KissaMcDuck Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Tenker jo på albumet hennes da, silly.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Lol, skjønte jo det. Det jeg mente er at, ja, jeg tror hun vil gjøre det relativt bra, siden hun allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hva syns folket om Herreløse a? Jeg har fått mer og mer sansen for dissa kara, utrolig fete saker! NP: Herreløse-Levende Døde Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hva syns folket om Herreløse a? Jeg har fått mer og mer sansen for dissa kara, utrolig fete saker! NP: Herreløse-Levende Døde 6757289[/snapback] Herreløse er knall! Takk for låtene! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Herreløse er knall! Takk for låtene! 6757597[/snapback] No problemo amigo! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Herreløse er knall! jeppers De kommer vel også med album "snart" Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hva syns folket om Herreløse a? Jeg har fått mer og mer sansen for dissa kara, utrolig fete saker! NP: Herreløse-Levende Døde 6757289[/snapback] Herreløse er noe av det beste du får av norsk hip-hop, spør du meg. Låta du nevner er knall, Little Wing gjør seg faktisk veldig bra som sample i en slik beat. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har ikke hørt no særlig på Herreløse, skal sjekke det. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Herreløse er sinnsykt fett, prøver å finne la vida loka mixtapen men sliter litt. Har de ei hjemmeside eller noe? NP Lil Wayne ft. Outkast & Snoop: Hollywood Divorce. btw ehs5, hvordan tror du Jigga gjør det med beats til dama? Blir det grime beats eller får hun litt mer kommers/amerikansk preg over produksjonen? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Haha, hadde en litt funny opplevelse i dag. Var i en skatebutikk og så på noen t-skjorter da Gunnar fra Spetakkel kom brasende inn og henvendte seg til fyren bak disken: "Har du fått tak i navnet hans?! Skal faen meg drepe han så jævlig!!" Fikk ikke med meg hva det dreide seg om, men han var ganske sur, og forsikret mannen bak disken at hvis han noen gang fikk se denne fyren igjen skulle han knuse trynet hans. Dessuten kjøpte jeg Sway - This is my Demo i dag. Herlig album! NP: Sway - Flo' Fashion Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Kick, push, kick, push, kick, push, kick, push Hvordan tror dere grime-heads det går med Lady Sovereign over dammen da? blir spennede om den stygge, lille jenta greier å sjarmere amerikanere. NP; Hele Food & Liquor 6754994[/snapback] Helt nydelig album (Food & Liquor), greier faen meg ikke å slutte å høre på Close your mind, helt sykt digg sang. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Skaffet Feedback av Jurrasic5 på onsdagen og hadde egentlig ikke særlig høye forventninger siden jag har hørt masse stygt om det, men det var jo slettes ikke så gale. Hva synes dere? NS. Bone Thugs-n-Harmony - Blowin' n Rollin' 6753201[/snapback] Hadde faktisk tenkt å gi den en sekser(eneste så langt i år.) men neida, det ble det ikkeno av. 5'er sto det i avisa Beastie Boys - Ch-Check It Out CHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAA! Endret 28. august 2006 av Torsty Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Herreløse var jo temmelig fett, takk for tipset. Busta Rhymes - Goldmine (Feat. Raekwon) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 låt fra det kommende albumet til Brother Ali Brother Ali - Original King (fullstendig lovlig link, lagt ut av plateselskapet) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg er helt in love i sangen Nede For Telling av Herreløse, men jeg finner den ingen steder!! Noen som har? PM meg NP: Breaknecks-Kompis ( NOKAS Mixtape) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 låt fra det kommende albumet til Brother AliBrother Ali - Original King (fullstendig lovlig link, lagt ut av plateselskapet) 6761980[/snapback] Ah denne var hotness.. Props for den thendrup Gleder meg til dette albumet ass. Legger igjen et sang tips til dem som ikke har fått denne med seg før. POstal og Sheepy - Da vinci Koden check check check it out Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 låt fra det kommende albumet til Brother AliBrother Ali - Original King (fullstendig lovlig link, lagt ut av plateselskapet) 6761980[/snapback] Sjekka den ut nå, og den var bangin'! Brother Ali har vært en favoritt lenge, og det virker som han fortsatt kan sine saker. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Herreløse er sinnsykt fett, prøver å finne la vida loka mixtapen men sliter litt. Har de ei hjemmeside eller noe? NP Lil Wayne ft. Outkast & Snoop: Hollywood Divorce. btw ehs5, hvordan tror du Jigga gjør det med beats til dama? Blir det grime beats eller får hun litt mer kommers/amerikansk preg over produksjonen? 6758423[/snapback] Om Jay Z fikser beatene hennes henger jeg meg. Ikke det at Jigga lager dårlige beats, men det hadde bare ikke passet. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tommy Tee - Takin Ova synes jeg er veldig bra. 6753452[/snapback] TP Allstars takk...men fortsatt en bra låt! Prop, addet deg på MSN, ser frem til mange bra låter Og så vil jeg gjerne høre deres topp 3 Premo-beats of all time. Vil vite om jeg har gått glipp av noen av perlene hans. Min (i urangert rekkefølge): CNN - Invincible Nas - Nas is Like Gang Starr - You know my steeeeeeez Peace. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 BigL- Platinum PlusDevin- Doobie Ashtray Dilated Peoples- Worst Comes To Worst Gangstarr- All 4 Tha Ca$h Nas- N. Y. State Of Mind Nas- Represent Nas- Nas Is Like Royza da 59- Boom Gangstarr ft. MOP- Half n half Gangstarr- You know my steeeeeez 6718476[/snapback] Her er noen av mine favoritter ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg