Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Skal prøve litt senere i dag å skaffe den.

6768668[/snapback]

 

Kult, ta kontakt på PM hvis du finner'n! :)

 

Åh? Syntes det var veldig skuffende jeg.. Noen ok sanger, men Biggie ruller i graven av den cden der ass.

6769506[/snapback]

 

Yea, må si meg enig, var ett par sanger på den plata som jeg syns var kule, resten får jeg ikke feeling på, men Biggie er fortsatt en av mine store favoritter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestillte Sway cden samt Lethal cden i går. Gleder meg som en unge til å putte cdene inn i steroen :dribble: , men noen som vet hvorfor det er klikk mellom Crazy Titch og Dizzee Rascal? Så videon hvor helvete brakte løs, men fikk ikke med meg så mye. De snakker så sykt fort. Hvem starta? Hvorfor? osv :hmm:

 

Skepta - Duppy Vocal :love:

Endret av Torstee
Lenke til kommentar

Titch var grådig på mikken, og når Dizzee prøvde å få mikken tok Titch det dårlig og ble sur basically uten grunn, og Titch kalte Dizzee en "mook", hvis oversetting jeg har glemt for øyeblikket. Crazy Titch suger.

 

Vær forberedt på at Lethal Bizzle-CDen har en del grindie og soul, med svært treg rapping.

 

 

NP: Shystie - Bitches Better Recognise

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Titch var grådig på mikken, og når Dizzee prøvde å få mikken tok Titch det dårlig og ble sur basically uten grunn, og Titch kalte Dizzee en "mook", hvis oversetting jeg har glemt for øyeblikket. Crazy Titch suger.

 

Vær forberedt på at Lethal Bizzle-CDen har en del grindie og soul, med svært treg rapping.

 

 

NP: Shystie - Bitches Better Recognise

6771469[/snapback]

 

Hehe det er ikke noe stress. Da tar det kortere tid å lære seg "lyrics-a" Så at Titch hadde prob med å slippe fra seg mic-en. Virka nesten som gutten gikk på speed.

Lenke til kommentar
Crazy Titch har vært i fengsel lenge, forresten, og nå er han siktet for drap. :shrug: Han suger.

6771713[/snapback]

 

Hehe! Virker som du har en del i mot gutten. Har ikke hørt så mye av han, men Dizzee Dissene i mot han var i hvertfall sykt fete. Fikk krampe når jeg så Kano vs Wiley Battle ass. Står rett ved siden av hverandre og pumper lyrics i et sett. Var ikke akkurat så veldig mye hat i mellom de gutta i hvertfall :thumbup:

 

"Are you crazy i shut you up with a dum dum you baby" Hvordan er "Beats and Bars" i forhold til "Home Sweet home" forresten?

 

ahhh har fått "Duppy Vocal" pump litt for hardt inn i hodet. :dontgetit: Begynner å gå meg litt på nervene.

Lenke til kommentar

Jeg skulle prøve no, og da tenkte jeg like godt kunne teste det her.

 

Legger opp en gratis sang, altså en du allerede kan laste ned gratis fra MySpace'en deres, så mod's, ikke no advarsel igjen a!!

 

Breaknecks-Kompis fra NOKAS Mixtapen

 

*edit: Nå har jeg prøvd å legge den som vedlegg, men det funker ikke... ja ja, da fikk jeg værtfall prøvd det ut, hvis noen veit hva jeg gjør feil, så si fra :p

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Jeg skulle prøve no, og da tenkte jeg like godt kunne teste det her.

 

Legger opp en gratis sang, altså en du allerede kan laste ned gratis fra MySpace'en deres, så mod's, ikke no advarsel igjen a!!

 

Breaknecks-Kompis fra NOKAS Mixtapen

 

*edit: Nå har jeg prøvd å legge den som vedlegg, men det funker ikke... ja ja, da fikk jeg værtfall prøvd det ut, hvis noen veit hva jeg gjør feil, så si fra :p

6775539[/snapback]

 

Prøv og sleng den opp på filefront eller noe lignende ;) skulle gå da hvertfall.

 

Hekta på den Brother ali låten thendrup anbefalte og pumpes mer eller mindre non stop her :love:

 

NP:N-Light-N - What the Got

Lenke til kommentar

mick_boogie-blow-150.gif

TRACKLIST;

Intro

Juelz Speaks

Juelz Santana & Lil Wayne - Get At These Niggaz (Produced by Oddz N Endz Music)

Juelz Santana & Lil Wayne - Blow (Mick Boogie Mix)

Juelz Santana, Lil Wayne, & TI - Rubber Burner

Juelz Santana & Lil Wayne - Hot Shit

I Can't Feel My Face Interlude

Juelz Santana - I Can't Feel My Face

Juelz Santana & Lil Wayne - Clockwork Part 2 (Mick Boogie Mix)

Juelz Santana & Lil Wayne - Rewind

Lil Wayne Speaks

Juelz Santana & Lil Wayne - Get That Bread

Juelz Santana & Lil Wayne - 2 Dope Boyz (Mick Boogie Mix)

Juelz Santana, Lil Wayne, Currency & Bezel - Nigga Like Me

Juelz Santana - High Definition

Kilos Interlude

Juelz Santana & Lil Wayne - Birds Flyin' High

Juelz Santana & Lil Wayne - Bonafide Hustla

Lil Wayne & Rick Ross - Money On My Mind Remix

Juelz Santana & Lil Wayne - Rep My Hood

Money Interlude

Juelz Santana, Lil Wayne & Young Jeezy - Make That Crack

Juelz Santana - How?

Lil Wayne - Miami

Juelz Santana - King of NY

Lil Wayne, Outkast & Snoop - Hollywood Divorce

 

 

Fy faen Lil Wayne er iform...

Noen hørt mixtapen?

Dødsfet :yes:

Lenke til kommentar

Tilbake fra tur. :) Ser at dere har postet en del her.

 

Det var godt å få høre musikk igjen. Det jeg har fått sjekket ut nå er Lupe Fiasco - Food and Liquor, kjempe koselig plate. Young Dro sin nye plate, Best Thang Smokin', har jeg også fått tak i. Begge platene bør sjekkes ut.

 

Ha en god dag

 

PS: Skal vi gi ut e-post adressen til sammtlige, så kan vi snakke/gi tips over Live Messenger?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Disse sangene hører jeg en del på nå. :)


  •  
  • KRS - Phucked
     
  • Rakim - When I be on the Mic
     
  • Kanye West - Hey Mama
     
  • Saigon - Pain in My Life
     
  • Nas - Nas is Like
     
  • Erik og Kriss - Non Stop (er dete hip-hop?)
     
  • Karpe Diem generelt ...
     

Har blitt frelst, tror jeg.

6777319[/snapback]

 

Jeg ser du har fulgt en del anbefalinger som har blitt postet her. Tommel opp for det! Alltid kult at folk liker sangene som man anbefaler :)

 

NP (takk til Propaganda for hookup): Coughee Brothaz - The More I Smoke

Lenke til kommentar
Crazy Titch har vært i fengsel lenge, forresten, og nå er han siktet for drap. :shrug: Han suger.

6771713[/snapback]

 

Hehe! Virker som du har en del i mot gutten. Har ikke hørt så mye av han, men Dizzee Dissene i mot han var i hvertfall sykt fete. Fikk krampe når jeg så Kano vs Wiley Battle ass. Står rett ved siden av hverandre og pumper lyrics i et sett. Var ikke akkurat så veldig mye hat i mellom de gutta i hvertfall :thumbup:

 

"Are you crazy i shut you up with a dum dum you baby" Hvordan er "Beats and Bars" i forhold til "Home Sweet home" forresten?

 

ahhh har fått "Duppy Vocal" pump litt for hardt inn i hodet. :dontgetit: Begynner å gå meg litt på nervene.

6775317[/snapback]

Dizzee er mye bedre enn Titch. Men Titch har jo skills da. Wiley og Kano har lagd flere sanger sammen, Next Level blant annet.. Beats and Bars er ikke så bra som Home Sweet Home, ingene beatsene er hans eller fra UK i det hele tatt, men rimene er like bra som alltid.

 

"We did did did did, we did did did it-it-it again. We did did did it agaain." <--- Den Duppy? Joda, fet den. Har du sett videoen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...