, og kan anbefale, KRS-One & Channel Live - Mad Izm Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Lyst på Mixtapes? www.illegalhiphop.com Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Folkens, vær litt forsiktige med hva dere legger ut her. Vi vil ikke at den elskede tråden vår skal bli stengt, vil vi vel? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det finns ting der ute som er mye bedre enn klovner i kamp. Så nevn opp da! Ikke bare si det.. 6801224[/snapback] jeg bare måtte 6801522[/snapback] He he in yo face son... Men tror propaganda mente innenfor rikets grenser(eller?) Mye nytt siden jeg har posta noe her så får ta litt av mine meninger om det som er sagt de siste 2-3 sidene... Henda i været mixtape har jeg hatt liggende siden den kom ut og kanke hate på den. Skurkesprett har syke rim og passer til stemmen og dialekten hans. Oral B er en merkelig kar har jeg inntrykk av, eneste jeg har bumpa som er litt feita av han er den mixtapen/albumet han lagde med Mr Pimp Lotion. Husker faen ikke hva det heter så jeg finner den jo ikke igjen Ellers bumper jeg Weezy og Santana mixtapen som Kissa anbefalte ganske hardt her enda. Venter i spenning på promoe sitt album. Noen som har noe info ang dette, så blir det satt stor pris på. NP:Krs One feat channel live - Free Mumia 6801619[/snapback] Oral B albumet tror jeg heter "Sånn Vi Putter Det Ned" Jeg mente også hiphop innenfor landets grenser og i tillegg rap rappet på norsk, så på den måten ble unge_thendrup eid! ........ Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Folkens, vær litt forsiktige med hva dere legger ut her. Vi vil ikke at den elskede tråden vår skal bli stengt, vil vi vel? 6801755[/snapback] Alt jeg legger ut er lovlig! Jacker det rett fra h-h.no LOVLIG LINK Frrrrrrrreakshow- We Are the Champions Haha Thendrup, hørte forresten på Deltron skiva du anbefalte for en stund siden. Fet, jeg har sovet på Del tha funky homo.. Hva mer kan du anbefale? Norske grupper som er bedre enn Klovner Gutta på skauen Tungtvann Gatas P Uro K69 Shogunz Armageddish Fetish 152 A- laget Vågsbygd Handy Herreløse EQ Breaknecks Dirty Oppland Freakshow Sterkt Mislikt og har sikker glemt maaange Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) du glemte: TP evig poesi pen jakke ooog sikkert noen til Deltron 3030 er faktisk det eneste Del-albumet jeg har... klovner er forresten bedre enn breaknecks Endret 4. september 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Takeover Inc. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1. RSP & Magnet - Intro2. Vågard & Magnet - Ånei 3. Pete'n & Magnet - Okay 4. RSP - Aldri i live 5. Vågard & Tier'n - Start/Stop 6. RSP & Magnet - Tror du? 7. Pete'n - Seriøst 8. RSP & Magnet - Fly 9. Vågard & Unge Friele - ATP 10. Pete'n & RSP - Opprop 11 Pete'n & Magnet - Alle vet 12. Borracho - F*%& Lyrikk 13. Pete'n & Magnet - Aahh-ah-ah-aahhh 14. Dizney Killer, Ivahson & Chem - Freestyle 15 RSP & Magnet - Helg Dette er (igjen) en lovlig link, moderator må gjerne ta kontakt hvis du lurer på noe RSP og Peten er kansje de norske rapperne jeg føler aller mest nowadays så SJEKK UT Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Folkens, vær litt forsiktige med hva dere legger ut her. Vi vil ikke at den elskede tråden vår skal bli stengt, vil vi vel? 6801755[/snapback] Alt jeg legger ut er lovlig! Jacker det rett fra h-h.no 6802149[/snapback] Jeg vet, jeg vet, jeg siktet ikke til deg. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Folkens, vær litt forsiktige med hva dere legger ut her. Vi vil ikke at den elskede tråden vår skal bli stengt, vil vi vel? 6801755[/snapback] Alt jeg legger ut er lovlig! Jacker det rett fra h-h.no 6802149[/snapback] Jeg vet, jeg vet, jeg siktet ikke til deg. 6802349[/snapback] Jeg tror linken min var lovlig , det var tross alt en gammel remix og ikke en utgitt sang Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 den krs-låta har jeg ikke hørt, men jeg har hørt, og kan anbefale, KRS-One & Channel Live - Mad Izm 6801659[/snapback] Free Mumia er absolutt og anbefale god låt på høyt nivå Krs som vi liker han.. Nå driver jeg og brenner ny skive til jeg skal ut og kjøre, mye afu ra, wu-tang og mye anna feita musikk... Kissa props for og slenge opp mye feita som jeg liker, keep it up.. NP:Vågard - Feita Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Voqak9LNTCU Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) hører på Only Built 4 Cuban Linx... nå. Ingen over, kun et par ved siden. Endret 4. september 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Voqak9LNTCU 6803390[/snapback] Helt enig. Av alle Dirty South-rappere så er Lil' Jon laber. Han skriker i alle sangene sine og er nesten uforståelig hva han sier. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Aaaah..gode gamle dager.. Sjekk ut Premo i grilldress-jakke...begynner å glede meg til Hip Hop Is Dead... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg