Oovz Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 BigL- Platinum PlusDevin- Doobie Ashtray Dilated Peoples- Worst Comes To Worst Gangstarr- All 4 Tha Ca$h Nas- N. Y. State Of Mind Nas- Represent Nas- Nas Is Like Royza da 59- Boom Gangstarr ft. MOP- Half n half Gangstarr- You know my steeeeeez 6718476[/snapback] Her er noen av mine favoritter ihvertfall 6766568[/snapback] Den Devin-låta skal sjekkes ut ASAP, ellers har jeg hørt alle på den lista, og alle er sinnsykt bra Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Den Devin sangen er dritkul, sinnsykt chill ! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 BigL- Platinum PlusDevin- Doobie Ashtray Dilated Peoples- Worst Comes To Worst Gangstarr- All 4 Tha Ca$h Nas- N. Y. State Of Mind Nas- Represent Nas- Nas Is Like Royza da 59- Boom Gangstarr ft. MOP- Half n half Gangstarr- You know my steeeeeez 6718476[/snapback] Her er noen av mine favoritter ihvertfall 6766568[/snapback] Den Devin-låta skal sjekkes ut ASAP, ellers har jeg hørt alle på den lista, og alle er sinnsykt bra 6766596[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Tommy Tee - Takin Ova synes jeg er veldig bra. 6753452[/snapback] TP Allstars takk...men fortsatt en bra låt! Prop, addet deg på MSN, ser frem til mange bra låter Og så vil jeg gjerne høre deres topp 3 Premo-beats of all time. Vil vite om jeg har gått glipp av noen av perlene hans. Min (i urangert rekkefølge): CNN - Invincible Nas - Nas is Like Gang Starr - You know my steeeeeeez Peace. 6766469[/snapback] Lista di og Kissa sin er ståpikk to tha fullest. Kan adde et par andre jeg mener er chill. Non Phixion - Rockstars (Skjønner ikke at denne ikke er nevt) Rakim - When I Be on The Mic (ikke denne heller egentlig) Så orker jeg ikke mer for nå skal jeg legge meg og drikke hostesaft som en pimp i klubben med en cup full of yac. You know how we do it up in herr. NP:Big Shug feat Guru - Counter Punch Endret 29. august 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg vil si det at 50 cent er veldig "crap", spesielt etter jeg hørte denne. Xzibit liker jeg bedre. Han lager bra låter og er med i Pimp My Ride. Hører selv på musikken og ser på Pimp My Ride episodene. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 HAHA, den remixen med thomas-toget var jo sykt bra Passa jo og alt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg postet den i en annen tråd men nå poster jeg den her også: Tony Yayo & 50 cent - Barbie Girl :!: Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hmm...den siste der passa ikke litt engang. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Karer, last ned denne: Afroman - Whack Rappers Mannen har gode poenger gjennom hele sangen Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Karer, last ned denne:Afroman - Whack Rappers Mannen har gode poenger gjennom hele sangen 6767865[/snapback] Den har jeg hørt den er kickass! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Fiddy går etter diddy nå, herregud så kjedelig. Hit meg opp med en link hvis noen har. selv om det sikkert er like greit å slippe :/ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Prop, addet deg på MSN, ser frem til mange bra låter 6766469[/snapback] Aiht mann, vi får ta en kveld Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg liker egentlig ikke noe særlige dette feat.. opplegget blant R&B og Hip Hop artister osv, men "MaryJ Blige feat MethodMan - Love at 1st Sight" har egentlig en utrolig fet beat, og MethodMan rocker shiten på det lille han er med i låta, Wu- Tang powa!! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Doobie Ashtray var jævli fet låt. Noen anbefalinger: Kanye West - Hey Mama Dilated Peoples - Back Again G-Unit - My Buddy Herreløse - Levende døde Nas - Purple Ludacris - Area Codes Nas - We will Survive Scarface - The G Code 2Pac - Nothing to Loose Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ahh, trenger fortsatt desperat Herreløse-Nede For Telling... help me out! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ahh, trenger fortsatt desperat Herreløse-Nede For Telling... help me out! 6768329[/snapback] Skal prøve litt senere i dag å skaffe den. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ah, fy faen, Biggie Duets er så fett. np: Notorious B.I.G feat. Bob Marley - Hold Ya Head Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Åh? Syntes det var veldig skuffende jeg.. Noen ok sanger, men Biggie ruller i graven av den cden der ass. Men takk for påminnelsen, nå blir det Ready to die up in this! np; GIMME THE LOOT x 1million Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er ikke den beste skiva, nei, men jeg digger absolutt alt jeg har hørt av Biggie, så Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Faen. Fant den ikke, dro ut to cder fra skapet; DangerDoom og Rugged Men, og begge var tomme Liker forøvrig den nye avataren din veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg