Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 *snip* 6777417[/snapback] Hvor ordna du mixtapen? NP (takk til Propaganda for hookup): Coughee Brothaz - The More I Smoke 6778418[/snapback] Alltid hyggelig å dele musikk som du sier NP : Mobb Deep-Win or Loose Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Må bare kaste inn en kjapp anbefaling! mobb niggaz (the sequel) (feat. prodigy) ^^ beaten på den sangen er helt sinnsykt fet! Har leita etter en hel sang med den beaten siden jeg hørte den på en HEAT Mixtape av Tommy Tee...im lovin it! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ta gjerne kontakt på pm de som er intressert i å få vite hvilken nettbutikk jeg kjøpte Juelz/ Lil Wayne mixtapen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Ta gjerne kontakt på pm de som er intressert i å få vite hvilken nettbutikk jeg kjøpte Juelz/ Lil Wayne mixtapen 6779924[/snapback] done did it! Og takk *edit: leifemann var innom Endret 31. august 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kjappe anbefalinger: Big Daddy Kane - Taste of Chocolate Dudley Perkins - Get on Up Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Mixtapen virker jævla fet Kissa, takk for hookup Endret 1. september 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Crazy Titch har vært i fengsel lenge, forresten, og nå er han siktet for drap. Han suger. 6771713[/snapback] Hehe! Virker som du har en del i mot gutten. Har ikke hørt så mye av han, men Dizzee Dissene i mot han var i hvertfall sykt fete. Fikk krampe når jeg så Kano vs Wiley Battle ass. Står rett ved siden av hverandre og pumper lyrics i et sett. Var ikke akkurat så veldig mye hat i mellom de gutta i hvertfall "Are you crazy i shut you up with a dum dum you baby" Hvordan er "Beats and Bars" i forhold til "Home Sweet home" forresten? ahhh har fått "Duppy Vocal" pump litt for hardt inn i hodet. Begynner å gå meg litt på nervene. 6775317[/snapback] Dizzee er mye bedre enn Titch. Men Titch har jo skills da. Wiley og Kano har lagd flere sanger sammen, Next Level blant annet.. Beats and Bars er ikke så bra som Home Sweet Home, ingene beatsene er hans eller fra UK i det hele tatt, men rimene er like bra som alltid. "We did did did did, we did did did it-it-it again. We did did did it agaain." <--- Den Duppy? Joda, fet den. Har du sett videoen? 6778922[/snapback] Hehe er den Duppy-en Har sett videon ja. Ligger ute på YouTube. Den er fet den ass, men blir rimgelig lei når du får "We did did did did, we did did did it-it-it again" blir ikke kvit det. Sway og Lethal cdene venter på meg i postkassa når jeg kommer hjem fra skolen forresten Chill Endret 1. september 2006 av Torstee Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sway og Lethal cdene venter på meg i postkassa når jeg kommer hjem fra skolen forresten Chill 6781146[/snapback] Ahh, er så digg følelse å vite at du har noen fete cd'er liggende å vente på deg hjemme Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ta gjerne kontakt på pm de som er intressert i å få vite hvilken nettbutikk jeg kjøpte Juelz/ Lil Wayne mixtapen 6779924[/snapback] Takker for denne ass, heitere enn video hoes Banget den siden i går kveld og hele dag i bilen I can't feel my face NP:Diplomats feat Paul Wall - We don't give a fuck Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva syntes folket om Common? Herlig rap! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mixtapen virker jævla fet Kissa, takk for hookup 6781072[/snapback] Yup, bare å vente på albumet folkens. Hollywood Divorce bumpes intens her igården, faen for fet collab Common er rå, har kun hørt Water for.. og Be tho Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har bumpa Gutta på skauen konstant siden jeg fikk tapen deres og nå er den gratis! Lovlig link, last ned.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har bumpa Gutta på skauen konstant siden jeg fikk tapen deres og nå er den gratis! Lovlig link, last ned.. 6783448[/snapback] Takk for tipset, skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Må advare folk om at det er veldig dipset-inspirert. Enkle rim og synthbeats. Men det er kule features (A-laget, Tiern/ Lars, Whims og Pumba) og de sangene som er fetest IMO er; Jeg driter i det (er ikke noe Whims- fan, men han er kuul på denne), I kveld, Pimpin (Verset til Peten (A-laget) er dritfett, Ett steg fram, G U dobbel T A og Laidback ft Pumba. Men tapen er fet, så gi det en sjangs folkens Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Noen som har den nye disse låten til 50 Cent der han disser Diddy? Syns han alle elsker å hate har blitt god i det siste NP: 50 Cent - Stop Cryin Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, de spilte den vell på nrs igår? Ble veeldig positivt overasket. Dere som er into battles, MÅ se denne. Herregud så mange kule linjer Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Bra battle det der, Illmac tok av litt! NP: Big L - Platinum Plus Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, de spilte den vell på nrs igår? Ble veeldig positivt overasket. Dere som er into battles, MÅ se denne. Herregud så mange kule linjer 6788076[/snapback] utrolig morsomt skulle bare ønske de rappa over en beat Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 G-g-g-g-g-g-unit fiddy cent er bare best da! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 G-g-g-g-g-g-et the fuck outta here, det er han absolutt ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg