Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crazy Titch har vært i fengsel lenge, forresten, og nå er han siktet for drap. :shrug: Han suger.

6771713[/snapback]

 

Hehe! Virker som du har en del i mot gutten. Har ikke hørt så mye av han, men Dizzee Dissene i mot han var i hvertfall sykt fete. Fikk krampe når jeg så Kano vs Wiley Battle ass. Står rett ved siden av hverandre og pumper lyrics i et sett. Var ikke akkurat så veldig mye hat i mellom de gutta i hvertfall :thumbup:

 

"Are you crazy i shut you up with a dum dum you baby" Hvordan er "Beats and Bars" i forhold til "Home Sweet home" forresten?

 

ahhh har fått "Duppy Vocal" pump litt for hardt inn i hodet. :dontgetit: Begynner å gå meg litt på nervene.

6775317[/snapback]

Dizzee er mye bedre enn Titch. Men Titch har jo skills da. Wiley og Kano har lagd flere sanger sammen, Next Level blant annet.. Beats and Bars er ikke så bra som Home Sweet Home, ingene beatsene er hans eller fra UK i det hele tatt, men rimene er like bra som alltid.

 

"We did did did did, we did did did it-it-it again. We did did did it agaain." <--- Den Duppy? Joda, fet den. Har du sett videoen?

6778922[/snapback]

 

Hehe er den Duppy-en :p Har sett videon ja. Ligger ute på YouTube. Den er fet den ass, men blir rimgelig lei når du får "We did did did did, we did did did it-it-it again" blir ikke kvit det. Sway og Lethal cdene venter på meg i postkassa når jeg kommer hjem fra skolen forresten :thumbup: Chill

Endret av Torstee
Lenke til kommentar
Ta gjerne kontakt på pm de som er intressert i å få vite hvilken nettbutikk jeg kjøpte Juelz/ Lil Wayne mixtapen  :)

6779924[/snapback]

Takker for denne ass, heitere enn video hoes :p

 

Banget den siden i går kveld og hele dag i bilen :love:

 

I can't feel my face

 

NP:Diplomats feat Paul Wall - We don't give a fuck

Lenke til kommentar

Må advare folk om at det er veldig dipset-inspirert. Enkle rim og synthbeats.

Men det er kule features (A-laget, Tiern/ Lars, Whims og Pumba) og de sangene som er fetest IMO er;

Jeg driter i det (er ikke noe Whims- fan, men han er kuul på denne), I kveld, Pimpin (Verset til Peten (A-laget) er dritfett, Ett steg fram, G U dobbel T A og Laidback ft Pumba.

 

Men tapen er fet, så gi det en sjangs folkens :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...