Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Godfull og stein låter Talib Kweli - Beautiful Struggle albumet legendarisk bra ut, men under forholdene låter det meste genialt ut uansett. Store takker til Propaganda som har supplied meg med Coughee Brothaz, de som ikke har hørt det burde gjøre noe med det kvikt. 6793019[/snapback] Som jeg har sagt flere ganger før, Coughee Brothaz er den ultimate ganja cd'en... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mer gratis musikk, en fin mixtape som endelig er tilgjenglig for freeloaders http://www.megaupload.com/?d=WI3FF5L5 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 01. Langbein og Skurke Sprett - Intro Hendå I Været 02. 152 - 15GHET2 (Soul Theory) 03. Freakshow og Vågard - Weed og Speed (Mowgli) 04. Vågsbygd Handy og Tony Ill - Henda I Været Lille Fitte 05. Dets - Uh (Langbein) 06. Sterkt Mislikt - Skadefryd (Nasty Kutt) 07. Jean Alvardo - Fuck Yall 08. Retard Records: Sheepy, Postal, Makaber og Venom - Agnotisk Jihad 09. Brainstormers - Expectationz (Thomas) 10. Bad Spit - Motbydelig Dritings (Elemental) 11. Definite og Skurke Sprett - Nå E D På Tide (Nasty Kutt) 12. A-Lee, Dots, Hosea, Blizz Tha Divine - 16 Bars of Death (Soul Theory) 13. 152 - Snakke Snakket (Langbein) 14. Bagatell - Casanova (Elemental) 15. Cam n' A-Lee - Freestyle 16. RSP og Chocosepoy - Farsdag (Tommy Payne) 17. Metaphorce - Vettafaen (DJ Puruit) 18. Skurke Sprett - Sjokolademousse (Elemental) 19. Solidox - Freestyle 20. Sterk Mislikt - Langt Fra Sjarmerende (Nasty Kutt) 21. Chemiste - Mouth (Soul Theory) 22. Tony Ill - Respect Me Freestyle 23. Whimsical feat. Dets - 2 in 1 Freestyle 24. Bvis - Koffer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fordømt så mye ads og drit på den sida..download-linken var jo helt dekket av en online-poker ad Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 *snipp* Værste download siden jeg har vært på noengang trur jeg Men takk for link da Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Megaupload er crap, men hvilke andre sider har sånn upload greier? Kan legge den opp en annen plass, planlegger enn slakk søndag foran pcen idag. Ganske redusert etter igår Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Halla folkens! Jeg fant en myspace profil hvor du kan laste ned noen av de eldre sangene til Big L som foreksempel den herlige "Deadly Combination" Big L Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Megaupload er crap, men hvilke andre sider har sånn upload greier? Kan legge den opp en annen plass, planlegger enn slakk søndag foran pcen idag. Ganske redusert etter igår 6795668[/snapback] kanskje mulig å bruke filefront.com , men er noe usikker. Sitter å hører på den nå, og jeg digger beatsa hittil. Skurke Sprett har alltid vært en av mine favoritter her til lands, fet flow, og stavanger dialekten gjør det bare enda kulere Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Digger vel disse mest 02. 152 - 15GHET2 (Soul Theory) 03. Freakshow og Vågard - Weed og Speed (Mowgli) 05. Dets - Uh (Langbein) 06. Sterkt Mislikt - Skadefryd (Nasty Kutt) 08. Retard Records: Sheepy, Postal, Makaber og Venom - Agnotisk Jihad 10. Bad Spit - Motbydelig Dritings (Elemental) 13. 152 - Snakke Snakket (Langbein) 16. RSP og Chocosepoy - Farsdag (Tommy Payne) 18. Skurke Sprett - Sjokolademousse (Elemental) 20. Sterk Mislikt - Langt Fra Sjarmerende (Nasty Kutt) Og sprøtt at du liker Skurke, folk flest hater på karen. Jeg syntes selv han har en kul ting pågang, og EPen hans er ganske fet. Når msnen min er i orden skal du få noen smakebiter Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Digger vel disse mest02. 152 - 15GHET2 (Soul Theory) 03. Freakshow og Vågard - Weed og Speed (Mowgli) 05. Dets - Uh (Langbein) 06. Sterkt Mislikt - Skadefryd (Nasty Kutt) 08. Retard Records: Sheepy, Postal, Makaber og Venom - Agnotisk Jihad 10. Bad Spit - Motbydelig Dritings (Elemental) 13. 152 - Snakke Snakket (Langbein) 16. RSP og Chocosepoy - Farsdag (Tommy Payne) 18. Skurke Sprett - Sjokolademousse (Elemental) 20. Sterk Mislikt - Langt Fra Sjarmerende (Nasty Kutt) Og sprøtt at du liker Skurke, folk flest hater på karen. Jeg syntes selv han har en kul ting pågang, og EPen hans er ganske fet. Når msnen min er i orden skal du få noen smakebiter 6795817[/snapback] Hehe det er norske rappere som blir hata mer, ringer navnet Oral B en bjelle? Edit: Fant en video til en Klovner I Kamp sang som eier! : 5 år Fant to andre av samme fyr også: andeby city :!: Endret 3. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Og sprøtt at du liker Skurke, folk flest hater på karen. Jeg syntes selv han har en kul ting pågang, og EPen hans er ganske fet. Når msnen min er i orden skal du få noen smakebiter 6795817[/snapback] Høres bra ut, jeg syns han er drit fet jeg... Edit: Fant en video til en Klovner I Kamp sang som eier! : 6795827[/snapback] ugh, klovner Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 haha, andeby city er jo knall Likte den låta med RSP på den mikstapen, sliter litt med å takle dialekta til han karpe diem-fyren, men. Jeg hørte forresten at Kompani 69 kommer med en EP nå snart, noen som veit no mer? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 haha, andeby city er jo knall 6796266[/snapback] Skal innrømme at jeg likte den når jeg var fjortiss, men når jeg hører den nå, så skjønner jeg mer av teksten, og da skjønner jeg virkelig hvor svett den egentlig er. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 K69 kommer med en EP neste mandag, som da inneholder 6 låter. Den dukker opp der du skulle trenge den, og for dere interaktive kan dere alltids bestille den fra cdon.com! EP'en inneholder 6 spor og video av "Ro ner". alle låtene er produsert av K69, unntatt nr 1 "Snakk nu", som er produsert av Kolon: productions. Låtliste: 01: Snakk nu 02: Ro ner 03: Himmeln 04: Eitranes 05: Mystiske scenario 06: Ka va det du sa 07: Ro ner (Bonus video) Blir fet, RSP er fantastisk. Trickshot er råååå Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 må kjøpes 14tegnsh*lvete Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva pleier dere å kjøpe album på? Vinyl? cd? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg kjøper CD, og vil tro at de fleste gjør det? Folk som driver med turntableism eller DJ-greier kjøper nok mer vinyler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Mixtapen var ikkeno for meg. Takler ikke å høre rapping på kristiansands eller stavangerdialekt. Og det andre virka bare som "vi prøver å høres ut som tøffe bad ghetto-negere-stemme" Neh...Westcoast er og blir det beste. Endret 3. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Edit: Fant en video til en Klovner I Kamp sang som eier! : 6795827[/snapback] ugh, klovner 6796249[/snapback] Hvorfor hater folk Klovner I Kamp? Etter Tungtvann synes jeg de er den beste gruppen her i landet som rapper på norsk . Jeg hater ikke totalt Oral B heller , sangene hans er jo litt morsomme da Endret 3. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mixtapen var ikkeno for meg. Takler ikke å høre rapping på kristiansands eller stavangerdialekt. Og det andre virka bare som "vi prøver å høres ut som tøffe bad ghetto-negere-stemme" 6797182[/snapback] Dude, med den holdningen går du glipp av mye kult Men fair nok, smak og behag. At vestkysts rap er bedre enn en hjemmesnekra mixtape er jo heller ikke så rart "vi prøver å høres ut som tøffe bad ghetto-negere-stemme" HAHAHA Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg må bare anbefale noen låter: CunninLynguists feat. Inverse & Trek Life - Til The End (C.A.L.I.) CunninLynguists - War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg