Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns folket om Herreløse a? Jeg har fått mer og mer sansen for dissa kara, utrolig fete saker!

 

NP: Herreløse-Levende Døde

6757289[/snapback]

Herreløse er noe av det beste du får av norsk hip-hop, spør du meg. Låta du nevner er knall, Little Wing gjør seg faktisk veldig bra som sample i en slik beat.

Lenke til kommentar

Haha, hadde en litt funny opplevelse i dag. Var i en skatebutikk og så på noen t-skjorter da Gunnar fra Spetakkel kom brasende inn og henvendte seg til fyren bak disken: "Har du fått tak i navnet hans?! Skal faen meg drepe han så jævlig!!"

 

Fikk ikke med meg hva det dreide seg om, men han var ganske sur, og forsikret mannen bak disken at hvis han noen gang fikk se denne fyren igjen skulle han knuse trynet hans. :p

 

Dessuten kjøpte jeg Sway - This is my Demo i dag. Herlig album!

 

 

NP: Sway - Flo' Fashion

Lenke til kommentar
Kick, push, kick, push, kick, push, kick, push

 

Hvordan tror dere grime-heads det går med Lady Sovereign over dammen da? blir spennede om den stygge, lille jenta greier å sjarmere amerikanere.

 

NP; Hele Food & Liquor

6754994[/snapback]

 

 

Helt nydelig album (Food & Liquor), greier faen meg ikke å slutte å høre på Close your mind, helt sykt digg sang.

Lenke til kommentar
Skaffet Feedback av Jurrasic5 på onsdagen og hadde egentlig ikke særlig høye forventninger siden jag har hørt masse stygt om det, men det var jo slettes ikke så gale. Hva synes dere?

 

NS. Bone Thugs-n-Harmony - Blowin' n Rollin'

6753201[/snapback]

 

Hadde faktisk tenkt å gi den en sekser(eneste så langt i år.) men neida, det ble det ikkeno av. 5'er sto det i avisa :hrm:

 

 

Beastie Boys - Ch-Check It Out

:w00t::w00t::w00t:

 

CHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAA!

Endret av Torsty
Lenke til kommentar
Herreløse er sinnsykt fett, prøver å finne la vida loka mixtapen men sliter litt. Har de ei hjemmeside eller noe?

 

NP Lil Wayne ft. Outkast & Snoop: Hollywood Divorce.

:thumbs:

 

btw ehs5, hvordan tror du Jigga gjør det med beats til dama? Blir det grime beats eller får hun litt mer kommers/amerikansk preg over produksjonen?

6758423[/snapback]

Om Jay Z fikser beatene hennes henger jeg meg. Ikke det at Jigga lager dårlige beats, men det hadde bare ikke passet.
Lenke til kommentar
Tommy Tee - Takin Ova synes jeg er veldig bra.

6753452[/snapback]

TP Allstars takk...men fortsatt en bra låt!

 

Prop, addet deg på MSN, ser frem til mange bra låter :)

 

Og så vil jeg gjerne høre deres topp 3 Premo-beats of all time. Vil vite om jeg har gått glipp av noen av perlene hans.

 

Min (i urangert rekkefølge):

CNN - Invincible

Nas - Nas is Like

Gang Starr - You know my steeeeeeez

 

Peace.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...