Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bumpa Gutta på skauen konstant siden jeg fikk tapen deres og nå er den gratis!

 

Lovlig link, last ned..

6783448[/snapback]

Takker for link, laster ned og skal høre igjenom ;)

 

Uff orker ikke en ny 50 og g-unit diskusjon enda engang, har jo vært oppe endel ganger før.

 

Ikke så mye nytt fra min side i musikk fronten i det siste. Bumber Santana og Weezy mixtapen hardt enda. Og litt anna Dipset for tiden, er nok en ny sånn periode for meg nå...

 

NP:Juelz Santana feat Lil Wayne - Pick it up

Lenke til kommentar

Hehe er ikke hypp på noen 50 Cent og G-Unit diskusjon selv. Kommer aldri noen vei. Har kompiser som hører på G-unit, 50 Cent og The Game. Folk får høre på hva de vil. 50 Cent virker ikke akkurat Super Smart. Å gå ut og disse alle som har fått Rap opp og Fram, vil kun føre til hans egen undergang. å isolere seg selv er aldri smart. Greit og ha et par rivaler, men og måtte fighte med alle er ikke alltid like lett. Blir vanskelig og unngå kuler fra 1m når de blir skutt ut av en "Shotgun" :thumbup:

 

unge_thendrup; Sjekka ut Pete Philly & Perquisite. Insomnia og Mellow var chille ass. Enda en cd som skal inn i samlinga før Jul :!: Begynnt å gå litt lei US Gangster Shit. Grime kommer til å ta over :tease: Hehe

Endret av Torstee
Lenke til kommentar
Ja, de spilte den vell på nrs igår? Ble veeldig positivt overasket.

 

Dere som er into battles, MÅ se denne.

 

Herregud så mange kule linjer

6788076[/snapback]

World rap championship-battlesene er dritfete. Sjekk http://jumpoff.tv/2on2wrc2006.php , jeg har fulgt med på UK-greia lenge, og US halvveis.

6789685[/snapback]

 

 

Battle nr. 2 med de engelske folka var fuckings crazy! :w00t:. Den gruppen til høyre slakta de andre litt da synes jeg :D

Lenke til kommentar

Mye fete battles der ass, sjuke briter...

 

I dag har jeg sitter og chopped and screwed mye sanger mens jeg har hørt på dem. funnet mye stilig og mye crap. Ravi tar jo fyr C/S :roll: se for deg ravi mekke dirrrrrty skive a, tenk deg så enda mer han hadde blitt hata av hoder da.

 

NP:Young Dro - Shoulder Lean(tjåpt and skruuud)

Lenke til kommentar
Aight. Jumpoff 2on2 Championship. Freestyle-battle-turnering, to mot to, hvor de samme to er på lag hele tiden. Det er en serie i New York, og en i UK. Hver ukedag blir en battle sluppet ut, annenhver NY og UK... Det er 6 duoer i NY og 5 i UK, siden en duo gikk AWOL i UK-serien. Virkelig verdt å se på.

6791165[/snapback]

 

Ahh, høres jævla fett ut...skal sjekkes ut :D

 

C3rfik: chopped and screwed er digg :D... Har Dude albumet til Devin the Dude i chopped and screwed...da snakker vi chille tilstander :love:

Lenke til kommentar
Godfull og stein låter Talib Kweli - Beautiful Struggle albumet legendarisk bra ut, men under forholdene låter det meste genialt ut uansett. Store takker til Propaganda som har supplied meg med Coughee Brothaz, de som ikke har hørt det burde gjøre noe med det kvikt.

6793019[/snapback]

Truest story ever told!

 

Jeg var driiiiiiiiitings i går, og ble sjekket opp av eldre studenter som en mother******! Var helt lættis. Nå chiller jeg ut mens jeg er fyllesjuk med Termanology og Coughee på anlegget...håper alle hadde en bra kveld i går ;)

 

Peace!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...